Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Mooi dat je over gradje begint, heb dat onderwerp gister gemist. Gradje viel dan ook helaas buiten de top 15 (had dit zelf niet door, maar dan kan ik het nu verdedigen

Bekijk bijlage 23980

Waar geel, Do not eat yellow snow is en wit gradje.

Hier liggen de clusters overal door elkaar heen. Waar er aan beide kanten is bijgeedeld afgelopen dagen, snap ik dat je hier een punt van probeert te maken. Wij proberen dit echter zo netjes mogelijk te doen, ookal zijn gradje spelers met 1 tot 8 dorpen (vooral 1 tot 5) die erg verspreid liggen over de RIM. Echter hebben wij als leiding besloten dat dit aan beide kanten geen CF'en is, omdat er geen volwaardig stamcluster is. We hebben dus vooral gekeken naar de spelers van de stam.
Tevens is dit geen stamcluster, zoals het bij alone wel is: Compact en dominant.


Wel apart dat zon speler ons gisterenavond na de discussie contact? Heb jij hier toevallig iets mee te maken Melvin?

Bekijk bijlage 23981

Dit gaat echt helemaal nergens over?
 
Reactiescore
2.878
Reactiescore
2.064
Dit gaat echt helemaal nergens over?

Want?

Wij hebben gekeken naar de stam. Ze hebben geen volwaardig stamcluster, dus dan CFen we niet bij de stam. Spelers zijn van 1 tot 8 dorpen, waardoor het überhaupt lastig is om een cluster te hebben voor de meeste spelers. Dorpen liggen hier al langer door elkaar geedeld (snow en Gratje), waardoor er echt geen sprake is van CF.

Wanneer ik dit ga vergelijken met jou case. Alone de rang 5 stam vd wereld t.o.v. een rang 16 rim stammetje, spelers met dorpen tot 21, waarmee jullie al langer in gevecht zijn. Midden in een erg compact stamcluster een dorp pakken, voor wat? Kan je ze anders niet verslaan?

Oja en voor ik het vergeet, onze case met gratje kan ik precies kopiëren voor de NoordRIM, perijn doet precies het zelfde. Dit zijn hele andere situaties dan dorpen in een rang 5 compact stamcluster edelen en hoort tbh totaal los van elkaar te staan
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Want?

Wij hebben gekeken naar de stam. Ze hebben geen volwaardig stamcluster, dus dan CFen we niet bij de stam. Spelers zijn van 1 tot 8 dorpen, waardoor het überhaupt lastig is om een cluster te hebben voor de meeste spelers. Dorpen liggen hier al langer door elkaar geedeld (snow en Gratje), waardoor er echt geen sprake is van CF.

Wanneer ik dit ga vergelijken met jou case. Alone de rang 5 stam vd wereld t.o.v. een rang 16 rim stammetje, spelers met dorpen tot 21, waarmee jullie al langer in gevecht zijn. Midden in een erg compact stamcluster een dorp pakken, voor wat? Kan je ze anders niet verslaan?

Oja en voor ik het vergeet, onze case met gratje kan ik precies kopiëren voor de NoordRIM, perijn doet precies het zelfde. Dit zijn hele andere situaties dan dorpen in een rang 5 compact stamcluster edelen en hoort tbh totaal los van elkaar te staan

Mijn dorp ligt op de rand tussen Mystery en ALONES. Ook heeft geen enkele ALONES speler een cluster rond dat dorp, om maar even jouw redenering te gebruiken.

Jullie pakken 14 dorpen in het cluster van een rimstam, maar omdat deze stam rang 16 staat en de spelers niet genoeg dorpen hebben is dit geen probleem?
Dan maak je jezelf toch volledig belachelijk als je dit zit te verdedigen met zulke onzin, maar dit soort dingen op het AF zet/Tyrant verwijt:

Tom, Rene en de roze truien brigade hebben hier de leiding!

Nee nu serieus, vind niet dat je een neutrale stam moet benadelen door de eventuele zaken die tussen salt en tyrant in het zuiden treden.

Neutrale rim-stam heeft nu 14 cf's?

Niet serieuze stammen worden door Tyrant ook niet zo behandeld leert de ervaring.

Niet serieuze stam mag wel gecf'ed worden, omdat ze niet groot genoeg zijn?
 
Reactiescore
1.165
Kansloos van beide kanten. Snap niet precies wat je verdedigt @Theo Walcott. maar je begint een beetje op Jannes te lijken. Echt enorme oogkleppen.
 
