Het grote complimententopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Als Melvin iemand iets ziet stelen in een winkel, gaat hij zelf ook stelen en als hij betrapt wordt zegt hij: maar hij heeft ook wat gestolen, waarom duiken jullie nou weer op mij?

Beetje vreemd toch?
Wanneer een dief je wijst op diefstal is het niet vreemd dat er hierop gereageerd wordt met hetzelfde argument; diefstal? In zoverre diefjes zo met elkaar omgaan.. ?

Wat een extreem domme vergelijking weer :biggrin: :biggrin:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Maar verder, welke oplossing gaat Salt nu bieden voor de door hun gelegde clusterfucks? Of wordt het weer gezamenlijk weggelachen onder een zelfverzonnen bekrompen definitie van clusterfuck die hun het beste uitkomt :redface:
 
Reactiescore
286
Wanneer een dief je wijst op diefstal is het niet vreemd dat er hierop gereageerd wordt met hetzelfde argument; diefstal? In zoverre diefjes zo met elkaar omgaan.. ?

Wat een extreem domme vergelijking weer :biggrin: :biggrin:

Hmm, had er niet zo over nagedacht. You got me :D
Echter lijkt het hier op een actie die Melvin uit voert met gedachte: ''als ze mij er op pakken, dan kunnen ze mij niets maken want ze zijn zelf ook zo bezig''.
In plaats van het zelf bespreekbaar te maken voordat er ophef over hem komt.
 
Reactiescore
2.039
Over beide kanten valt inderdaad iets te zeggen, maar het feit dat Tyrant pas begint te wijzen, wanneer zij op een ZWARE CF gewezen worden en niet daarvoor.
+ dat Melvin de stam die door Salt geclusterfuckt is gaat benaderen, slaat gewoon helemaal nergens op.

Zoals eerder toegelicht, vonden wij het niet nodig om zoals jullie om alles te gaan lopen janken.

Hoe kom je erbij dat Melvin die stam benadert heeft trouwens? En wat maakt dat überhaupt uit? Ik gaf gister zelf ook al aan dat ik ze best een pm wou sturen om te vragen wat zij ervan vonden, gezien jullie doen alsof ze totaal onbelangrijk zijn.

De manier hoe Melvin met de situatie om gaat en een deel van Tyrant hier ook op die manier in de verdediging schiet is gewoon laf.

Als Melvin iemand iets ziet stelen in een winkel, gaat hij zelf ook stelen en als hij betrapt wordt zegt hij: maar hij heeft ook wat gestolen, waarom duiken jullie nou weer op mij?

Beetje vreemd toch?
Denk dat je die vergelijking beter kan veranderen in een dief die iemand probeert aan te geven terwijl hij zelf ook een fervent steler is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Die stam heb ik niet benaderd
 
Reactiescore
614
Zover ik het nu zie heeft Kyuka belooft geen aanvallen te doen uit dat overgenomen dorp ter compensatie.

Lijkt me eerlijk dat dit ook gebeurt bij de dorpen van snow dan toch?

Althans, dat lijkt mij wel zo eerlijk.. En daar ging het jullie toch om?:p
 
Reactiescore
15
Zover ik het nu zie heeft Kyuka belooft geen aanvallen te doen uit dat overgenomen dorp ter compensatie.

Lijkt me eerlijk dat dit ook gebeurt bij de dorpen van snow dan toch?

Althans, dat lijkt mij wel zo eerlijk.. En daar ging het jullie toch om?:p

Gaat er dus echt precies over dat de situaties niet hetzelfde zijn ipv van wat je hier oppert. Hele punt is dus dat alle spelers waar snow bij ligt niet aanvalbaar zijn onder de 20:1 regel en de kyuka en snow situatie dus niet te vergelijken zijn. Dus idd zullen die spelers niet worden aangevallen, door snow, totdat ze groeien tot significante grote want dan kan dus ook helemaal niet. Maar misschien heb je daar gewoon niet over nagedacht, en ook niet gelezen.
 
