Het grote complimententopic

Reactiescore
3.540
Cacturne die niet zo heel erg te spreken was over het feit dat Melvin m wilde rekruten? (Al weet ik hier de context niet meer helemaal van). Dan heel toevallig start Cacturne, de grote vriendelijke vriend van calamity, die tevens bij elkaar in de premade van 69 zaten in de rim van Calamity zelf. Calamity speelt hem uiteraard niet weg, want er valt nog wel wat uit Cacturne te halen.

Wat is dit voor een gezeik? Hoezo was ik niet te spreken over Melvin? Ik wilde graag herstarten en bij Deceiver in de rim spelen omdat mn neef Rob daar speelt, maar bij herstarten kan je geen richting kiezen en kwam ik totaal aan de andere kant van de aardbol te liggen.

1603793996010.png


Het recruitbeleid van Salt slaat wel echt op niets en op deze manier verpesten ze deze wereld. Ondanks de recruits vanuit Waste hebben ze alsnog een kwantitatieve overmacht + meer spelers in de stam en alsnog extra recruiteren. Heb je dan gewoon geen zin in een eerlijke end game? Er staan ook nog genoeg Waste interns voor jullie volgens mij dus jullie houden er ook niet niks aan over.

En het recruitbeleid van Tyrant is zo veel beter? Wij kunnen er ook niets aan doen dat Perijn zo snel klaar was, anders was het nu gewoon 13 v 13 toch?
 
Reactiescore
319
Reactiescore
864
En het recruitbeleid van Tyrant is zo veel beter? Wij kunnen er ook niets aan doen dat Perijn zo snel klaar was, anders was het nu gewoon 13 v 13 toch?

Wat heeft een speler die gepakt wordt te maken met het recruitbeleid van een stam? Daarnaast is Perijn momenteel nog gewoon op de wereld bezig? Dat bij de eerste massa de helft van een account besluit te stoppen kunnen wij niks aan doen.

Mag toch echt wel hopen dat deze recruit teruggedraaid wordt.
 
Reactiescore
1.166
Salt probeert het te verbloemen als actie-reactie terwijl zijn als eerste begonnen waren met het recruiteren van Baken... Wie begon er dan? De reactie komt vanuit het Tyrant kamp en daarop besluiten jullie weer om een nieuwe actie uit te voeren. Komaan zeg. :biggrin:
 
Reactiescore
1.918
snorlax man jij stond toch echt niet vooraan in de rij toen ze het verstand uitdeelden, jezus


Wat heeft een speler die gepakt wordt te maken met het recruitbeleid van een stam? Daarnaast is Perijn momenteel nog gewoon op de wereld bezig? Dat bij de eerste massa de helft van een account besluit te stoppen kunnen wij niks aan doen.

Mag toch echt wel hopen dat deze recruit teruggedraaid wordt.

haha, massa? Spelers van het account waren pissed dat ze geen hulp kregen en waren niet te spreken over buurman ATL die overigens in verschillende lijstjes wordt neergezet als beste stamspeler.
 
Reactiescore
319
Salt probeert het te verbloemen als actie-reactie terwijl zijn als eerste begonnen waren met het recruiteren van Baken... Wie begon er dan? De reactie komt vanuit het Tyrant kamp en daarop besluiten jullie weer om een nieuwe actie uit te voeren. Komaan zeg. :biggrin:
Elke wereld moeten er toch nog recruits bijkomen? Is toch niet heel vreemd allemaal.
 
Reactiescore
1.166
snorlax man jij stond toch echt niet vooraan in de rij toen ze het verstand uitdeelden, jezus

Kun je ook zeggen over de meneer die ik hieronder quote. Wat een argumentatie.

Sowieso kun je deze beledigingen beter achterwege laten. Ik word er absoluut niet warm of koud van, maar het voegt totaal niks toe. Dit soort posts verneuken ook totaal het P&P gedeelte van dit spel. :redface:

Elke wereld moeten er toch nog recruits bijkomen? Is toch niet heel vreemd allemaal.

Oké? Waarom verdedig je het allemaal als actie-reactie? Bijzonder weer.
 
Reactiescore
319
Volgens mij waren het Tyrant leden die het actie-reactie verhaal er bij haalden. Ik niet hoor. Ik ben daar veel te nuchter voor.
 
Reactiescore
2.039
snorlax man jij stond toch echt niet vooraan in de rij toen ze het verstand uitdeelden, jezus

Miss ontkrachten dan ipv steeds domme one liners te posten? Niet echt bepaald een verrijking voor het af dit.

Elke wereld moeten er toch nog recruits bijkomen? Is toch niet heel vreemd allemaal.
Natuurlijk, maar het wordt nu afgedaan als een reactie op de recruits van waste naar tyrant, terwijl dat een reactie was op de recruits van baken. Waar het allemaal mee begon zeg maar. Dacht altijd dat het actie -> reactie was, niet actie -> reactie -> reactie
 
Reactiescore
319
Welke reactie op de reactie is er geweest als ik vragen mag?
 
Reactiescore
1.918
Miss ontkrachten dan ipv steeds domme one liners te posten? Niet echt bepaald een verrijking voor het af dit.


Natuurlijk, maar het wordt nu afgedaan als een reactie op de recruits van waste naar tyrant, terwijl dat een reactie was op de recruits van baken. Waar het allemaal mee begon zeg maar. Dacht altijd dat het actie -> reactie was, niet actie -> reactie -> reactie

uitleg staat hierboven maar jullie dodgen die?
 
Reactiescore
1.166
Reactiescore
447
Hadden jullie als reactie op baken niet eerst al perijn en mienmaaiers gerekruteerd?
 
Bovenaan