Het grote complimententopic

Reactiescore
2.477
oke maar heb je synoniemen opgezocht óf wordt de jeugd steeds slimmer óf is dit gwn een bekend Belgisch woord? Zoveel vragen... Zo weinig tijd...
De jeugd wordt steeds slimmer!!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wat lul jij nou?

PP abuse 1e massa faalde? den machtige lau was na de 1e wave 1 dorp kwijt en 90% van zijn troepen waardoor er die zelfde avond niet eens meer moeite werd genomen om te deffen. Eindstand dag 1 -25 dorpen en dag 2 was a lesson weg.

Genoeg andere veelbelovende accounts die early game al zijn weg gespeeld, kijk naar een inter een yoda of een cacturne die we al eens weg is gespeeld. Noem nu eens wat veelbelovende accounts die jullie hebben weg gespeeld ipv gerecruit of geinternd?
Begrijp oprecht de trots niet. Je stuurde 150-170 clears en 106 edels (waarvan ongeveer 98 gesplit). Je pakte 1 dorp. Het was een gigantische faal, niks meer niks minder. Het account lag (uiteraard) in puin daarna. Dat heb je als je stam geen def stuurt of te weinig def heeft. Je zou maar met 5 accounts die samen een 3-3.5 mil aantal punten hebben op een account klappen met 27 dorpen, 1 dorp pakken en trots zijn dat je het hebt weggespeeld.

Mijn god zeg. Is dit nou echt een prestatie? Dat had fucking Flex zelfs kunnen doen en het enige wat die domme noob kan is runnen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik zal het even toelichten:

Mien zou eigenlijk in de noord-rim gaan starten ipv Perijn. Wij zijn ook niet gek en kennen het account Mashup en hadden onze vermoedens. Cacturne idem.

Echter zag Mien dit toch niet zitten en startte hij in mijn zuid-rim. Daar ging het wel goed en besloot hij mijn moraalbrekers als co’s te nemen en enkele andere ervaren spelers. Toen het een goed team werd en de nood hoger werd door de recruits van Baken begonnen ze te knallen en jumpen.

Je kan ook in de stats terug zien dat vanaf later er pas meer naar links geedeld werd. Wij wisten al enkele dagen eerder dan de join de plannen van Baken.

Het boosten/jumpen van Mien is dan ook wel degelijk een reactie op de Baken recruit. Echter waren er wel eerder plannen het account erbij te nemen, maar dan in de noord-rim.

Zelf had ik graag de gehele zuid-rim solo gespeeld, maar tegen een gehele stam (heel voormalig baken + Mystery of Ambiguity) is een beetje te veel van het goede.
 
Reactiescore
470
Kan je dan ook even vertellen hoe je de recruits Stolz , THC en TBC gaat goedpraten?

Je zegt dat je één accountje erbij legt om uitdagende fronten te houden maar recruit wel 3 accounts van waste tegen ons aan en daarmee ook alles wat er nog tussen jullie en deze recruits in ligt.

Kan je dan nu nog reageren op deze post @Kyuka ?

Begrijp oprecht de trots niet. Je stuurde 150-170 clears en 106 edels (waarvan ongeveer 98 gesplit). Je pakte 1 dorp. Het was een gigantische faal, niks meer niks minder. Het account lag (uiteraard) in puin daarna. Dat heb je als je stam geen def stuurt of te weinig def heeft. Je zou maar met 5 accounts die samen een 3-3.5 mil aantal punten hebben op een account klappen met 27 dorpen, 1 dorp pakken en trots zijn dat je het hebt weggespeeld.

Mijn god zeg. Is dit nou echt een prestatie? Dat had fucking Flex zelfs kunnen doen en het enige wat die domme noob kan is runnen.

Ben ik trots? Nee, ik reageer er alleen op dat imakeyouhappy zegt dat het een faal massa was. We wisten dat a lesson veel def had en we wisten dat hij ging snipen daarom de splits om de snipes te killen zodat we hem wave 2 konden op edelen. Kan me ook niet herinneren dat het 150-170 clears waren, kwam volgensmij niet eens in de buurt van de helft maar dan nog stonden de stam clears stil en kregen ze er nu meer buit van dan dat ze gekregen hadden van een nacht farmen.
 
Laatst bewerkt:

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Kan je dan nu nog reageren op deze post @Kyuka ?



Ben ik trots? Nee, ik reageer er alleen op dat imakeyouhappy zegt dat het een faal massa was. We wisten dat a lesson veel def had en we wisten dat hij ging snipen daarom de splits om de snipes te killen zodat we hem wave 2 konden op edelen. Kan me ook niet herinneren dat het 150-170 clears waren, kwam volgensmij niet eens in de buurt van de helft maar dan nog stonden de stam clears stil en kregen ze er nu meer buit van dan dat ze gekregen hadden van een nacht farmen.

de helft? 150 rode clears en 98 splits waren het zeker weten. Ik had alles wat groen was sowieso genegeerd dus het waren iets van een 250? Incs in totaal.