Reactiescore
614
Gaat er dus echt precies over dat de situaties niet hetzelfde zijn ipv van wat je hier oppert. Hele punt is dus dat alle spelers waar snow bij ligt niet aanvalbaar zijn onder de 20:1 regel en de kyuka en snow situatie dus niet te vergelijken zijn. Dus idd zullen die spelers niet worden aangevallen, door snow, totdat ze groeien tot significante grote want dan kan dus ook helemaal niet. Maar misschien heb je daar gewoon niet over nagedacht, en ook niet gelezen.

Dus omdat je ze niet kan aanvallen vanwege 20:1 mag je wel dergelijke ‘cf’s’ leggen? Logica 0
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gaat er dus echt precies over dat de situaties niet hetzelfde zijn ipv van wat je hier oppert. Hele punt is dus dat alle spelers waar snow bij ligt niet aanvalbaar zijn onder de 20:1 regel en de kyuka en snow situatie dus niet te vergelijken zijn. Dus idd zullen die spelers niet worden aangevallen, door snow, totdat ze groeien tot significante grote want dan kan dus ook helemaal niet. Maar misschien heb je daar gewoon niet over nagedacht, en ook niet gelezen.

20:1 is inderdaad een legitieme reden om dan maar te gaan Cf’en.
 
Reactiescore
2.444
Omdat ik dom genoeg was te zeggen dat ik het edelen van snow bij Gradje uiteen zou zetten, bij deze.

Ik zal de twee meest discutabele gebieden uitleggen, althans de gebieden die discutabel lijken als je er even snel naar kijkt om de aandacht van je eigen acties te verleggen. Do Not Eat Yellow Snow is bijna 12 dagen geleden via het internen van een aantal The Night Pharmacy dorpen naar de rim gesprongen, direct de dag erop heeft Snow een aantal dorpen verder de rim ingepakt. Zoals dit in figuur 1 te zien is. De gele dorpen zijn de eerste jump dorpen die gepakt zijn en de rode dorpen zijn de dorpen die hier een dag later zijn gepakt. De wit gemarkeerde dorpen zijn dorpen van Gradje die na het edelen van de rood gemarkeerde dorpen zijn gepakt. De roze gemarkeerde speler is een speler van Gradje genaamd Zven, hiermee is direct na het pakken van de geel gemarkeerde dorpen een samenwerking aangegaan in de hoop dat hij als moraalbreker verder wilden gaan. Na een korte samenwerking heeft Zven uiteindelijk besloten dit niet te willen, hebben wij zijn onkosten vergoed in de vorm van grondstoffen en hebben hem een NAP gegeven.


1603018901784.png
(Figuur 1. Eerste rim-jump snow)

Zoals in Figuur 1 en met bovenstaande uitleg te zien is, was er op het moment van edelen over geen cluster van Gradje te spreken en zijn de dorpen die het doen lijken dat er een cf gedaan is allemaal later gepakt dan de dorpen van snow.

Om dan maar direct verder te gaan met het ogenschijnlijke tweede discutabele gebied dat in Figuur 2 te zien is. Ook hier is er vanuit de van The Night Pharmacy overgenomen geel gemarkeerde dorpen uitgebreid verder de RIM in. Ook hier zijn de rood gemarkeerde zo'n 10 dagen geleden gepakt en vrijwel direct na de eerste sprong na de RIM. De wit gemarkeerde dorpen van Gradje zijn allemaal na de dorpen van snow gepakt.

Net als in bovenstaande voorbeeld zijn de 'grotere' dorpen van Do Not Eat Yellow Snow allemaal gepakt voordat er überhaupt dorpen van Gradje lagen of dat er überhaupt van een cluster te spreken is. Ik begrijp goed dat als je hier snel naar de kaart kijkt zonder enige vorm van onderzoek te doen het lijkt alsof Do Not Eat Yellow Snow zomaar aan het springen en cfen is, maar bij enig vorm van onderzoek wat voor iedereen heel makkelijk zou moeten zijn met tw stats. Kan iedereen al bijzonder snel zien dat er op het moment van het edelen van de eerste dorpen geen sprake was van een cluster van Gradje en dus geen sprake van een clusterfuck.

