Het grote complimententopic

Reactiescore
470
Wie niet sterk is, moet slim zijn lijkt me. En aangezien ze helemaal afgezonderd liggen en geen stam hebben om op terug te vallen, is er niks verkeerd om de vv te geven aan een stam aan de andere kant van de wereld. Aan wie hadden ze het anders kunnen geven? Als je connecties hebt, en er mensen zijn die hun vv willen draaien, is dat toch evident dat je het mag doen? De vv-functie kan gebruikt worden zoals men wenst, dat is voor iedereen hetzelfde. Als ze meer vertrouwen hebben in de def-skills van iemand anders dan in die van hunzelf, mogen ze perfect gebruik maken van de vv-optie. Ik begrijp uiteraard dat als je dit voor elke massa zo regelt, dit niet zo een positief beeld geeft van het team omdat het toont dat ze weinig vertrouwen hebben in hun eigen capaciteiten.

De massa zat er aan te komen en dat wist Lesson maar al te goed. Maar elke nacht afwachten of er iets komt, eist ook zijn tol. Dus af en toe een vv geven om de nachtrust te waarborgen moet kunnen. Niet iedereen heeft een team dat 100% alles geeft voor TW. Als er dan spelers zijn die het vuile werk willen opkuisen voor u, dan is dat mooi meegenomen.

Dus om on topic te blijven: Mijn complimenten aan de vv'er van A lesson in PP Abusing. om de schade te beperken en uw tijd te steken in het helpen van anderen.

Zo kunnen we ook kata's gebruiken zoals men wenst? Toch doen we dit niet omdat dit gewoon niet netjes is en wordt het net als VV en in de rim van de vijand door velen afgekeurd.

A lesson geeft in de PMs aan met zijn 4e te zijn en een nachter te hebben? dan kunnen ze t toch prima zelf aan als ze meer kwaliteit hebben dan de gemiddelde speler binnen salt?
 
Reactiescore
489
Zo kunnen we ook kata's gebruiken zoals men wenst? Toch doen we dit niet omdat dit gewoon niet netjes is en wordt het net als VV en in de rim van de vijand door velen afgekeurd.

A lesson geeft in de PMs aan met zijn 4e te zijn en een nachter te hebben? dan kunnen ze t toch prima zelf aan als ze meer kwaliteit hebben dan de gemiddelde speler binnen salt?

bluf :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Och intern/CF cases heb je elke wereld wel, de rim vv daarentegen is weer wat opvallender. Geen idee waarom er voor die route gekozen is, heb zelf immers geen zin in w71 praktijken, maar we gaan zien hoe alles uitpakt :tongue:
 
Reactiescore
1.149
Ik wil graag Salt en Tyrant bedanken voor de immense hoop bagger op dit AF, na intens trieste acties van beide kanten. Ik dacht dat 73 erg was, maar we vallen van de regen in de drup.

Jij moet niet denken Maks! Daar gaat het vaak bij jou al mis... laat het denken maar aan de echte jongens over... (ik dus):biggrin:
 
Reactiescore
2.039
Als ik Salt was zou ik gewoon linea recta alle VV’s pakken in de rim van Tyrant, en als ik Tyrant was zou ik alle CF’s pakken die je kan pakken. Kata’s alvast in opbouw zetten, maak er dan gewoon ECHT een hele vuile wereld van!!!
Jij hebt echt je dag niet of wel?
 
Reactiescore
56
Zo kunnen we ook kata's gebruiken zoals men wenst? Toch doen we dit niet omdat dit gewoon niet netjes is en wordt het net als VV en in de rim van de vijand door velen afgekeurd.

A lesson geeft in de PMs aan met zijn 4e te zijn en een nachter te hebben? dan kunnen ze t toch prima zelf aan als ze meer kwaliteit hebben dan de gemiddelde speler binnen salt?

