Het grote complimententopic

Reactiescore
1.016
Reactiescore
1.918
stelletje noobs
 
Reactiescore
2.039
Wil niet salty doen maar jullie staan al langere tijd niet meer in de top 10 lijkt me, behalve in het begin lekkere start gedaan
Wow wat vreemd als je dorpen daadwerkelijk moet clearen om te edelen
 
Reactiescore
470
@Interdictum. je kan ook gewoon zeggen, er is prima gedeffd tegen 106 edels. deze wereld is toch gespeeld voor a lesson aangezien jullie vanuit meerdere kanten komen. Hierbij verwijs ik naar https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/spotprenten.204971/page-18

Hopelijk mogen we aankomende tijd nog wat leuke oponthoud in de rim veroorzaken ;)!

Ik had prima complimenten kunnen geven als jullie een keer iets zelf hadden gedaan . Het is alleen jammer dat jullie een gigantisch ego hebben in de PMs en dan toch nog de VV naar de andere kant van de wereld sturen.
 
Reactiescore
69
Waarom een gigantische ego, mis ik iets haha?

Wij zeggen alleen dat je ons niet mag interen zodra jullie dat willen, (als dit tegenwoordig al groot ego betekent?)
De enige die dan een groot ego heeft zijn jullie.
 
Reactiescore
470
Waarom een gigantische ego, mis ik iets haha?

Wij zeggen alleen dat je ons niet mag interen zodra jullie dat willen, (als dit tegenwoordig al groot ego betekent?)
De enige die dan een groot ego heeft zijn jullie.

'' zou zelfs durven wedden dat er hier gewoon meer kwaliteit zit dan het gemiddelde acc in jouw stam.'' Dit is toch echt wel een ego hoor? vooral voor een team als TAD dat op 73 ook geen massa zelf heeft gedeffed.

Jullie bieden je aan als intern om vervolgens terug te krabbelen en toch door te willen spelen als def bunker of noord front te krijgen? hierop is niet gereageerd omdat er 0 vertrouwen was met jullie team en dat blijkt maar weer.
 
Reactiescore
1.918

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
@dialgaman geen probleem. Fijn dat mijn harde werk geapprecieerd wordt
 
Reactiescore
489
Er zit volgens jullie zoveel kwaliteit op het account en dan vind je het nog nodig om je vv meteen te droppen aan de andere kant van de wereld? Hiermee maken jullie het ego dat jullie hadden in de PMs zeker waar!

Haha wij hebben sowieso een misplaatst ego deze tijden van Tw. Zal voor mezelf spreken dat ik sinds w70 eigenlijk enkel via mob speel en dus enkel start deftig kan doen.
En ben er potjandorie ook heel blij mee dat ik dit kutspel eindelijk op lager pitje kan spelen.

En als jullie ons hadden aangenomen door onze ‘solli’ hadden we hier gewoon op laag pitje kunnen rimmen. Wie niet waagt die niet wint hé :p

Maar een nachtje doordoen wanneer ik dag erna 4u practicum heb, daar pas ik idd voor :)
 
Reactiescore
56
Ik had prima complimenten kunnen geven als jullie een keer iets zelf hadden gedaan . Het is alleen jammer dat jullie een gigantisch ego hebben in de PMs en dan toch nog de VV naar de andere kant van de wereld sturen.

Wie niet sterk is, moet slim zijn lijkt me. En aangezien ze helemaal afgezonderd liggen en geen stam hebben om op terug te vallen, is er niks verkeerd om de vv te geven aan een stam aan de andere kant van de wereld. Aan wie hadden ze het anders kunnen geven? Als je connecties hebt, en er mensen zijn die hun vv willen draaien, is dat toch evident dat je het mag doen? De vv-functie kan gebruikt worden zoals men wenst, dat is voor iedereen hetzelfde. Als ze meer vertrouwen hebben in de def-skills van iemand anders dan in die van hunzelf, mogen ze perfect gebruik maken van de vv-optie. Ik begrijp uiteraard dat als je dit voor elke massa zo regelt, dit niet zo een positief beeld geeft van het team omdat het toont dat ze weinig vertrouwen hebben in hun eigen capaciteiten.

De massa zat er aan te komen en dat wist Lesson maar al te goed. Maar elke nacht afwachten of er iets komt, eist ook zijn tol. Dus af en toe een vv geven om de nachtrust te waarborgen moet kunnen. Niet iedereen heeft een team dat 100% alles geeft voor TW. Als er dan spelers zijn die het vuile werk willen opkuisen voor u, dan is dat mooi meegenomen.

Dus om on topic te blijven: Mijn complimenten aan de vv'er van A lesson in PP Abusing. om de schade te beperken en uw tijd te steken in het helpen van anderen.
 
Bovenaan