Het grote complimententopic

Reactiescore
1.037
Eens, iedereen die denkt dat Ajax daadwerkelijk het beste clubteam is kan nooit juiste beslissingen maken met het mod zijn
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.167
Reactiescore
448
Haha, wat een vijandigheid na het geven van een complimentje. Ik voelde me een beetje down vandaag, dus ik dacht complimentjes binnen te harken op het AF, zodat mijn zelfvertrouwen weer een boost krijg. Helaas zal ik toch weer moeten gaan spelen om een beetje zelfvertrouwen terug te krijgen
 
Reactiescore
2.039
Haha, wat een vijandigheid na het geven van een complimentje. Ik voelde me een beetje down vandaag, dus ik dacht complimentjes binnen te harken op het AF, zodat mijn zelfvertrouwen weer een boost krijg. Helaas zal ik toch weer moeten gaan spelen om een beetje zelfvertrouwen terug te krijgen
Ik wil je graag complimenteren dat je er goed uit ziet in drag bas!
 
Reactiescore
448
Dankjewel!!!!!!!!!
 
Reactiescore
1.283
Ik wil je niet complimenteren voor het disrespect jegens ons slaapschema, wij hebben verdikkie uitgebreid op ons profiel gezet wanneer we bereikbaar zijn en toch komen jullie nachtelijke fratsen uithalen!!!

Ik wil jou wel complimenteren voor de manier waarop je je gevoel uit spreekt, ik krijg een een warm gevoel bij.
De rest moet hier een voorbeeld aan nemen.
 
Bovenaan