Het grote complimententopic

Reactiescore
2.039
Hadden jullie als reactie op baken niet eerst al perijn en mienmaaiers gerekruteerd?
Nee hoor, dat waren recruits in gebieden waar al een recruit gepland stond voor het stamcluster. :p Maar kan mij voorstellen dat dat wat verwarrend kon zijn
 
Reactiescore
319
Reactiescore
1.019
heb het even onderstreept voor je, wil je mij vertellen dat dat geen oneliner is en niet bij de vraag hoorde? stomme debiel (hoorde bij mijn vraag)
 
Reactiescore
447
Nee hoor, dat waren recruits in gebieden waar al een recruit gepland stond voor het stamcluster. :p Maar kan mij voorstellen dat dat wat verwarrend kon zijn

Jullie hebben nu ook alles tussen thc/stolz en tyrant voor het grijpen, je rekruteert 3 accs en schrijft er nog 1 of 2 ten dode op. Wij rekruteren dan 2 accs omdat calamity anders tegen 2 of 3 accounts gaat aanliggen met een gigantisch front. Nu hebben we 1 serieus lid meer, dus denk dat het redelijk in balans is en dat we kunnen beginnen edelen om de endgame te starten

Edit: Ik was daarjuist ook even supergirl vergeten
 
Reactiescore
2.039
heb het even onderstreept voor je, wil je mij vertellen dat dat geen oneliner is en niet bij de vraag hoorde? stomme debiel (hoorde bij mijn vraag)
Dan post hij toch niet enkel one liners? Hij vertelt een leuk feitje bij z'n vraag, dat kan
 
Reactiescore
864
Hadden jullie als reactie op baken niet eerst al perijn en mienmaaiers gerekruteerd?

Mag toch hopen dat je niet Perijn & Mienmaaiers vergelijkt met een hele stam inclusief MBs?
 
Reactiescore
1.918
WEETJE: snorlax stond niet vooraan in de rij toen het verstand werd uitgedeeld

wacht

snorlax stond niet vooraan in de rij toen het verstand werd uitgedeeld?

zo mag het wel geloof ik
 
Reactiescore
447
Mag toch hopen dat je niet Perijn & Mienmaaiers vergelijkt met een hele stam inclusief MBs?

Nee dat beweer ik niet, maar qua proportie rekruteren jullie 3 acccs, zijn er nog gesprekken met andere ook denkik en zijn er accs ten dode opgeschreven met 360 graden front. Persooonlijk vindk dat het nu redelijk in evenwicht is
 
Reactiescore
319
Reactiescore
2.039
Jullie hebben nu ook alles tussen thc/stolz en tyrant voor het grijpen, je rekruteert 3 accs en schrijft er nog 1 of 2 ten dode op. Wij rekruteren dan 2 accs omdat calamity anders tegen 2 of 3 accounts gaat aanliggen met een gigantisch front. Nu hebben we 1 serieus lid meer, dus denk dat het redelijk in balans is en dat we kunnen beginnen edelen om de endgame te starten

Edit: Ik was daarjuist ook even supergirl vergeten
Hmm ja zou het waste geval niet durven vergelijken met baken, als je naar de overnames van salt kijkt van de laatste dagen is zo goed als heel baken intern namelijk. Terwijl van waste het grootste deel doorspeelt, of nog beter zelfs intern voor jullie wordt. :p
 
Reactiescore
1.149
WEETJE: snorlax stond niet vooraan in de rij toen het verstand werd uitgedeeld

wacht

snorlax stond niet vooraan in de rij toen het verstand werd uitgedeeld?

zo mag het wel geloof ik

De vraagstelling klopt nu niet helemaal, maar ach je probeert vooral erg leuk te zijn. Ik snap je wel hoor, geen deftige argumenten geven en dan maar met persoonlijke aanvallen komen. Weerspiegelt het niveau wel mooi.
 
Reactiescore
1.019
Hmm ja zou het waste geval niet durven vergelijken met baken, als je naar de overnames van salt kijkt van de laatste dagen is zo goed als heel baken intern namelijk. Terwijl van waste het grootste deel doorspeelt, of nog beter zelfs intern voor jullie wordt. :p
heb je daar beweis van ipv zomaar domme aannames te roepen?
 
Reactiescore
1.019
De vraagstelling klopt nu niet helemaal, maar ach je probeert vooral erg leuk te zijn. Ik snap je wel hoor, geen deftige argumenten geven en dan maar met persoonlijke aanvallen komen. Weerspiegelt het niveau wel mooi.
jullie riepen dat wij begonnen met oneliners, dat heb ik letterlijk net ontkracht
 
Reactiescore
383
haha, massa? Spelers van het account waren pissed dat ze geen hulp kregen en waren niet te spreken over buurman ATL die overigens in verschillende lijstjes wordt neergezet als beste stamspeler.

ATL heeft de spelers gewoon hulp aangeboden. Alleen je kunt niet van ons en onze mb's nonstop clears/gs vragen als wij die op dat moment amper voor onszelf beschikbaar hebben. Daarnaast werd er 0 naar ons gecommuniceerd behalve als er direct iets nodig was.

Dat wij alsnog in meerdere lijstjes als beste stamspeler neergezet worden bevestigd dan toch onze intenties om ons voor de stam in te zetten ondanks dat we geen onderdeel van de orginele premade waren.
 
Reactiescore
241
ATL heeft de spelers gewoon hulp aangeboden. Alleen je kunt niet van ons en onze mb's nonstop clears/gs vragen als wij die op dat moment amper voor onszelf beschikbaar hebben. Daarnaast werd er 0 naar ons gecommuniceerd behalve als er direct iets nodig was.

Dat wij alsnog in meerdere lijstjes als beste stamspeler neergezet worden bevestigd dan toch onze intenties om ons voor de stam in te zetten ondanks dat we geen onderdeel van de orginele premade waren.

Inderdaad... Perijn kregen bakken os, was een plan om donderdag (ze runde dinsdag volgens mij door een massa van waste + blitz van de spelers noord) GS te sturen met heel wat pakketjes zodanig ze edellimiet konden opkrikken. Heel jammer dat ze ATL zo beschuldigen zonder van iets af te weten.

Dat plan werd door Sebas trouwens niet gecommuniceerd aan zijn teamleden wat ik ook heel sneu vindt van hem. (om dan vervolgens te runnen en stabben + ATL zwart te maken)
 
Reactiescore
3.540
1603796318771.png

Als ik nu die Murus zie klagen over een grote overmacht, en een slechte eindstrijd, vraag ik me echt af wanneer je dan wel tevreden bent. Ik zie twee stammen die vrijwel even groot zijn en vrijwel even veel, en even goede spelers hebben. Wanneer ben je dan wel tevreden? Als twee stammen exact even veel dorpen hebben voor de strijd uitbarst? En zodra er dan ergens winst geboekt wordt is het niet meer eerlijk want dan hebben ze niet meer exact even veel?
 
Bovenaan