Het grote complimententopic

Reactiescore
2.039
Het is misschien een beetje te voorbarig van Mathieu om dat te zeggen, maar het valt natuurlijk wel op dat er ineens een VV in de rim wordt gedaan tijdens gesprekken. Daarnaast zien we ook vooralsnog niemand uit Tyrant dit afkeuren, dus dat wekt wel het gevoel op dat Tyrant dit allemaal toestaat. Heb er uiteraard vertrouwen in dat er mooie afspraken kunnen komen, maar het feit dat de grenzen op voorhand opgezocht worden baart me wel zorgen :).
Nou bij deze dan: het had van mij niet gehoeven en we hebben het er intern over gehad, maar ondanks dat er bijna unaniem tegen vv'en in de rim is gestemd voor de wereld afspraken waren deze er gewoon nog niet. Dus daar kan je dan lastig iets tegenin brengen.
 
Reactiescore
1.363
Aannames zijn dodelijk, denk dat Tyrant daar best voor open staat. Maar omdat er nu al zo'n haat richting elkaar is (imago / spread) wordt die kans op slagen steeds minder ja. Dat zie je wel op 73, men kan 76 gewoon niet loslaten en begint elkaar daar ook steeds aan te vallen. Echt zo debiel.
Complimenten voor het janknoobgehalte weer in die post!
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik als MB van Schedel atm die lees hoe die over TAD spelers denkt;

3rlOk18.jpg
 
Reactiescore
1.363
Ga ff ergens anders interessant proberen te doen? Bvd.
Wie mot jij dan überhaupt voorstellen dan noobke? :) Of ga jij ook n poging doen om n compliment te krijgen voor een hoog janknoobgehalte..?
 
Reactiescore
1.278
Met dat front zou dat account, ondanks het vv'en, toch geen problemen mogen opleveren? Genoeg mogelijkheden om op kwantiteit die strijd te winnen.

Sorry, maar afspraken hierover zie ik niet echt gebeuren. Veel spelers van w73 hier en daar gebeurde het vv draaien bij elkaar door alle partijen.

Een fusie tussen tyrant en waste zou ik persoonlijk net te ver vinden gaan, maar een reactie uit tyrant is meer dan logisch. In zowel de noordelijke als zuidelijke rim heeft Salt enorm veel ruimte gepakt en laten we eerlijk zijn veel strijd is hier niet voor gevoerd. Met deze jumps en het neerleggen van extra accounts zou Salt met een aanzienlijke voorsprong aan terrein de eindstrijd ingaan. Probleem is dat Waste eigenlijk net te omvangrijk is...
 
Reactiescore
1.918
Ik stel voor

Waste ruilen voor Rob?
 
Reactiescore
1.148
Ik wil de Rover van de Dag alvast complimenteren met hun boost skills en hun nieuwe Rover award.

Helaas mocht het voor ons niet baten vandaag. Volle bak gekozen en hadden hele tijd rover tot het ergens vanochtend +4 mil ging. :mad2:
 
Reactiescore
2.039
Ik wil de Rover van de Dag alvast complimenteren met hun boost skills en hun nieuwe Rover award.

Helaas mocht het voor ons niet baten vandaag. Volle bak gekozen en hadden hele tijd rover tot het ergens vanochtend +4 mil ging. :mad2:
Blijkbaar stond lesson vol gs :p
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
1.363
Volgende keer niet weer vergeten je edels te sturen, noob.
Alles gedaan hoor. Wanneer doe jij eens wat nuttigs op tw, ipv de janksaltynoob uit te hangen? Das een compliment waardig!
 
Bovenaan