Het grote complimententopic

Reactiescore
1.166
Reactiescore
1.918
ATL heeft de spelers gewoon hulp aangeboden. Alleen je kunt niet van ons en onze mb's nonstop clears/gs vragen als wij die op dat moment amper voor onszelf beschikbaar hebben. Daarnaast werd er 0 naar ons gecommuniceerd behalve als er direct iets nodig was.

Dat wij alsnog in meerdere lijstjes als beste stamspeler neergezet worden bevestigd dan toch onze intenties om ons voor de stam in te zetten ondanks dat we geen onderdeel van de orginele premade waren.

weten we wel hoor, jullie stuurden al OS toen ze bij perijn nog lagen te tukken.


ik vertelde gewoon wat zij ons pmden



@Vleesje Graag je reactie hierop!



De oneliner met persoonlijke aanval van vleesje is wat heftiger dan 'runner'.

ik heb nooit gezegd dat je achteraan de rij stond!!
 
Reactiescore
2.039
Bekijk bijlage 24204

Als ik nu die Murus zie klagen over een grote overmacht, en een slechte eindstrijd, vraag ik me echt af wanneer je dan wel tevreden bent. Ik zie twee stammen die vrijwel even groot zijn en vrijwel even veel, en even goede spelers hebben. Wanneer ben je dan wel tevreden? Als twee stammen exact even veel dorpen hebben voor de strijd uitbarst? En zodra er dan ergens winst geboekt wordt is het niet meer eerlijk want dan hebben ze niet meer exact even veel?
We kunnen Roald vragen om een spectrum te schrijven om te kijken wat eerlijk is?
 
Reactiescore
319
Ik wil graag Cacturne bedanken voor het ons terugbrengen on topic!
 
Reactiescore
1.166
Jij kan het verschil tussen een persoonlijke aanval en iemand runner noemen niet zien? Of wil je dat niet zien? In het tweede geval; met wie valt er dan niet te discussiëren?
 
Reactiescore
241
De persoonlijke aanval van Vleesje is iets subjectief.
Bepaalde bespelers van Perijn die gerund zijn, is gewoon een feit...
 
Reactiescore
864
Bekijk bijlage 24204

Als ik nu die Murus zie klagen over een grote overmacht, en een slechte eindstrijd, vraag ik me echt af wanneer je dan wel tevreden bent. Ik zie twee stammen die vrijwel even groot zijn en vrijwel even veel, en even goede spelers hebben. Wanneer ben je dan wel tevreden? Als twee stammen exact even veel dorpen hebben voor de strijd uitbarst? En zodra er dan ergens winst geboekt wordt is het niet meer eerlijk want dan hebben ze niet meer exact even veel?

De eindstrijd wordt inderdaad in mijn ogen verpest door het feit dat er in dit geval opnieuw ervoor wordt gekozen lastigere spelers te recruiten in plaats van de strijd aan te gaan en het gebied zelf vast te leggen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jan jij wordt echt steeds irritanter/dommer kun je stoppen met posten aub?

En dit mag gezien worden als een oneliner want p&p is sowieso voor flikkertjes
 
Reactiescore
5.686
Wat is dit voor een gezeik? Hoezo was ik niet te spreken over Melvin? Ik wilde graag herstarten en bij Deceiver in de rim spelen omdat mn neef Rob daar speelt, maar bij herstarten kan je geen richting kiezen en kwam ik totaal aan de andere kant van de aardbol te liggen.





En het recruitbeleid van Tyrant is zo veel beter? Wij kunnen er ook niets aan doen dat Perijn zo snel klaar was, anders was het nu gewoon 13 v 13 toch?
Ok, dan was dat iemand anders.
 
Reactiescore
241
De eindstrijd wordt inderdaad in mijn ogen verpest door het feit dat er in dit geval opnieuw ervoor wordt gekozen lastigere spelers te recruiten in plaats van de strijd aan te gaan en het gebied zelf vast te leggen.

Ja... En dan verbaasd dat ze in geen lijstjes komen.
Ze zouden zich beter afvragen waarom ze niet in lijstjes komen?
Baken, recruits en interns... Waste, nap en interns... Noorden, recruits...
Welke strijd zijn jullie al aangegaan, Salt?

- PP abuse... Eerst massa faalde
- Stolz... Massa faalde
 
Reactiescore
447
De eindstrijd wordt inderdaad in mijn ogen verpest door het feit dat er in dit geval opnieuw ervoor wordt gekozen lastigere spelers te recruiten in plaats van de strijd aan te gaan en het gebied zelf vast te leggen.
Kunnen wij toch hetzelfde zeggen over jullie? Jullie geraken niet door waste dus rekruten ze maar
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Dat Cacturne geen ruggengraat heeft en toch Salt joint komt niet als een verrassing. Ik heb namelijk Sem al gekke vormen zien aannemen in bed die geen enkel mens met ruggengraat zou mogen aannemen
 
Reactiescore
241
Kunnen wij toch hetzelfde zeggen over jullie? Jullie geraken niet door waste dus rekruten ze maar

Neen, we gingen makkelijk door Waste maar door de run en stab van bespelers van Perijn is dat verandert. Ook de NAP van jullie met Waste (wat goed gezien was van jullie) hielp niet super.
Denk dat Stolz en THC dit wel kunnen beamen dat we er makkelijk doorheen kwamen.
 
Bovenaan