Het grote complimententopic

Reactiescore
2.064
Er zijn gesprekken geweest, maar aangezien we maximaal 2 accounts wouden, en de ligging tever richting Tyrant was op dat moment, wat niet in onze visie zat was dat geen optie nee.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er zijn gesprekken geweest, maar aangezien we maximaal 2 accounts wouden, en de ligging tever richting Tyrant was op dat moment, wat niet in onze visie zat was dat geen optie nee.

Ah, dus intern mag wel? Nee, ik snap het.
 
Reactiescore
1.365
Je moet je arrogante kop niet overal willen laten zien zonder dat je überhaupt iets van input hebt. Lekker teren op een zinloos voelende wereldwinst en oprotten:)
Op welke wereldwinst doel je precies? Heb er zoo veel. En ik arrogant? Tuurlijk, ben ook de grootste noob twer die er bestaat xD. Niet zo huiliehuilie doen jochie xx
 
Reactiescore
2.064
Ah, dus intern mag wel? Nee, ik snap het.
Een aantal weken later is dit besloten, door omstandigheden. Had ze ofc, ook op delete kunnen laten gaan! Echter hadden we op dat moment aansluiting gevonden, waardoor het mogelijk was.

Een intern niet afwijzen die confirm de regels geen obstakels geeft lijkt mij geen probleem.

Heb inmiddels genoeg vragen beantwoord, misschien moet je je eerst op je eigen spel gaan focussen, aangezien je zelf alles behalve clean bezig bent de laatste tijd. Leuk he om zon VV in onze RIM te regelen, wie anders dan dhr. Kyuka zal daar verantwoordelijk voor zijn :)
 
Reactiescore
1.365
Klopt en jij de kleinste pro oldgen lau
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik wil @Kyuka graag feliciteren dat hij niet langer de enige latente homofiel is in tyrant
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Een aantal weken later is dit besloten, door omstandigheden. Had ze ofc, ook op delete kunnen laten gaan! Echter hadden we op dat moment aansluiting gevonden, waardoor het mogelijk was.

Een intern niet afwijzen die confirm de regels geen obstakels geeft lijkt mij geen probleem.

Heb inmiddels genoeg vragen beantwoord, misschien moet je je eerst op je eigen spel gaan focussen, aangezien je zelf alles behalve clean bezig bent de laatste tijd. Leuk he om zon VV in onze RIM te regelen, wie anders dan dhr. Kyuka zal daar verantwoordelijk voor zijn :)

Waarom moet ik dan wel een vv afwijzen die conform de regels geen obstakels geeft?
 
Reactiescore
1.918
omdat het op geen enkele wereld netjes is om dat te doen, ook al zijn er geen afspraken
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Als jullie dorpen hadden gepakt, hadden jullie niet gejankt. Het komt nu gewoon harder aan. Opportunisme.
 
Reactiescore
2.064
Als leiding zou het wellicht verstandig zijn niet zomaar vanalles te roepen, doen en laten. Althans als je dat van onze leiding graag verwacht en ziet zoals je vaker aangeeft, dan neem ik aan dat je jezelf ook schikt naar dit ideaalbeeld?

Tweede keer vandaag dat je zomaar iets wat niet klopt er even snel tussendoor gooit.

Misschien omdat het algemeen bekend is dat het zo is? Wel grappig dat niemand binnen Tyrant wist van de VV, op Melvin na.

@Kyuka

Zegt wel weer genoeg over jou normen en waarde op TW, conform fair play.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Misschien omdat het algemeen bekend is dat het zo is? Wel grappig dat niemand binnen Tyrant wist van de VV, op Melvin na.

@Kyuka

Zegt wel weer genoeg over jou normen en waarde op TW, conform fair play.

Ik heb de vv niet eens zelf gedraaid?
 
Reactiescore
2.039
Misschien omdat het algemeen bekend is dat het zo is? Wel grappig dat niemand binnen Tyrant wist van de VV, op Melvin na.

@Kyuka

Zegt wel weer genoeg over jou normen en waarde op TW, conform fair play.
Dat is niet waar, zoals ik eerder aangaf hebben we het er intern over gehad maar was er weinig tegen in te brengen gezien er omtrent dat punt niets op papier stond.
 
Reactiescore
614
Misschien omdat het algemeen bekend is dat het zo is? Wel grappig dat niemand binnen Tyrant wist van de VV, op Melvin na.

Vandaar dat Laurens, die op een ander account speelt, de vv heeft gedraaid? Dit is precies wat ik bedoel, jij verwacht een betere houding van anderen/onze leiding, maar zelf verkoop je meermaals op de dag ook onzin. Draag dan zelf bij aan het beeld dat je graag zou zien ;)
 
Reactiescore
447
Vandaar dat Laurens, die op een ander account speelt, de vv heeft gedraaid? Dit is precies wat ik bedoel, jij verwacht een betere houding van anderen/onze leiding, maar zelf verkoop je meermaals op de dag ook onzin. Draag dan zelf bij aan het beeld dat je graag zou zien ;)
Omdat laurens vanochtend zei dat melvin hem vroeg vv te draaien en dat er niemand van wist. Dus misschien eerst even met hem overleggen voor je bs komt verkopen
 
Reactiescore
2.064
Vandaar dat Laurens, die op een ander account speelt, de vv heeft gedraaid? Dit is precies wat ik bedoel, jij verwacht een betere houding van anderen/onze leiding, maar zelf verkoop je meermaals op de dag ook onzin. Draag dan zelf bij aan het beeld dat je graag zou zien ;)

Vraag me af wat ik erger vind, dat jij me beschuldigd voor onzin. Of de leden van Tyrant die in meerdere chats, om 8-9 uur met ze alle ontkennen dat Laurens de VV heeft gehad, en zeggen dat ze van niks wisten. Hierna ook van tyrant leden te horen gekregen dat het soort solo besluit was van Melvin, die dit in zijn eentje heeft beslist.

Hoe dan ook zit Tyrant dus te liegen, of over het feit dat ze dit met ze alle hebben besloten, of het ontkennen aan het begin van de dag.

Vraag me ook af, waar jou aanvallende houding de laatste tijd vandaan komt?
 
Reactiescore
614
Omdat laurens vanochtend zei dat melvin hem vroeg vv te draaien en dat er niemand van wist. Dus misschien eerst even met hem overleggen voor je bs komt verkopen

Voor de 20e keer is het letterlijk besproken in de stamchat? Hoezo wist niemand ervan? Ik verkoop geen onzin hoor en edel eens door op 73, maak je nuttig :)

Vraag me ook af, waar jou aanvallende houding de laatste tijd vandaan komt?

Mijn houding is niet zozeer aanvallend echter post jij steeds over de houding van anderen zowel ingame als hier op het AF. Dan ben ik graag degene die jou wijst op die van jou. Persoonlijk zou ik namelijk niks eisen van een ander als ik mij er zelf niet naar kan gedragen.
 
Bovenaan