Het grote complimententopic

Reactiescore
961
Het zou eens andersom moeten zijn, was dan benieuwd naar je reactie. Maar jullie wisten er natuurlijk niks van he, en nu moet je vieze spelers als melvin verdedigen. Beetje zielig voor je
Ik wilde net mijn scrambled egg maken, deed er peper op, normaliter doe ik er ook zout op.. Ik liet het eitje mijn telefoon zien en zelfs het eitje schrok ervan. Ik leek wel een tovenaar, plots zat er veel zout op mijn ei.

We gaan nou niet doen alsof je zo'n reactie niet verwacht had, en we gaan ook niet doen alsof dit niet andersom gezegd zou worden. Dit forum is al zo giftig als wat, een beetje uit de tent lokken mag tegenwoordig niet meer?
 
Reactiescore
412
en het laten leaven/gerekt worden van Perijn Guldenoog

Melvin heeft niks te maken met het gerekt worden van perijn hoor. Wij van het account zelf waren gewoon te incapabel om om 3 uur snachts online te zijn. Wel heb ik die nacht echt heerlijk geslapen en was dat me beste nachtrust van de afgelopen week. Waarvoor ik mezelf wil complimenteren.
 
Reactiescore
614
Ik wil graag @Kyuka bedanken voor de stamfusie Waste en Tyrant, het laten VVen in elkaars RIM, het CFen van Alones, het stabben van supergirl en het laten leaven/gerekt worden van Perijn Guldenoog

Even zonder grappen verder, we zijn welgeteld 2 dorpen (meen ik) kwijtgeraakt in de rim (toen we sliepen, was echt lekker) en 0 dorpen zijn buiten onze stam beland in de core. Vervolgens is/wordt de core afgestaan aan de stam zoals in 1e instantie (bij de join) al de bedoeling was.

Voor de rest mag je zo salt(y) doen als je wil, complimenten daarvoor, maar hou het wel op de feiten;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Melvin heeft niks te maken met het gerekt worden van perijn hoor. Wij van het account zelf waren gewoon te incapabel om om 3 uur snachts online te zijn. Wel heb ik die nacht echt heerlijk geslapen en was dat me beste nachtrust van de afgelopen week. Waarvoor ik mezelf wil complimenteren.
Ik sliep die nacht ook heerlijk
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
4 uur later dan de planning
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.149
Net als de hele verdere week
 
Reactiescore
447
Even zonder grappen verder, we zijn welgeteld 2 dorpen (meen ik) kwijtgeraakt in de rim (toen we sliepen, was echt lekker) en 0 dorpen zijn buiten onze stam beland in de core. Vervolgens is/wordt de core afgestaan aan de stam zoals in 1e instantie (bij de join) al de bedoeling was.

Voor de rest mag je zo salt(y) doen als je wil, maar hou het wel op de feiten;)
Denk dat je iets teveel focussed op Perijn, het gaat voornamelijk over vannacht/ochtend
 
Reactiescore
614
Denk dat je iets teveel focussed op Perijn, het gaat voornamelijk over vannacht/ochtend

Dat weet ik, maar ik heb enkel graag dat wanneer iemand wat typt (gefrustreerd of niet), het wel klopt. Dus haal ik datgene eruit wat simpelweg niet klopt en reageer specifiek daarop met mijn vorige post :D
 
Reactiescore
241
Waarom doet Salt zo? Is het omdat ze eindelijk eens ODA gaan halen? Alhoewel... Nvm, aanvaller van de dag staat niet zo hoog zie ik.

Ik wil graag @Kyuka bedanken voor de stamfusie Waste en Tyrant, het laten VVen in elkaars RIM, het CFen van Alones, het stabben van supergirl en het laten leaven/gerekt worden van Perijn Guldenoog

Dit is gewoon een actie-reactie spel geworden. Waar acties van jullie gevolgd worden door acties van ons en omgekeerd. Nu niet beginnen zagen over zaken die ook jullie in het verleden uitgevoerd hebben. Je post is ook gewoon voor de helft incorrect.

ps: zou je de stamnaam niet naar 'sour' veranderen ipv salt?
 
Bovenaan