Het grote complimententopic

Reactiescore
2.039
Ik snapte al wat je bedoelde, maar ik dacht dat je wel snapte dat je een beetje reëel moet blijven want dit is gewoon outrageous.
Misschien is de lange frans podcast iets voor jou?
In tegenstelling tot de aanname van @PTXgamer is deze totaal niet voor de handliggend. Lijkt het jou gek dat even snel de off en deff dorpen van Salt worden gemarked? Nee, toch?

Natuurlijk dik ik het aan, maar dat doe ik vooral om aan te tonen hoe gek het is om zonder reden maar zoiets te roepen.

Laten we het er maar op houden dat je veel van mij kunt zeggen, maar ik wel altijd eerlijk ben. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat dat niet gebeurd is, maar nu jullie er zo over beginnen zouden we idd best een pm naar pp lesson kunnen sturen met die vraag. Wat sws eigenlijk niet raar zou zijn toch?
 
Reactiescore
1.918
als je eerlijk wil spelen is dat wel raar :\

maar eerlijk spelen en eerlijk zijn is iets anders natuurlijk
 
Reactiescore
1.918
lijkt me wel ja

complimenten voor het idee
 
Reactiescore
319
Mijn complimenten aan het account The holy crusaders voor het uitleggen wat een cf is. Nooit geweten dat als je safe dorpen pakt van de vijand gezien wordt als cf.
 
Reactiescore
1.226
De vver heeft alle troepeninfo van salt nu, terwijl er nog geen verkeer is geweest tussen beide stammen.

laat ik het dan zo zeggen in de tryant skype call is er wss wel gepushed om deze gevoelige info door te spelen (met 2-3 kliks)

Lijkt het jou gek dat even snel de off en deff dorpen van Salt worden gemarked? Nee, toch?

Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.

Fakes zijn al minder krachtig op een torenwereld, indien de torens goed gepositioneerd staan, daarnaast is dorpsinfo zwaar overrated. Het is hooguit de 1e ronde als een stam all-in gaat dat men verrast kan/gaat worden. Daarna is het over het algemeen dat de off dorpen gemarkeerd zijn en de rest deff is, je ziet weinig dat accounts hun off/deff dorpen gaan switchen om verassend uit de hoek te komen. Kan overigens best een leuke tacktiek zijn. We zagen dat bij W69 waar SOD 300(?) deff dorpen om ging zetten in off, en daarmee de tegenstander verraste omdat ze dachten dat het fakes zouden zijn, totdat ze in de range van de toren kwamen.
 
Reactiescore
2.878
Het is hooguit de 1e ronde als een stam all-in gaat dat men verrast kan/gaat worden.

1 ronde kan genoeg zijn..

Edit: Vraag maar aan mn vriendin
 
Reactiescore
1.918
Uhh waren toen niet verrast want wij wisten dat hij dorpen had omgegooid


Voor de rest wel akkoord, ook al kan je natuurlijk ook gewoon moeite doen en faken met offdorpen
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
2.064
Mijn complimenten naar @noobteam, voor het beter zijn dan wie dan ook
 
Reactiescore
5.685
Ik wil graag @Rob. feliciteren met zijn 3000 likes.
 
Bovenaan