Het grote complimententopic

Reactiescore
1.363
Reactiescore
64
Ik zou graag mijn complimenten willen geven aan EZG en Steen voor het zorgen dat ik brein dood dit leuke event kan spelen!
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
1.918
toilet van de Maccie ziet er inderdaad steeds keurig uit
 
Reactiescore
1.149
Ik kan alles wel gaan citeren...

We zijn niet welkom in Salt. Waar moeten we anders heen?



Inderdaad, het is niet alsof leden van Tyrant eerst in een lokale stam zaten om de early game door te komen en pas later bij elkaar gingen zitten.
Klopt, het is geen geheim geweest dat ik op goede voet sta met Calamity. Nadat ik was veroverd op links en ben geherstart kwam ik hier bij puur toeval te liggen, aangezien je geen richting kunt kiezen als je herstart terwijl je nog een dorp hebt. De stam waar we nu in zitten is gewoon een kleine regionale stam, daar moet je echt niet over gaan zagen. Het is niet zo dat we via deze stam CF's gaan leggen door middel van internen. Niemand in deze stam kan je uitleggen wat het verschil is tussen een snipe en een recap, en deze spelers liggen al vanaf het begin van de wereld op deze plek, dus als ze problematisch voor je zijn ruim ze dan in vredesnaam op. Perijn/ATL hebben toch die stam Tag, zet je MB's aan het werk of was er eerder mee aan de slag gegaan maar nu achteraf komen klagen terwijl ze er al een maand of langer liggen, dan sla je naar mijn mening de plank mis. Dit voelt wat mij betreft gewoon als klagen om het klagen. Man up, ik verwacht een mooie tegenactie, en dan zal je vanuit mijn kant complimenten krijgen.

EDIT: Dat gezegd hebbende, de persoon waarmee we pm contact hebben op Perijn is een topgozer en vat het sportief op. Mijn complimenten daarvoor, om on topic te blijven ;)
Was ongerelateerd, had ik nodig voor huiswerk



Nou ja, voor ons is dit de earlygame. Als wij met 1 dorp ons niet aansluiten bij zo'n stam wat denk je dan dat er met ons gaat gebeuren?
Oh waar is die join knop dan? Als dat een optie was hadden we het al wel gedaan. Hopelijk in de toekomst, maar wie weet.
Lezen is moeilijk
Ik las nogal wat sarcasme in Cacturne zijn post. Ook best begrijpelijk gezien de handelingen in-game. Deze one-liner mag je dus achterwege laten, siert je niet.
Wat fijn dat Tyrant dat beter weet dan Salt! Kan ik dit bericht screenen en naar de leiding van Salt sturen?
Je zegt het verkeerd. Die 'aanname' bevestig ik door argument te geven hoe hij in-game handelt. Wat is daar niet sjiek aan? :tongue:

ffafa366e99286546c5b77b0b49b4dbf.png


Man man, hadden we toch gelijk he. Waarom al die moeite doen om het niet zo te lijken? Gelukkig was het totaal niet voorspelbaar.

:redface:

E: @Mien Merk Wat een top aanname hé!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.878
Ik kan alles wel gaan citeren...


ffafa366e99286546c5b77b0b49b4dbf.png


Man man, hadden we toch gelijk he. Waarom al die moeite doen om het niet zo te lijken? Gelukkig was het totaal niet voorspelbaar.

:redface:

E: @Mien Merk Wat een top aanname hé!
Tussen de tijd van de 'geciteerde' berichten en deze post is het TW landschap gelukkig niet veranderd waardoor destijds mogelijk de waarheid werd gesproken.



er was nog niks zeker tot gisteren. Gewoon actie reactie op het dood rekruteren van waste

Kwam ons wel heel goed uit natuurlijk, ik zou ook mijn twijfels hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Ik kan alles wel gaan citeren...


ffafa366e99286546c5b77b0b49b4dbf.png


Man man, hadden we toch gelijk he. Waarom al die moeite doen om het niet zo te lijken? Gelukkig was het totaal niet voorspelbaar.

:redface:

E: @Mien Merk Wat een top aanname hé!

Waar is de context?

Wij zijn letterlijk geweigerd. Er is een stemming geweest en die is negatief uitgevallen. We hebben gevraagd om nog een stemming, en die is er gekomen omdat jullie Waste hebben gerecruteerd, waardoor veel mensen van mening zijn veranderd. Ze wilden niet nog meer leden, wat zeer begrijpelijk was omdat ze ook al Baken hadden benaderd. Echter nadat er 3 accounts zijn overgestapt van Waste is het ineens wel een logischere keuze om ons bij Salt te betrekken. Ik heb nergens gelogen of ontkend dat we goede banden hadden met Calamity, ik heb meermaals gezegd dat ik veel contacten heb in Salt, en ik heb in game laten zien dat we zeker niet aan de kant van Tyrant stonden. Snap oprecht niet welk punt je hier probeert te maken.
 
Bovenaan