Het grote complimententopic

Reactiescore
864
Ik wil graag @Supergirl en indirect de CO van Murus bedanken voor het overtreffen van Kyuka. In de nacht 3 CF's binnen ons cluster, chapeau.

Bekijk bijlage 24085

Ik zal even vanuit ons hierop reageren.

Wesley is 2 weken geleden gestopt op Supergirl en terug gekomen naar zijn eigen account, we hebben het account terug gegeven aan de eigenaar welke ook het wachtwoord heeft veranderd.

Achter deze actie staan wij totaal niet, toen wij er weet van kregen hebben wij direct besloten het account ook te kicken, het idee was dat de eigenaar nog wat dorpen zou overhouden om nog wat restjes PP binnen te halen.
 
Reactiescore
2.878
Prima reactie van Tyrant voor het snelle handelen in deze situatie. Waarvoor mijn complimenten. Nu kan ik het niet helpen om naar het verschil tussen de CF van Kyuka en die van Supergirl te vragen aangezien deze wél direct veroordeeld wordt? Anders dan de kwaniteit.
 
Reactiescore
20
Ik zal even vanuit ons hierop reageren.

Wesley is 2 weken geleden gestopt op Supergirl en terug gekomen naar zijn eigen account, we hebben het account terug gegeven aan de eigenaar welke ook het wachtwoord heeft veranderd.

Achter deze actie staan wij totaal niet, toen wij er weet van kregen hebben wij direct besloten het account ook te kicken, het idee was dat de eigenaar nog wat dorpen zou overhouden om nog wat restjes PP binnen te halen.

Dan excuses voor (valse) beschuldiging richting jullie. Compliment naar supergirl blijft staan, zeer aparte move :').
 
Reactiescore
614
Prima reactie van Tyrant voor het snelle handelen in deze situatie. Waarvoor mijn complimenten. Nu kan ik het niet helpen om naar het verschil tussen de CF van Kyuka en die van Supergirl te vragen aangezien deze wél direct veroordeeld wordt?

Gaan we nu echt weer terug naar kyuka en daarmee terug naar oa yellow snow. A.u.b. bespaar het iedereen. Niemand zit weer te wachten op die discussie die al 20x is besproken.
 
Reactiescore
864
Prima reactie van Tyrant voor het snelle handelen in deze situatie. Waarvoor mijn complimenten. Nu kan ik het niet helpen om naar het verschil tussen de CF van Kyuka en die van Supergirl te vragen aangezien deze wél direct veroordeeld wordt? Anders dan de kwaniteit.

Hou op hoor.. Merk wel vaker dat jouw reacties dit forum echt verpesten.
 
Reactiescore
2.444
Gaan we nu echt weer terug naar kyuka en daarmee terug naar oa yellow snow. A.u.b. bespaar het iedereen. Niemand zit weer te wachten op die discussie die al 20x is besproken.

Cf met Kyuka is natuurlijk absoluut niet te vergelijken met het edelen van snow. Als je dat wel denkt verwijs ik je graag terug naar mijn post erover.
 
Reactiescore
286
In plaats van inhoudelijk het verschil aan te wijzen, gaan lopen zeuren dat iemand er over begint. Mooie psychologische tactiek om de daden weg te moffelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Prima reactie van Tyrant voor het snelle handelen in deze situatie. Waarvoor mijn complimenten. Nu kan ik het niet helpen om naar het verschil tussen de CF van Kyuka en die van Supergirl te vragen aangezien deze wél direct veroordeeld wordt?

Ligging dorpen, hoeveelheid dorpen en manier van oplossen.
 
Reactiescore
1.149
Daarnaast is er intern ook de nodige kritiek geweest en aan de hand daarvan zijn er intern regels opgelegd. Deze verbrak Supergirl met opzet, dus dit is een logisch gevolg.
 
Reactiescore
614
Cf met Kyuka is natuurlijk absoluut niet te vergelijken met het edelen van snow. Als je dat wel denkt verwijs ik je graag terug naar mijn post erover.

Ik geef enkel aan hoe de discussie dan zal vorderen door een verwijzing naar het verleden. Aangezien oude zaken worden herhaald.
 
Reactiescore
64
Ik wil graag jullie allemaal bedanken voor het nogmaals aangaan van deze nutteloze discussie!
 
Reactiescore
864
Reactiescore
805
Ik zal even vanuit ons hierop reageren.

Wesley is 2 weken geleden gestopt op Supergirl en terug gekomen naar zijn eigen account, we hebben het account terug gegeven aan de eigenaar welke ook het wachtwoord heeft veranderd.

Achter deze actie staan wij totaal niet, toen wij er weet van kregen hebben wij direct besloten het account ook te kicken, het idee was dat de eigenaar nog wat dorpen zou overhouden om nog wat restjes PP binnen te halen.
Let me guess, Pascal?
 
Bovenaan