Het grote complimententopic

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat is grappig want Perijn was ook een geplande intern, is trouwens vandaag al gezegd :wink:

Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen vanuit salt blijft zeggen dat Perijn klaar is? Weten jullie meer dan ik?

Voor de duidelijkheid zal ik de situatie nog even voor je schetsen:

Bij de join van Perijn is al afgesproken dat noire de dorpen van Perijn zou internen. We lagen simpelweg recht voor hen en hun lijn/edelrichting op dat moment opeisen wordt lastig als je hun stam joint en ze ook nog eens 20x harder groeien.

Vervolgens komt Waste met een massa na afloop van de onderlinge nap en ontstaat er allerlei tumult op ons account (wat iedereen inmiddels wel zal weten). Ondanks alles wat hierbij is voorgevallen verliest Perijn 0 dorpen aan Waste (wel 2 dorpen noord vanwege jullie nachtblitz) en wordt het originele plan (de intern door noire die al gepland stond en na het slopen van offence van waste veel makkelijker kan) voortgezet.

Waar precies zijn wij dan klaar daar het originele plan voor het acc perijn volkomen succesvol is uitgevoerd tot op heden.
 
Reactiescore
983
Als je wil vraag ik de vv en loop ik even na hoeveel rode bijlen er liepen. Kan ik zo fixen, maar er liepen meer dan 84 clears hoor. Niet dat dat het verschil maakte aangezien ze voor 90% gedodged waren, maar het punt is dat het bizar is dat jullie zo trots zijn op het wegspelen van het account. Big yikes.
We zijn niet trots op het wegspelen van dat account, we zijn trots op het wegspelen van jou, noob.

Er liepen eerste wave NIET meer dan 150 clears (wat jij zegt), niet overdrijven ook niet.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mag hopen dat je het verschil weet tussen een account en een intern :tongue:
Nu vond ik dit overigens ook en overbodige intern hoor, daar niet van.

Allebei pakken ze dorpen voor een andere speler?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ja bedankt @Calamity. dat je wat ik zeg bevestig met een quote, dus het is nog steeds grappig dat je het ene afschildert als intern omdat het bij jouw stam hoort, maar een intern als hoofdaccount zet bij de vijandige stam??? Of wat mis ik?
 
Reactiescore
1.918
Zodra Cala dorpen verliest worden ze ook geinternd

geen volwaardig account maar intern
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zodra Cala dorpen verliest worden ze ook geinternd

geen volwaardig account maar intern
Lijkt me niet dat Cala salt is gejoind met intentie om als intern te fungeren in de zeer nabije toekomst? Dus dat is al een foute vergelijking helaas. Terug naar slechte oneliners
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
We zijn niet trots op het wegspelen van dat account, we zijn trots op het wegspelen van jou, noob.

Er liepen eerste wave NIET meer dan 150 clears (wat jij zegt), niet overdrijven ook niet.
KOM TEGEN NOIRE DAN
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Allebei pakken ze dorpen voor een andere speler?

Dat is wel erg oppervlakkig beschreven. We weten beide dat Vanquisher een heel andere maat is.

Ja bedankt @Calamity. dat je wat ik zeg bevestig met een quote, dus het is nog steeds grappig dat je het ene afschildert als intern omdat het bij jouw stam hoort, maar een intern als hoofdaccount zet bij de vijandige stam??? Of wat mis ik?

Ik haal een quote erbij waar Daan zegt dat het account nog steeds doorgaat als main account? Weet niet welk punt je wil maken, maar er wordt hier niet beweerd door Perijn zelf dat het enkel een intern is.
 
Reactiescore
470
Als je wil vraag ik de vv en loop ik even na hoeveel rode bijlen er liepen. Kan ik zo fixen, maar er liepen meer dan 84 clears hoor. Niet dat dat het verschil maakte aangezien ze voor 90% gedodged waren, maar het punt is dat het bizar is dat jullie zo trots zijn op het wegspelen van het account. Big yikes.

Ik heb de planning voor me en daar staat toch echt dat er 56 clears liepen + splits op 28 dorpen ( 84 clears totaal gebruikt dus). Denk niet echt dat accounts die geholpen hebben 2x zoveel clears hebben gestuurd dan dat ze aangaven dat ze hadden maar goed als je me niet geloofd mag je het wel eens na lopen.
 
Reactiescore
967
Ik heb de planning voor me en daar staat toch echt dat er 56 clears liepen + splits op 28 dorpen ( 84 clears totaal gebruikt dus). Denk niet echt dat accounts die geholpen hebben 2x zoveel clears hebben gestuurd dan dat ze aangaven dat ze hadden maar goed als je me niet geloofd mag je het wel eens na lopen.

Hmm vreemd... Ik heb de planning ook voor me en volgens mijn planning liepen er 250 clears? Zullen we even een middelpunt pakken en afspreken dat er 125 clears liepen? Lijkt me schappelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik haal een quote erbij waar Daan zegt dat het account nog steeds doorgaat als main account? Weet niet welk punt je wil maken, maar er wordt hier niet beweerd door Perijn zelf dat het enkel een intern is.
Dat zegt deze quote totaal niet maar oke :biggrin:
 
Reactiescore
470
Hmm vreemd... Volgens mijn planning liepen er 250 clears? Zullen we even een middelpunt pakken en afspreken dat er 125 clears liepen? Lijkt me schappelijk.

Amai heeft Noire de planning gemaakt en ook nog gedeft? wat een pros zijn jullie ook .

Wat zeiken jullie toch veel over niks.

Zeiken is het niet echt, ik geef alleen aan dat wat laurens zegt niet klopt. Ik ga toch ook niet zeggen dat a lesson 100 dorpen had die we hebben weg gespeeld?
 
Reactiescore
864
Graag, helaas krijg ik die kutnoobs van Murus....
(Seanie en vooral Wes wees niet toxic, zie de humor van deze reactie in x x)

Hee rustig jij he ik pak je je bent van mij he rustaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh!!
 
Reactiescore
967
Amai heeft Noire de planning gemaakt en ook nog gedeft? wat een pros zijn jullie ook .

Klopt inderdaad, dat's ook de reden dat er maar één dorp was gepakt. Als iemand anders dan Laurens, met wel een beetje offensieve kennis, die planning had gemaakt, hadden jullie sowieso meer dorpen gepakt!!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dat zegt deze quote totaal niet maar oke :biggrin:

Ik snap werkelijk waar niet waarom iedereen vanuit salt blijft zeggen dat Perijn klaar is? Weten jullie meer dan ik?

Voor de duidelijkheid zal ik de situatie nog even voor je schetsen:

Bij de join van Perijn is al afgesproken dat noire de dorpen van Perijn zou internen. We lagen simpelweg recht voor hen en hun lijn/edelrichting op dat moment opeisen wordt lastig als je hun stam joint en ze ook nog eens 20x harder groeien.

Vervolgens komt Waste met een massa na afloop van de onderlinge nap en ontstaat er allerlei tumult op ons account (wat iedereen inmiddels wel zal weten). Ondanks alles wat hierbij is voorgevallen verliest Perijn 0 dorpen aan Waste (wel 2 dorpen noord vanwege jullie nachtblitz) en wordt het originele plan (de intern door noire die al gepland stond en na het slopen van offence van waste veel makkelijker kan) voortgezet.

Waar precies zijn wij dan klaar daar het originele plan voor het acc perijn volkomen succesvol is uitgevoerd tot op heden.

:redface:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Het originele plan is intern zijn. Hoe vaak nog voor je het snapt?

:redface:
 
Bovenaan