Het grote complimententopic

Reactiescore
1.148
Dat ik gelijk had dat je naar Salt gaat. De context doet er in dit geval totaal niet toe.

Vind het overigens lachwekkend dat Tyrant nu weer de schuld krijgt van jullie (en Mashup) recruits. Sinds je herstart samenwerken met Salt, maar er was natuurlijk nooit sprake van. Beetje verbloemen en wachten op het juiste moment om te joinen zodat jullie woorden goed uitkomen..

Make that the katze wise!
 
Reactiescore
383
er was nog niks zeker tot gisteren. Gewoon actie reactie op het dood rekruteren van waste
Oh en daarom was het al 3-4 dagen van tevoren geleaked. Manmanman net zo fake als Melvin die zegt dat ie niet arrogant is.
 
Reactiescore
383
De stemming is gistermiddag om 13:57 geopend. Hoe kan het dan al eerder geleaked zijn?
Ho moet erbij zeggen dat dat om Mashup ging. Maar eigenlijk had ik verwacht dat Mashup Cac zou internen en op 1 acc zouden spelen. Die nuance moet ik wel aanbrengen
 
Reactiescore
286
Ik snap oprecht wel dat dit overkomt op Tyrant als: Ja natuurlijk is dit de reactie en was het 3 á 4 dagen geleden toen wij het zeiden niet zo.
Het komt inderdaad als een leugen over voor Tyrant, wat heel begrijpelijk is.
 
Reactiescore
5.593
Al is het allemaal echt zo is als jullie zeggen, moeten jullie het toch met mij eens zijn dat het allemaal wel vreselijk verdacht is?

Cacturne die niet zo heel erg te spreken was over het feit dat Melvin m wilde rekruten? (Al weet ik hier de context niet meer helemaal van). Dan heel toevallig start Cacturne, de grote vriendelijke vriend van calamity, die tevens bij elkaar in de premade van 69 zaten in de rim van Calamity zelf. Calamity speelt hem uiteraard niet weg, want er valt nog wel wat uit Cacturne te halen.

Ik ben altijd pro cacturne hoor en het feit dat Cacturne Salt joint vind ik prima. Alleen je moet toch toegeven dat het een beetje voor de hand ligt om de assumpties te maken die wij deden en doen.
 
Reactiescore
1.019
je kan het heel toevallig vinden, en dat is het ook. als je wil weten hoe het contact met calamity en de rest van de stam is gekomen moet je even @Calamity. vragen
 
Reactiescore
5.593
je kan het heel toevallig vinden, en dat is het ook. als je wil weten hoe het contact met calamity en de rest van de stam is gekomen moet je even @Calamity. vragen
Ben benieuwd, zal het hem eens vragen. Voor je eerdere bericht over actie reactie. Dat is natuurlijk wel de tendens van de afgelopen werelden, wat natuurlijk jammer is. Nu zouden wij weer genoodzaakt zijn om op jullie te reageren, nav de denkwijze en beredenering die je net geeft. Hopelijk lukt het een van de partijen deze visuele cirkel te doorbreken.
 
Reactiescore
286
Al is het allemaal echt zo is als jullie zeggen, moeten jullie het toch met mij eens zijn dat het allemaal wel vreselijk verdacht is?

Cacturne die niet zo heel erg te spreken was over het feit dat Melvin m wilde rekruten? (Al weet ik hier de context niet meer helemaal van). Dan heel toevallig start Cacturne, de grote vriendelijke vriend van calamity, die tevens bij elkaar in de premade van 69 zaten in de rim van Calamity zelf. Calamity speelt hem uiteraard niet weg, want er valt nog wel wat uit Cacturne te halen.

Ik ben altijd pro cacturne hoor en het feit dat Cacturne Salt joint vind ik prima. Alleen je moet toch toegeven dat het een beetje voor de hand ligt om de assumpties te maken die wij deden en doen.


Klopt het is oprecht zo dat de stemming opnieuw geopend is en er dit uit is gekomen, terwijl hij eerst geweigerd was.