Goh, ik weet niet welke afspraken er gelden omtrent vv, maar de kata regel is toch een redelijke standaard, die al even bestaat. Ik vind dat als je graag met kata's speelt, je dat moet kunnen doen. Ze kunnen tactisch heel efficiënt werken. Maar ben lange tijd afwezig geweest, dus ben niet op de hoogte of er regels bestaan omtrent het geven van vv.

Ja, ik kan bevestigen dat ze met 4 zijn. Maar de hoeveelheid spelers op een account zegt ook niet alles over de activiteit. Als al deze 4 spelers een drukke baan hebben en niet de tijd om s'nachts te spelen, dan is dat perfect mogelijk. Misschien bedoelen ze met 'nachter' iemand van die 4 die om de beurt de nacht doet ofzo. Maar je hebt nachten en nachten eh. Wat farmen s'nachts is iets anders dan een massa verdedigen. Dus het kan perfect zijn dat de nachter tijd heeft voor het eerste met wekkers, maar geen tijd voor het laatste omdat je daarvoor voortdurend online moet zijn.

Over het niveau van de spelers op Lesson, ken ik ze niet allemaal. Maar er zitten toch mensen op die het spel beter begrijpen. Maar ik denk dat Salt ook voornamelijk bestaat uit zulke spelers. Daarbij kwam de massa niet van de minste spelers van Salt eh. Dus qua kwaliteit dat op hen afkwam, kan ik wel zeggen dat die vrij hoog is. Mijn complimenten voor het account schedel, waarvoor ik toch wel een hoog aanzien heb gekregen nadat ik wat navraag heb gedaan. Als Lesson een massa krijgen van accounts zoals schedel, zou mij eerlijk gezegd ook doen twijfelen aan mezelf. Dus als je de kwaliteit van zulke accounts wilt opvangen met een vv'er met ongeveer evenveel kwaliteiten, lijkt me dat niet iets om een probleem over te maken. Natuurlijk, voor zover er geen afspraken bestaan over de vv. Maar zelfs dan, moet je als speler de kans krijgen om in te stemmen met bepaalde afspraken. Want soms worden afspraken gemaakt door ervaren enkelingen, waar de rest dan geacht van wordt deze te volgen, ook al zijn ze het er niet mee eens.

De regel over niet vv'en in andermans rim bestaat blijkbaar. Okee, maar als ingesloten 'groot' account moet je toch de mogelijkheid hebben om u te kunnen verweren? De vv gebruiken om te gaan cf'en ofzo, dat is een andere zaak. Vv om te deffen is van een andere, meer onschuldige orde. Want uiteindelijk is het ook strategisch van Tyrant om a Lesson daar te houden.
 
Reactiescore
2.039
Buiten dat ik veel te vroeg op moest en gister teveel biertjes op had, voel ik me eigenlijk hartstikke goed. Bedankt datje het vraagt, maar na 3 posts concluderen dat ik mijn dag niet heb is wel wat te snel!
Als je in 3 posts alleen maar zegt dat het allemaal helemaal kut is kan men zich dat af vragen ja. :p
 
Reactiescore
983
Even mijn mening rond dit hele gedoe:

- Neen ik neem Lesson niet kwalijk dat hij Tyrant heeft benaderd om te vv'en, als zij geen tijd of zin hadden om te deffen dan moeten zij natuurlijk naar een oplossing zoeken.

- Wat ik Lesson wel kwalijk neem:
Zij benaderen ons een tijd terug dat wij hun mogen internen omdat zij gingen stoppen en geen zin meer hadden, op dat moment hadden wij daar geen interesse in en hebben wij hun simpelweg voorgesteld onze mb te worden in de rim. Vervolgens krijg je dan een heel grote mond en gigantisch groot ego (wel maar van 1 van de spelers, de andere spelers kon je wel deftig mee praten) over hoe zij veel te goed en ervaren zijn om te gaan mb'en. Als je dan nu ziet dat ze zelf 0 hebben gedaan voor hun eigen account vind ik dat ego enorm misplaatst, al is dat natuurlijk logisch voor een speler van TAD.
Ga dan hier op het AF niet komen verkondigen dat wij er niet tegen konden dat we jullie niet konden internen, daar hadden we geen interesse in en zagen liever andere oplossingen die dan weer niet op 1 lijn waren met jullie wensen waardoor jullie besloten om verder te spelen.

