Het grote complimententopic

Reactiescore
1.918

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Naar aanleiding van de discutabele ligging heb ik zojuist met de leiding van ALONES gesproken over een oplossing. Wij zijn nog altijd van mening dat dit op de grens tussen ALONES en Mystery is en ook de leiding van ALONES gaf toe dat zij in brede zin wat cf’s bij Mystery hebben.

In samenspraak hebben we een akkoord gesloten dat er geen incommings uit dit dorp richting ALONES gezonden zullen worden. Dit is voor onbepaalde tijd. Hiermee zijn wij ALONES tegemoet gekomen, omdat we het lullig zouden vinden om hen hieruit te edelspammen.

Hopelijk heb ik hiermee jullie voldoende geïnformeerd en is deze case zo afgedaan.
 
Reactiescore
805
Naar aanleiding van de discutabele ligging heb ik zojuist met de leiding van ALONES gesproken over een oplossing. Wij zijn nog altijd van mening dat dit op de grens tussen ALONES en Mystery is en ook de leiding van ALONES gaf toe dat zij in brede zin wat cf’s bij Mystery hebben.

In samenspraak hebben we een akkoord gesloten dat er geen incommings uit dit dorp richting ALONES gezonden zullen worden. Dit is voor onbepaalde tijd. Hiermee zijn wij ALONES tegemoet gekomen, omdat we het lullig zouden vinden om hen hieruit te edelspammen.

Hopelijk heb ik hiermee jullie voldoende geïnformeerd en is deze case zo afgedaan.
Ga je dan ook beloven hier geen toren in te zetten? ;) Toren met die ligging is gewoon facked up :D
 
Reactiescore
2.433
Het is en blijft gewoon een vieze CF? Logisch dat het torengedeelte meespeelt? Als we de wereld helemaal willen verneuken kunnen we allemaal ook even een barb bij jullie nemen om gelijk een mooie toren neer te zetten? :redface:
Benieuwd hoe jullie dan zullen reageren buitenom de vinger terug te wijzen en ons te bestempelen als vieze boosters en newgens. Wat een schrijnend niveau hier
 
Reactiescore
805
Kijk daar komt de aap uit de mouw. Salt is helemaal niet zo begaan met het lot van alones maar willen gewoon geen toren in de buurt. :redface:
Ik reageer enkel op de reactie van jullie uit, heb me zoals je wel zelf weet nergens bemoeid met de verdere discussie dus gelieve men woorden niet uit context te trekken. :)
 
Reactiescore
2.444
Een wereld waarop we vijanden online checks sturen:

Bekijk bijlage 23972

Dit is toch wel bijzonder trieste poging om iemand in een slecht daglicht te zetten. Een zatte Steve schrijft jullie aan omdat hij ook doorheeft dat er veel gezeik is geweest de afgelopen week (Steve zit niet op het AF), laat dan op zijn minst de gehele pm zien en ga niet op dermate wijze met halve informatie een speler die niet op het AF zit in een slecht daglicht proberen te zetten.

1603017197764.png
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.019
Kijk daar komt de aap uit de mouw. Salt is helemaal niet zo begaan met het lot van alones maar willen gewoon geen toren in de buurt. :redface:
benieuwd hoe jullie reageren als we ff een bbtje daar pakken en beloven geen aanvallen uit dat dorp te zenden, en er ondertussen lekker een toren te plaatsen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dit is toch wel bijzonder trieste poging om iemand in een slecht daglicht te zetten. Een zatte Steve schrijft jullie aan omdat hij ook doorheeft dat er veel gezeik is geweest de afgelopen week (Steve zit niet op het AF), laat dan op zijn minst de gehele pm zien en ga niet op dermate wijze met halve informatie een speler die niet op het AF zit in een slecht daglicht proberen te zetten.

Bekijk bijlage 23988

Pm was toen al geplaatst, dus was hele pm toentertijd exclusief het stukje met zijn nummer.
 
Reactiescore
2.039
benieuwd hoe jullie reageren als we ff een bbtje daar pakken en beloven geen aanvallen uit dat dorp te zenden, en er ondertussen lekker een toren te plaatsen
Denk dat wij het in ieder geval niet zullen proberen te verbloemen als ons zorgen maken om een CF bij een andere stam. ;)
 
Reactiescore
5.591
Ik moet me in dit geval excuseren voor het gedrag van Melvin rondom de PM, buiten de meeste van ons is hij niet gewend om nummers te fixen s’nachts. Dit moet even wennen zijn geweest voor hem.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik moet me in dit geval excuseren voor het gedrag van Melvin rondom de PM, buiten de meeste van ons is hij niet gewend om nummers te fixen s’nachts. Dit moet even wennen zijn geweest voor hem.

Nee normaal swipe ik gewoon naar rechts zoals met je zus.
 
Reactiescore
5.591
Mijn arme zus krijgt het zwaar te verduren sinds ik Melvin ken.
 
Reactiescore
271
Dit is toch wel bijzonder trieste poging om iemand in een slecht daglicht te zetten. Een zatte Steve schrijft jullie aan omdat hij ook doorheeft dat er veel gezeik is geweest de afgelopen week (Steve zit niet op het AF), laat dan op zijn minst de gehele pm zien en ga niet op dermate wijze met halve informatie een speler die niet op het AF zit in een slecht daglicht proberen te zetten.

Bekijk bijlage 23988
- De titel vd pm is 'Nacht'
- de pm bevat enkel ' Iemand aanwezig? -Steve'

Dit is de definitie van een online check, checken of iemand aanwezig (en dus online) is xD



Dat je daarna zegt dat je het over het spelverloop wilt hebben doet niets af aan het feit dat je checkt of iemand online is.
Daarbij, als je het over spelverloop wilt hebben met Kyuka, dan wil je wrs praten met Melvin zelf. Waarom dan snachts gaan pmen als hij bijna uitsluitend overdag op t AF actief is?

Ook het argument dat Steve overdag slaapt... ik nacht en slaap overdag maar ik slaap niet sochtends, smiddags EN savonds om dan alleen op een zaterdag-zondagnacht in staat te zijn om een pm te sturen om 5.23 om dan een inhoudsvolle discussie te starten nadat ik eerst check of er iemand aanwezig is.
Make that the cat wise!

Dirk,

Dit is een online check. intentie om een discussie te voeren daar gelaten, feit blijft dat t een online check is.

Dirk,
 
Reactiescore
286
Om jullie hypocrisie aan te tonen, zo lastig is het allemaal echt niet?

Over beide kanten valt inderdaad iets te zeggen, maar het feit dat Tyrant pas begint te wijzen, wanneer zij op een ZWARE CF gewezen worden en niet daarvoor.
+ dat Melvin de stam die door Salt geclusterfuckt is gaat benaderen, slaat gewoon helemaal nergens op.

De manier hoe Melvin met de situatie om gaat en een deel van Tyrant hier ook op die manier in de verdediging schiet is gewoon laf.

Als Melvin iemand iets ziet stelen in een winkel, gaat hij zelf ook stelen en als hij betrapt wordt zegt hij: maar hij heeft ook wat gestolen, waarom duiken jullie nou weer op mij?

Beetje vreemd toch?
 
Bovenaan