Het grote complimententopic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Ben benieuwd of lange frans in het echte leven ook zo een visionair is als op het forum
 
Reactiescore
2.433
Nee, zoals ik zei: Mien zat eerst in ons team.

Wij wilde in eerste instantie die gehele rim solo pakken en Mien zou wat 20:1 werk gaan verzetten. Door de Baken recruits toch maar voor een alternatieve optie gekozen.

Omdat het niet geheel netjes is om privé gesprekken op het AF te gooien ga ik dat ook maar niet doen. Echter vertelde Damien me dat hij zijn eigen account wou bespelen omdat hij dat leuker vindt (het zelf beslissen van dingen etc), vandaar de start op Mienmaaiers. Ook heeft Damien Mats @Interdictum. op 29 september gevraagd om mee te starten op Mienmaaiers met nog 3 andere bespelers? Lijkt me veel om enkel te dienen als boostaccount om makkelijk de 20:1 regel te omzeilen?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Omdat het niet geheel netjes is om privé gesprekken op het AF te gooien ga ik dat ook maar niet doen. Echter vertelde Damien me dat hij zijn eigen account wou bespelen omdat hij dat leuker vindt (het zelf beslissen van dingen etc), vandaar de start op Mienmaaiers. Ook heeft Damien Mats @Interdictum. op 29 september gevraagd om mee te starten op Mienmaaiers met nog 3 andere bespelers? Lijkt me veel om enkel te dienen als boostaccount om makkelijk de 20:1 regel te omzeilen?

Ik had Mien natuurlijk verteld dat hij hoofdaccount kon worden zodat hij extra zijn best zou doen als boostaccount
 
Reactiescore
2.433
Ik had Mien natuurlijk verteld dat hij hoofdaccount kon worden zodat hij extra zijn best zou doen als boostaccount
:redface: Da's natuurlijk wel héél makkelijk. Melvin leugenaar confirmed
tactisch outplayed
 
Reactiescore
319
Kan je dan ook even vertellen hoe je de recruits Stolz , THC en TBC gaat goedpraten?

Je zegt dat je één accountje erbij legt om uitdagende fronten te houden maar recruit wel 3 accounts van waste tegen ons aan en daarmee ook alles wat er nog tussen jullie en deze recruits in ligt.
Deze post is de kop op de spijker.

@Kyuka wat vind jij?
 
Reactiescore
519
Mienmaaiers was één reactie op 2 recruits van jullie (Yellow Snow & TNP).

Perijn was gewoon een poging tot het dichten van een phalanx, gezien het vrij aannemelijk was dat Mashup bij jullie hoorde (heb ook mijn connecties, zie post Cala).

Supergirl is helemaal nergens een reactie op geweest, dat was gewoon een moraalbreker. Nou vooruit als je het graag wilt mag je hem wegstrepen tegen moraalbrekers Absurd en Freaqshow.

Zie je het probleem al? Waar wij één accountje erbij leggen om uitdagende fronten te houden en niet teveel te recruiteren pakken jullie er direct 2 ;).

Waarop jullie er dan 3 nemen + 5 spelers die nu buiten ons bereik liggen?
1E5D21FE-3024-407C-8E5B-F71562B945BA.jpeg
 
Reactiescore
1.918
Kyuka once again exposed
 
Reactiescore
2.433
Reactiescore
1.016
Mijn complimenten aan Zidan, wat een toppert!
 
Bovenaan