Reactiescore
1.918
het zal weer gezellig zijn daar in de stamchat met de helft van de leden die weten dat melvin fout zit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
het zal weer gezellig zijn daar in de stamchat met de helft van de leden die weet dat melvin fout zit
We weten ook dat Salt in grotere mate fout zit dus zijn wel blij dat dit puntje nu aagebracht wordt. Hopelijk geraakt het dorp van melvin terug naar de spelers daar, en de 14 van snow ook!
 
Reactiescore
1.918
kutRob
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Melvin je zegt dat hun nachtchecken he
Waarom zet je dan niet het hele gesprek online
Terwijl ze je gewoon wat willen vragen?

Beetje zielig gedoe niet?

Waarom vragen ze dat dan niet gelijk en beginnen het gesprek met "Wakker?" Daarbij heet de pm "Nacht"?
 
Reactiescore
2.064
Kansloos van beide kanten. Snap niet precies wat je verdedigt @Theo Walcott. maar je begint een beetje op Jannes te lijken. Echt enorme oogkleppen.

Heb mijn bericht waar je op doelt nog even doorgelezen, en ik snap dat het onduidelijk over komt mijn excuses!

Wat ik probeer te zeggen is dat de twee situaties volledig los van elkaar staan, een RIM stam als Gratje is totaal niet te vergelijken met Alones.
Gratje en Snow liggen hier al langer door elkaar, en er word aan beide kanten bij geedeld de afgelopen week. Dit is ook terug te zien in de volgende tabel (overnames van dorpen afgelopen week)

1603012406998.png4

Hierbij heeft de stam Gratje nog geen volwaardig stamclsuter, maar meer spelers vlakbij elkaar in de buurt die nog niet zijn aangesloten. Hierbij probeerde ik te schetsen dat dit totaal niet vergeleken kan worden met de stam Alones die al erg compact ligt.

De situatie omtrent Gratje en snow, gebeurd bij jullie namelijk exact hetzelfde met Perijn en een aantal RIM stammen noord. Ik snap dat dit ook situaties zijn waar een blik op geworpen kan worden, maar dit is totaal onzin om het als CF's te bestempelen.
 
Reactiescore
64
Ik wil ook graag @Kyuka bedanken om mijn derde been zo snel recht te krijgen op een zondagochtend, wat een discussiemeester!
 
Reactiescore
1.226
Melvin je zegt dat hun nachtchecken he
Waarom zet je dan niet het hele gesprek online
Terwijl ze je gewoon wat willen vragen?

Beetje zielig gedoe niet?


Lijkt me vrij duidelijk, is een onderdeel van propaganda, genaamd framing. Iets wat in mindere mate ook van toepassing was op de ODA screenshot van @Dream Team.

Framing of denkraam is een Engelse term die begin 21e eeuw in het Nederlands terechtgekomen is en verwijst naar een overtuigingstechniek in communicatie. De techniek bestaat eruit woorden en beelden zo te kiezen, dat daarbij impliciet een aantal aspecten van het beschrevene wordt uitgelicht. Deze uitgelichte aspecten helpen om een bepaalde lezing van het beschrevene of een mening daarover te propageren. Onder meer in de politiek, de journalistiek en de reclame wordt van framing bewust (en onbewust) gebruikgemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.686
Wat is dit nou voor pauper onzin? CF is gewoon een CF hoor; hoe groot of klein die stam ook is, RIM of core. Als je het een een CF vindt is het ander dat ook, lijkt me vrij simpel. Nogal logisch dat gradje geen cluster heeft als er opeens 14 bbs worden genomen her en der om hun dorpen. Melvin niet netjes, snow ook niet netjes.
 
Reactiescore
447
Waarom vragen ze dat dan niet gelijk en beginnen het gesprek met "Wakker?" Daarbij heet de pm "Nacht"?

Iedereen weet ook dat jullie meer dan 1 nachter hebben en verwacht van een topaccount dat het bijna 24/7 online is. Denk zelf dat jullie met 3 nachters zitten als ik goed tel, verbeter me als het verkeerd is
 
Reactiescore
1.918
Lijkt me vrij duidelijk, is een onderdeel van propaganda, genaamd framing, iets wat in mindere mate ook van toepassing was op de ODA screenshot van Dream Team.

Framing of denkraam is een Engelse term die begin 21e eeuw in het Nederlands terechtgekomen is en verwijst naar een overtuigingstechniek in communicatie. De techniek bestaat eruit woorden en beelden zo te kiezen, dat daarbij impliciet een aantal aspecten van het beschrevene wordt uitgelicht. Deze uitgelichte aspecten helpen om een bepaalde lezing van het beschrevene of een mening daarover te propageren. Onder meer in de politiek, de journalistiek en de reclame wordt van framing bewust (en onbewust) gebruikgemaakt.
Je hebt gelijkt maar we hebben dit allemaal al door he!!!
heb hier maar 1 woord voor

 
Bovenaan