Ik begrijp volkomen dat dit verdacht lijkt, ik denk dat je het een beetje kan vergelijken met Et Murus, waarvan al duidelijk gezegd werd dat hij bij de premade van Melvin hoorde, terwijl dit door Tyrant ontkent werd.
Dat is ook een welles nietes spelletje, waarbij Salt jullie gewoon moet geloven ( al doet dat er nu verder niet meer toe)
en Tyrant, Salt met deze actie moet geloven.
Zou stom zijn om er over te liegen, maar dat is hoe ik erover denk.
 
Reactiescore
2.878
Al is het allemaal echt zo is als jullie zeggen, moeten jullie het toch met mij eens zijn dat het allemaal wel vreselijk verdacht is?

Cacturne die niet zo heel erg te spreken was over het feit dat Melvin m wilde rekruten? (Al weet ik hier de context niet meer helemaal van). Dan heel toevallig start Cacturne, de grote vriendelijke vriend van calamity, die tevens bij elkaar in de premade van 69 zaten in de rim van Calamity zelf. Calamity speelt hem uiteraard niet weg, want er valt nog wel wat uit Cacturne te halen.

Ik ben altijd pro cacturne hoor en het feit dat Cacturne Salt joint vind ik prima. Alleen je moet toch toegeven dat het een beetje voor de hand ligt om de assumpties te maken die wij deden en doen.

Zoals in mijn vorige post beschreven: Het kwam ons goed uit en alles wekt de gedachten dat Cacturne daar gestart is als onderdeel van Salt. Enkel is het zojuist vertelde verhaal van Cacturne de waarheid.

Er kan nog getwist worden of Salt Cacturne (te lang) heeft gedoogd met in het achterhoofd dat Waste ook nog een move ging maken. Al lijkt mij dat hier niets mis mee is, die move kwam, had die niet gekomen had Cacturne nooit gejoined en uiteindelijk weggespeeld moeten worden.

Ben benieuwd, zal het hem eens vragen. Voor je eerdere bericht over actie reactie. Dat is natuurlijk wel de tendens van de afgelopen werelden, wat natuurlijk jammer is. Nu zouden wij weer genoodzaakt zijn om op jullie te reageren, nav de denkwijze en beredenering die je net geeft. Hopelijk lukt het een van de partijen deze visuele cirkel te doorbreken.

Hangt er vanaf.. Als jullie de actie van het rekruteren van Waste deden vanwege Mashup/Cacturne zijn we nu in de positie die jullie voor ogen hadden, toch?
 
Reactiescore
5.593
Ik denk persoonlijk niet dat het rekruteren van enkele waste leden komt door een specifieke gebeurtenis, eerder door de overall wereldbeeld.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Waar is de context?

Wij zijn letterlijk geweigerd. Er is een stemming geweest en die is negatief uitgevallen. We hebben gevraagd om nog een stemming, en die is er gekomen omdat jullie Waste hebben gerecruteerd, waardoor veel mensen van mening zijn veranderd. Ze wilden niet nog meer leden, wat zeer begrijpelijk was omdat ze ook al Baken hadden benaderd. Echter nadat er 3 accounts zijn overgestapt van Waste is het ineens wel een logischere keuze om ons bij Salt te betrekken. Ik heb nergens gelogen of ontkend dat we goede banden hadden met Calamity, ik heb meermaals gezegd dat ik veel contacten heb in Salt, en ik heb in game laten zien dat we zeker niet aan de kant van Tyrant stonden. Snap oprecht niet welk punt je hier probeert te maken.

Logisch! Als Tyrant evenveel leden heeft dan moet je er natuurlijk 2 meer hebben!
 
Reactiescore
864
Het recruitbeleid van Salt slaat wel echt op niets en op deze manier verpesten ze deze wereld. Ondanks de recruits vanuit Waste hebben ze alsnog een kwantitatieve overmacht + meer spelers in de stam en alsnog extra recruiteren. Heb je dan gewoon geen zin in een eerlijke end game? Er staan ook nog genoeg Waste interns voor jullie volgens mij dus jullie houden er ook niet niks aan over.
 
Reactiescore
319
Reactiescore
319
Bovenaan