Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2
Ik wil Kyuka danken voor de kick vandaag en direct incoms na de kick. Als je dan weet dat ze de laatste dagen gratis dorpen gekregen hebben ... begrijpen wie begrijpen kan... met de reden dat ik bbs bij de vijand edel (doet hij trouwens zelf ook)....
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik wil Kyuka danken voor de kick vandaag en direct incoms na de kick. Als je dan weet dat ze de laatste dagen gratis dorpen gekregen hebben ... begrijpen wie begrijpen kan... met de reden dat ik bbs bij de vijand edel (doet hij trouwens zelf ook)....

deja vu
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
1.016
Ik wil @Poo. complimenteren voor de mooie kaartjes!
 
Reactiescore
195
Ik wil Kyuka danken voor de kick vandaag en direct incoms na de kick. Als je dan weet dat ze de laatste dagen gratis dorpen gekregen hebben ... begrijpen wie begrijpen kan... met de reden dat ik bbs bij de vijand edel (doet hij trouwens zelf ook)....
Graag wil ik @Kyuka complimenteren met dezelfde actie uit te voeren waarmee die ons als stabbers bestempelde.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
2.062
Ik wil graag @Kyuka bedanken voor de stamfusie Waste en Tyrant, het laten VVen in elkaars RIM, het CFen van Alones, het stabben van supergirl en het laten leaven/gerekt worden van Perijn Guldenoog
 
Reactiescore
1.918
knappe speelstijl natuurlijk

#allesvoordewinst
 
Bovenaan