Nou gefeliciteerd met de gsjes en het opruimen van een account met 27 dorpen door middel van een stammassa. Ik wou dat ik dat ook aan mijn palmares kon toevoegen.
 
Reactiescore
2.477
Ik zal het even toelichten:

Mien zou eigenlijk in de noord-rim gaan starten ipv Perijn. Wij zijn ook niet gek en kennen het account Mashup en hadden onze vermoedens. Cacturne idem.

Echter zag Mien dit toch niet zitten en startte hij in mijn zuid-rim. Daar ging het wel goed en besloot hij mijn moraalbrekers als co’s te nemen en enkele andere ervaren spelers. Toen het een goed team werd en de nood hoger werd door de recruits van Baken begonnen ze te knallen en jumpen.

Je kan ook in de stats terug zien dat vanaf later er pas meer naar links geedeld werd. Wij wisten al enkele dagen eerder dan de join de plannen van Baken.

Het boosten/jumpen van Mien is dan ook wel degelijk een reactie op de Baken recruit. Echter waren er wel eerder plannen het account erbij te nemen, maar dan in de noord-rim.

Zelf had ik graag de gehele zuid-rim solo gespeeld, maar tegen een gehele stam (heel voormalig baken + Mystery of Ambiguity) is een beetje te veel van het goede.

Wdym later beginnen knallen? Het account had na 6 dagen gewoon 7 dorpen hoor :biggrin:.
 
Reactiescore
470
de helft? 150 rode clears en 98 splits waren het zeker weten. Ik had alles wat groen was sowieso genegeerd dus het waren iets van een 250? Incs in totaal.

Nou gefeliciteerd met de gsjes en het opruimen van een account met 27 dorpen door middel van een stammassa. Ik wou dat ik dat ook aan mijn palmares kon toevoegen.

Heb net even voor je in de planning gekeken en er kwamen 56 clears op a lesson, dus ik zat nog ruim met de helft. Tel er de clears die gesplit waren bij de edels op en het waren er 84 in totaal.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wdym later beginnen knallen? Het account had na 6 dagen gewoon 7 dorpen hoor :biggrin:.

Kijk exponentiele groei in dorpen maar dan snap je wat ik bedoel.

Noire , EMM , REOL , Kyuka , DoTN , ATL , TAS , Vanq , Mien , Perijn

Zijn er toch echt 10 hoor

Vanquisher is geen hoofdaccount en Perijn kennen we het verhaal van.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vanquisher is geen hoofdaccount en Perijn kennen we het verhaal van.

Imo valt Vanquisher wel tot een extra account te rekenen gezien de diensten die het levert. En Perijn is toch een hoofdaccount? Er zijn aantal dingen voorgevallen, maar het wordt nog altijd bemand door Daan en Bob en @Power of Knowledge zegt dat het account nog altijd de koers vaart wat de initiële intentie was van het account.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Imo valt Vanquisher wel tot een extra account te rekenen gezien de diensten die het levert. En Perijn is toch een hoofdaccount? Er zijn aantal dingen voorgevallen, maar het wordt nog altijd bemand door Daan en Bob en @Power of Knowledge zegt dat het account nog altijd de koers vaart wat de initiële intentie was van het account.

Dan is Mystery of Ambiguity ook een hoofdaccount van jullie?
 
Reactiescore
1.918
Godver, moet ik nou mn bril opzetten of zit ambiguity inderdaad in Salt en is die DU geworden na een blitzje van 2rimnoobjes

klinkt inderdaad als een perijn verhaaltje
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dan is Mystery of Ambiguity ook een hoofdaccount van jullie?

Mag hopen dat je het verschil weet tussen een account en een intern :tongue:
Nu vond ik dit overigens ook en overbodige intern hoor, daar niet van.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Heb net even voor je in de planning gekeken en er kwamen 56 clears op a lesson, dus ik zat nog ruim met de helft. Tel er de clears die gesplit waren bij de edels op en het waren er 84 in totaal.
Als je wil vraag ik de vv en loop ik even na hoeveel rode bijlen er liepen. Kan ik zo fixen, maar er liepen meer dan 84 clears hoor. Niet dat dat het verschil maakte aangezien ze voor 90% gedodged waren, maar het punt is dat het bizar is dat jullie zo trots zijn op het wegspelen van het account. Big yikes.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Mag hopen dat je het verschil weet tussen een account en een intern :tongue:
Nu vond ik dit overigens ook en overbodige intern hoor, daar niet van.
Dat is grappig want Perijn was ook een geplande intern, is trouwens vandaag al gezegd :wink:
 
Bovenaan