1603019520041.png
(Figuur 2. Uitbreiding rim cluster)

Nu is mijn tijd helaas op, als er nog meer uitleg nodig is dan zal ik dat later op de middag zien en kunnen beantwoorden.
 

Bijlagen

  • 1603018891747.png
    1603018891747.png
    13,9 KB · Weergaven: 9
Reactiescore
1.278
100% Wordt dit een wereld waarbij beide partijen straks 2 dagen van te voren zicht hebben met de torens hehe. Feitelijk is het dorp dus illegaal, maar door een deal mag hij blijven liggen. Staat salt dan ook vrij om ook via zulke dealtjes verre torens alvast te pakken. En laten we nu eerlijk zijn: al bied je een stam 2 weken NAP aan of intern zijn ze echt wel bereid om een torendorp af te staan.

Vind het trouwens van beide kanten laf spel, waarbij dan ook echte oplossingen moeten komen. Niet dit natuurlijk.
 
Reactiescore
1.018
Mijn complimenten voor het W76 af voor het geven van complimenten in het daarvoor bedoelde topic
 
Reactiescore
286
100% Wordt dit een wereld waarbij beide partijen straks 2 dagen van te voren zicht hebben met de torens hehe. Feitelijk is het dorp dus illegaal, maar door een deal mag hij blijven liggen. Staat salt dan ook vrij om ook via zulke dealtjes verre torens alvast te pakken. En laten we nu eerlijk zijn: al bied je een stam 2 weken NAP aan of intern zijn ze echt wel bereid om een torendorp af te staan.

Vind het trouwens van beide kanten laf spel, waarbij dan ook echte oplossingen moeten komen. Niet dit natuurlijk.

Ja, kijk bij een toren wereld is dit wel gewoon normaal natuurlijk. Als je een dorp op legale manier pakt. Doordat Bijvoorbeeld Kyuaka een blitz doet op QID en zo een legale CF pakt en er een mooie toren plaatst.

Voor nu zou ik bijna zeggen:
QID pak even dit dorpje: 484|546
Bouw er een mooie toren en bied ALONES een NAP aan.

Jammer dat het bijna op deze manier moet, omdat 1 speler (Melvin) op deze manier wilt spelen.


Edit: Mijn complimenten voor @Kyuka voor het verpesten van werelden :).
 
Reactiescore
195
ALONES vindt na interne gesprekken dat @Kyuka het dorp moet afstaan aan ons. De eerste oplossing was toegezegd zonder enig intern overleg.

Dit dorp geeft een veel te groot voordeel en gaat alleen maar voor gezeik blijven zorgen en een te makkelijk spelverloop.

Dus onze complimenten voor @Kyuka moest hij dit ook daadwerkelijk doen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
20
Dit was door een CO met een brak hoofd en redelijk wat angst na aanvallen van Tyrant deze week.

Laten we de discussie hierover staken aangezien nu iedereen dorpen binnen ons cluster probeert te claimen in de naam van eerlijkheid. Wij zijn bereid de grondstoffen te vergoeden met een premium.
 
Reactiescore
1.752
Complimenten voor Kyly en zijn mooie post waarin hij goed weergeeft dat de dorpen van Yellow Snow geen CF's zijn @Absurd.

Complimenten voor Steve van Yellow Snow om zelfs midden in de nacht een gezellige gozer te zijn en gekke dingen te doen.

Complimenten aan @Kyuka om uitgebreid zijn tijd te nemen een AF post te maken over de pm van Yellow Snow. Hij heeft namelijk -met zichzelf als bron- getypt vanaf 5:25 (laatste stuk uit zijn eigen screen) tot 5:32 waarop de post geplaatst is. In de tussentijd heeft hij weliswaar -met bron screenshot van Absurd.- om 5:29 nog geantwoord op de pm.
Ik gok op een denkpauze hoe zijn woorden het best te wikken en wegen voor het AF?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
snap niet waarom debielen allemaal zo serieus doen op het AF terwijl ze IG altijd alle moralen overboord gooien?
 
Reactiescore
1.918
zou ik ook wel eens willen weten @Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik ook
 
Bovenaan