Het grote complimententopic

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Iets met een verkeerd been en een bed?

Wellicht zou je er over nadenken dat spelers waar je zeer overduidelijk mee samenwerkt, niet in een stam zet en houdt waarvan spelers in mijn cluster liggen (waarvan i kde meeste door 20:1 niet kan wegwerken).
 
Reactiescore
260
Wellicht zou je er over nadenken dat spelers waar je zeer overduidelijk mee samenwerkt, niet in een stam zet en houdt waarvan spelers in mijn cluster liggen (waarvan i kde meeste door 20:1 niet kan wegwerken).

Want je hebt natuurlijk geen MB die dat soort klusjes voor je op kan knappen? Ga toch een dutje doen joh
 
Reactiescore
1.016
Wellicht zou je er over nadenken dat spelers waar je zeer overduidelijk mee samenwerkt, niet in een stam zet en houdt waarvan spelers in mijn cluster liggen (waarvan i kde meeste door 20:1 niet kan wegwerken).

Als je nog íéts saltier kunt reageren krijg je misschien wel een invite!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Want je hebt natuurlijk geen MB die dat soort klusjes voor je op kan knappen? Ga toch een dutje doen joh

Gaat om het punt dat het nergens op slaat dat die 2 uberhaupt in die stam zitten, maargoed.

Mijn punt blijft verder :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Als je nog íéts saltier kunt reageren krijg je misschien wel een invite!

Prima, gratis wereldoverwinning wel jammer dat je geen enkele lof kan krijgen voor de prestaties door alle R2W, boosts en diplomatiek veiligstellen.
 
Reactiescore
1.918
big lol
 
Reactiescore
260
Prima, gratis wereldoverwinning wel jammer dat je geen enkele lof kan krijgen voor de prestaties door alle R2W, boosts en diplomatiek veiligstellen.

Als Perijn gewoon actief was geweest vannacht/vanochtend had hij geen enkel dorp op Noord hoeven te verliezen. Maar het over deze boeg gooien is wel lekker makkelijk natuurlijk. Mijn advies om een dutje te doen blijft staan ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Als Perijn gewoon actief was geweest vannacht/vanochtend had hij geen enkel dorp op Noord hoeven te verliezen. Maar het over deze boeg gooien is wel lekker makkelijk natuurlijk. Mijn advies om een dutje te doen blijft staan ;)
Nee tuurlijk dat is gewoon een sterke play geweest van cacturne en mashup zelf. Maar waarom ze ij die stam zitten slaat nergens op.

Of had het goed geweest als mienmaaiers verderop ij de rim was gestart, met bevriende accounts samenwerkt en die in een stam stopt die volledig in jullie cluster liggen
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
260
Nee tuurlijk dat is gewoon een sterke play geweest van cacturne en mashup zelf. Maar waarom ze ij die stam zitten slaat nergens op.

Of had het goed geweest als mienmaaiers verderop ij de rim was gestart, met bevriende accounts samenwerkt en die in een stam stopt die volledig in jullie cluster liggen

Luister als die stam zo'n probleem is, waarom deed je er niet wat aan in het verleden? Er is geen OS buiten stam op deze wereld, dus herken je gevaren en schakel die vroegtijdig uit, desnoods met long range (edel)clears en samenwerking met de lokale noobs. Op w73 hebben @Calamity. & @Kratje Grolsch de effectiviteit hiervan zelf ondervonden.

Dat dat niet gebeurd is, (op een sporadisch nachtbezoekje van Perijn na) ligt echt in jullie hoek. Daar mag je van balen, maar op deze manier je frustatie uiten is gewoon sneu. Ik ken je niet eens en krijg nu vooral een hele gefrustreerde en zure indruk van je, terwijl ik de hele wereld al met respect kijk naar het account ATL.
 
Reactiescore
3.540
Nee tuurlijk dat is gewoon een sterke play geweest van cacturne en mashup zelf. Maar waarom ze ij die stam zitten slaat nergens op.

We zijn niet welkom in Salt. Waar moeten we anders heen?

Of had het goed geweest als mienmaaiers verderop ij de rim was gestart, met bevriende accounts samenwerkt en die in een stam stopt die volledig in jullie cluster liggen

Inderdaad, het is niet alsof leden van Tyrant eerst in een lokale stam zaten om de early game door te komen en pas later bij elkaar gingen zitten.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
We zijn niet welkom in Salt. Waar moeten we anders heen?

Het is natuurlijk wel een beetje opmerkelijk dat Mash-Up en Cacturne in een phalanx edelen met Calamity.
 
Reactiescore
3.540
Het is natuurlijk wel een beetje opmerkelijk dat Mash-Up en Cacturne in een phalanx edelen met Calamity.

Klopt, het is geen geheim geweest dat ik op goede voet sta met Calamity. Nadat ik was veroverd op links en ben geherstart kwam ik hier bij puur toeval te liggen, aangezien je geen richting kunt kiezen als je herstart terwijl je nog een dorp hebt. De stam waar we nu in zitten is gewoon een kleine regionale stam, daar moet je echt niet over gaan zagen. Het is niet zo dat we via deze stam CF's gaan leggen door middel van internen. Niemand in deze stam kan je uitleggen wat het verschil is tussen een snipe en een recap, en deze spelers liggen al vanaf het begin van de wereld op deze plek, dus als ze problematisch voor je zijn ruim ze dan in vredesnaam op. Perijn/ATL hebben toch die stam Tag, zet je MB's aan het werk of was er eerder mee aan de slag gegaan maar nu achteraf komen klagen terwijl ze er al een maand of langer liggen, dan sla je naar mijn mening de plank mis. Dit voelt wat mij betreft gewoon als klagen om het klagen. Man up, ik verwacht een mooie tegenactie, en dan zal je vanuit mijn kant complimenten krijgen.

EDIT: Dat gezegd hebbende, de persoon waarmee we pm contact hebben op Perijn is een topgozer en vat het sportief op. Mijn complimenten daarvoor, om on topic te blijven ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Waarom heb je mij een hele nacht online tijden van Perijn gevraagd in prive Sem?
 
Reactiescore
1.148
Inderdaad, het is niet alsof leden van Tyrant eerst in een lokale stam zaten om de early game door te komen en pas later bij elkaar gingen zitten.

Ik snap je punt, maar niet echt relevant gezien de momenten waarop de spelers gestart zijn. Wel erg makkelijk scoren zo.
 
Bovenaan