- Waar ik het meeste geïrriteerd over ben is het feit dat Tyrant op het verzoek tot vv is ingegaan. Echter weet ik wel dat een deel van de Tyrant spelers hier niet achter zou staan, toch zijn er bepaalde types die enkel kicken op het zo veel mogelijk dwarsliggen van de vijandige stam. Is het dan werkelijk nodig om in de vijandige stam zijn rim vv's aan te pakken?
Ik weet dat dit zowat elke wereld de standaard is tegenwoordig maar dat vind ik een enorm jammere zaak. Wij hebben bij Salt ook verschillende verzoeken gekregen om te vv'en tegen Tyrant en hebben deze (op aandringen van onze leiding) allemaal netjes afgewezen omdat wij niet achter zulk spel staan.

Om toch on topic te blijven: complimenten aan @DragonShield3 voor het deffen en bedankt om te bewijzen dat die grote mond en dat ego van Lesson totaal misplaatst was.
 
Reactiescore
489
Even mijn mening rond dit hele gedoe:

- Neen ik neem Lesson niet kwalijk dat hij Tyrant heeft benaderd om te vv'en, als zij geen tijd of zin hadden om te deffen dan moeten zij natuurlijk naar een oplossing zoeken.

- Wat ik Lesson wel kwalijk neem:
Zij benaderen ons een tijd terug dat wij hun mogen internen omdat zij gingen stoppen en geen zin meer hadden, op dat moment hadden wij daar geen interesse in en hebben wij hun simpelweg voorgesteld onze mb te worden in de rim. Vervolgens krijg je dan een heel grote mond en gigantisch groot ego (wel maar van 1 van de spelers, de andere spelers kon je wel deftig mee praten) over hoe zij veel te goed en ervaren zijn om te gaan mb'en. Als je dan nu ziet dat ze zelf 0 hebben gedaan voor hun eigen account vind ik dat ego enorm misplaatst, al is dat natuurlijk logisch voor een speler van TAD.
Ga dan hier op het AF niet komen verkondigen dat wij er niet tegen konden dat we jullie niet konden internen, daar hadden we geen interesse in en zagen liever andere oplossingen die dan weer niet op 1 lijn waren met jullie wensen waardoor jullie besloten om verder te spelen.

- Waar ik het meeste geïrriteerd over ben is het feit dat Tyrant op het verzoek tot vv is ingegaan. Echter weet ik wel dat een deel van de Tyrant spelers hier niet achter zou staan, toch zijn er bepaalde types die enkel kicken op het zo veel mogelijk dwarsliggen van de vijandige stam. Is het dan werkelijk nodig om in de vijandige stam zijn rim vv's aan te pakken?
Ik weet dat dit zowat elke wereld de standaard is tegenwoordig maar dat vind ik een enorm jammere zaak. Wij hebben bij Salt ook verschillende verzoeken gekregen om te vv'en tegen Tyrant en hebben deze (op aandringen van onze leiding) allemaal netjes afgewezen omdat wij niet achter zulk spel staan.

Om toch on topic te blijven: complimenten aan @DragonShield3 voor het deffen en bedankt om te bewijzen dat die grote mond en dat ego van Lesson totaal misplaatst was.

Wel even erbij formuleren dat ik, Sikko en Jorn enkel early speelden vanaf w70 op TAD. Dus idk wat jij typisch vindt aan het acc TAD, maar als ik voor mezelf spreek deed ik daarvoor alles wat ik kon tijdens het deffen en was ik wel gewoon actief.
Van de mid/lategame spelers van TAD speelt nu met uitzondering van Jordi niemand en hij is atm eigenlijk de enige actieve.
 
Bovenaan