Het grote complimententopic

Reactiescore
447
Voor de 20e keer is het letterlijk besproken in de stamchat? Hoezo wist niemand ervan? Ik verkoop geen onzin hoor en edel eens door op 73, maak je nuttig :)



Mijn houding is niet zozeer aanvallend echter post jij steeds over de houding van anderen zowel ingame als hier op het AF. Dan ben ik graag degene die jou wijst op die van jou. Persoonlijk zou ik namelijk niks eisen van een ander als ik mij er zelf niet naar kan gedragen.

Dan is laurens prive aan het liegen waarin hij zegt dat 99% van de stam er niks van wist, kweet niet met hoeveel jullie daar zitten maar 99% is heel wat. En op 73 edel ik door kijk maar naar overgenomen dorpen deze week

edit: 1 dorpje meer dan jou zelf, oof

c75dd576eb07984c65d5a40c063bd4a3.png

https://gyazo.com/c75dd576eb07984c65d5a40c063bd4a3
 
Reactiescore
2.064
Voor de 20e keer is het letterlijk besproken in de stamchat? Hoezo wist niemand ervan? Ik verkoop geen onzin hoor en edel eens door op 73, maak je nuttig :)



Mijn houding is niet zozeer aanvallend echter post jij steeds over de houding van anderen zowel ingame als hier op het AF. Dan ben ik graag degene die jou wijst op die van jou. Persoonlijk zou ik namelijk niks eisen van een ander als ik mij er zelf niet naar kan gedragen.

Dan ben jij ook van feiten niet op de hoogte, zie mijn laatste post svp. Vandaar mijn opmerking dat Melvin hier alleen verantwoordelijk voor was.

Hoe dan ook wordt er gelogen, melvin die wel alleen de VV heeft geregeld of dat jullie helemaal geen VV hadden gedaan
 
Reactiescore
614
Dan is laurens prive aan het liegen waarin hij zegt dat 99% van de stam er niks van wist, kweet niet met hoeveel jullie daar zitten maar 99% is heel wat. En op 73 edel ik door kijk maar naar overgenomen dorpen deze week

Het is Laurens, die leest 99% van de chat niet en verschijnt naast de nacht enkel soms lukraak in de chat. Als er iemand is die niet/ minder goed op de hoogte is van wat er in een stam speelt en enkel deft dan is hij het wel ;)
 
Reactiescore
447
Het is Laurens, die leest 99% van de chat niet en verschijnt naast de nacht enkel soms lukraak in de chat. Als er iemand is die niet/ minder goed op de hoogte is van wat er in een stam speelt en enkel deft dan is hij het wel ;)
Kan zijn maar dan moet je ons niet veroordelen dat we hem enkel citeren
 
Reactiescore
2.064
Het is Laurens, die leest 99% van de chat niet en verschijnt naast de nacht enkel soms lukraak in de chat. Als er iemand is die niet/ minder goed op de hoogte is van wat er in een stam speelt en enkel deft dan is hij het wel ;)

Verklaar je nader, waarom er dan meerdere Tyrant leden vanochtend schreeuwde dat ze van niks wisten. Ik wil ofcourse geen gesprekken uit skype chats gooien (aangezien ik dit zelf ook niet zou waarderen), maar ik zweer je dat dit wel zo was.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik wil graag @Calamus Incendium bedanken voor het maken van een leuke spotprent over ons.
Mooi dat wr daar sportief over blijven, die over lange frans was ook mooi :biggrin:

okay maar onze stam heeft sowieso gemiddeld een grotere pik dan salt?
Ik heb wel een heel kleintje hoor

Verklaar je nader, waarom er dan meerdere Tyrant leden vanochtend schreeuwde dat ze van niks wisten. Ik wil ofcourse geen gesprekken uit skype chats gooien (aangezien ik dit zelf ook niet zou waarderen), maar ik zweer je dat dit wel zo was.
Omdat die net wakker waren en ook van niets wisten i guess
 
Reactiescore
383
Op welke wereldwinst doel je precies? Heb er zoo veel. En ik arrogant? Tuurlijk, ben ook de grootste noob twer die er bestaat xD. Niet zo huiliehuilie doen jochie xx
Als de newgen die ik ben moet je toch weten dat er maar 1 wereldwinst is die nutteloos voelt dat die van invloed kan zijn Chrissie ❤
 
Reactiescore
2.444
Dat is niet waar, zoals ik eerder aangaf hebben we het er intern over gehad maar was er weinig tegen in te brengen gezien er omtrent dat punt niets op papier stond.

Kan me persoonlijk weinig interesseren of er vv gedraaid wordt in de RIM, gebeurd elke wereld en is bijzonder lastig tegen te gaan. Maar wat ik wel enigszins vreemd vind is dat jullie als stam overeen zijn gekomen om afspraken tegen het draaien van VV's in de rim te maken maar dan nog als stam beslissen een vv in de rim toe te staan. Kijk ik begrijp erg goed de intentie om vrienden te helpen en kan dat ook wel waarderen dat zoiets gedaan wordt. Maar het blijft vreemd dat als je als gehele stam iets beslist je het vervolgens toch nog doet doordat de regels nog niet op papier staan.

Desondanks hoop ik dat er snel afspraken gemaakt kunnen worden, dan zijn we van dit onzinnige gezeik af.
 
Reactiescore
614
Verklaar je nader, waarom er dan meerdere Tyrant leden vanochtend schreeuwde dat ze van niks wisten. Ik wil ofcourse geen gesprekken uit skype chats gooien (aangezien ik dit zelf ook niet zou waarderen), maar ik zweer je dat dit wel zo was.

Niet iedereen is de avond van tevoren of de desbetreffende nacht zelf online en leest de volgende morgen (als ze het al teruglezen) wat er is gebeurd. Daardoor is niet iederene die ochten op de hoogte. Het is namelijk wel degelijk besproken, maar je weet hoe het gaat in skypechats, je krijgt niet altijd alles mee.
 
Reactiescore
983
Verklaar je nader, waarom er dan meerdere Tyrant leden vanochtend schreeuwde dat ze van niks wisten. Ik wil ofcourse geen gesprekken uit skype chats gooien (aangezien ik dit zelf ook niet zou waarderen), maar ik zweer je dat dit wel zo was.
Dan weet je dus ook dat er gezegd is dat heel veel van Salt staan te popelen om te vven in de rim van Tyrant, is dat wel goed dan meneer?

En hoeveel van die opmerkingen over dat er niet ge vvt wordt in de rim moet je serieus nemen in een stam chat van 73?:confused2:
 
Reactiescore
2.064
Dan weet je dus ook dat er gezegd is dat heel veel van Salt staan te popelen om te vven in de rim van Tyrant, is dat wel goed dan meneer?

En hoeveel van die opmerkingen over dat er niet ge vvt wordt in de rim moet je serieus nemen in een stam chat van 73?:confused2:

Klopt, ik heb mijn woede inderdaad ook gehad vanochtend, met mij andere stamgenoten. Echter hebben wij na 1/2 uurtjes onszelf gewoon rustig herpakt, en nagedacht dat actie reactie geen zin gaat hebben, en alleen tot kwader gaat lijden.

Ik had het trouwens niet alleen over een stamchat van w73, maar prima dan is het goed, duidelijk.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik wist dat er vv werd gedraaid want dit stond gewoon in de stamchat waar iedereen in zit. Gelukkig weet Salt beter wat er aan de hand is?
 
Reactiescore
1.365
Als de newgen die ik ben moet je toch weten dat er maar 1 wereldwinst is die nutteloos voelt dat die van invloed kan zijn Chrissie ❤
Ik zou echt niet weten wie jij bent noobke xD.
 
Reactiescore
2.064
Ik wist dat er vv werd gedraaid want dit stond gewoon in de stamchat waar iedereen in zit. Gelukkig weet Salt beter wat er aan de hand is?

Je komt te laat Rob
 
Reactiescore
447
Ik wist dat er vv werd gedraaid want dit stond gewoon in de stamchat waar iedereen in zit. Gelukkig weet Salt beter wat er aan de hand is?
gelukkig vertellen er geen tyrant leden dat het anders zat
 
Reactiescore
447
Ik wil graag @Miccie bedanken voor het vele loggen op 73!
 
Bovenaan