Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Zoals ik al eerder zei, Kyuka heeft geen normen en waarde meer en zal er alles aan doen om te winnen. Hebben dit al op w73 deels gezien!

Typische melvin actie dit weer

Rekruteer anders nog wat spelers ipv de max 10 te hanteren? Leg anders nog een dikke rim-jump? Misschien kan je beter nogmaals zeggen "dat we echt geen fusies of bg's aangaan"? Wuif anders nog wat screens weg met "je valt me persoonlijk aan en gooit privé gesprekken op het forum"?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.179
Zoals ik al eerder zei, Kyuka heeft geen normen en waarde meer en zal er alles aan doen om te winnen. Hebben dit al op w73 deels gezien!

Typische melvin actie dit weer

Daar mag Salt echt niets over zeggen hoor
 
Reactiescore
5.611
Wie heeft het over CFen?
Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam.
Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan.
Om nu de heletijd de vingers weg te wijzen, houd even op.

Geef gewoon toe dat dit niet kan, handel het af en bespreek dan het punt wat Salt heeft gedaan blijkbaar.
Volgens mij zijn jullie degene die weer eens begonnen met vinger wijzen, maar kan aan mij liggen.

Continu naar het AF stappen om continu commotie rondom ons te zaaien is natuurlijk erg slim, maar zorg dan dat jullie wel volgens het boekje spelen (al is het het boekje dat René schreef bij de start van de wereld). Als wij in zien dat er daadwerkelijk een fout is gepleegd, doen we ons best dat te verhelpen. Kijk maar naar jouw voorstel voor het compenseren van de Stab, dat is ook gebeurd.

Als ik het goed begrijp gaat het om een CF bij Alones? Als dat het probleem is kan er altijd vanuit hun overlegd worden met de desbetreffende speler (Kyuka) om te kijken hoe en wat. Maar nu komt Salt als rijdende rechter weer eventjes alles beoordelen.


Vanaf nu is @Rob. onze rijdende rechter!!
 
Reactiescore
2.064
Tom, Rene en de roze truien brigade hebben hier de leiding!

Nee nu serieus, vind niet dat je een neutrale stam moet benadelen door de eventuele zaken die tussen salt en tyrant in het zuiden treden.
 
Reactiescore
2.039
Hoezo gebeurd toch van 2 kanten in de zuid rim. Zijn niet uit afspraken gekomen om een lijn op te stellen, dus dan maar niet.

Ik heb het niets eens over de rim jump, ik heb het over het edelen van barbaren dorpen in andere stammen hun cluster. Volgens jullie mag dat niet ergo de geedelde dorpen van yellow zijn ook fout in jullie ogen.
Wie heeft het over CFen?
Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam.
Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan.
Om nu de heletijd de vingers weg te wijzen, houd even op.

Geef gewoon toe dat dit niet kan, handel het af en bespreek dan het punt wat Salt heeft gedaan blijkbaar.
Wij zijn niet degenen die zo begonnen te brallen over cfs dat was salt (die er zelf niet eens wat mee te maken hebben). Dat je dan de deksel op neus krijgt omdat jullie precies hetzelfde doen is nogal logisch. Als je in het vervolg gewoon een normaal bericht typt ipv zo'n jankpost kunnen we er misschien ook wat mee.
 
Reactiescore
1.918
Zoals ik al eerder zei, Kyuka heeft geen normen en waarde meer en zal er alles aan doen om te winnen. Hebben dit al op w73 deels gezien!

Typische melvin actie dit weer


En dan schrikken dat de onpartijdige stam wat meer verzet biedt en def naar hun front schuift :oops:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
En dan schrikken dat de onpartijdige stam wat meer verzet biedt en def naar hun front schuift :oops:

Nogal wiedes als jullie allemaal persoonlijk napjes hebben natuurlijk.
 
Reactiescore
286
Waarom zeg je dat ik dingen niet begrijp, terwijl je zelf constant “jou“ schrijft?

Verder hebben wij een verleden met Simmontjee gehad en waren dat situaties waarbij wij direct betrokken waren. Wat bij jouw redenering niet het geval is. De vergelijking trekt dus op niks.

Dan alsnog siert het je van normen en waarden dat je gewoon geen CF gaat maken of kan dat niet in jou hoofd? Moet je altijd vies spelen om tot winst te komen?

Jij hebt het over CF'en?

Wow whoops im drunk.

Ik was gehaast aan het typen, ik erger mij gewoon aan het feit dat de benadeelde stam gelijk met vingers gaat wijzen ipv fatsoenlijk te reageren op het gebeuren.
Melvin jij doet nog een poging fatsoenlijk te reageren, maar je weet zelf ook dat het niet fair is om een CF te zetten. In geen enkele situatie.



Volgens mij zijn jullie degene die weer eens begonnen met vinger wijzen, maar kan aan mij liggen.

Continu naar het AF stappen om continu commotie rondom ons te zaaien is natuurlijk erg slim, maar zorg dan dat jullie wel volgens het boekje spelen (al is het het boekje dat René schreef bij de start van de wereld). Als wij in zien dat er daadwerkelijk een fout is gepleegd, doen we ons best dat te verhelpen. Kijk maar naar jouw voorstel voor het compenseren van de Stab, dat is ook gebeurd.

Als ik het goed begrijp gaat het om een CF bij Alones? Als dat het probleem is kan er altijd vanuit hun overlegd worden met de desbetreffende speler (Kyuka) om te kijken hoe en wat. Maar nu komt Salt als rijdende rechter weer eventjes alles beoordelen.


Vanaf nu is @Rob. onze rijdende rechter!!

Snap dat je er op deze manier naar kijkt, dat het nu Salt is die weer naar het AF komt. Echter op deze wereld is het vooral salt en Tyrant op het AF. De ''noobs'' zie je niet snel. Uiteraard is het aan de desbetreffende stam om hier naar te vragen, maar als Salt er niets van gezegd had, was er wellicht niets gebeurt en komen er straks onverwachts allemaal edels uit dat dorp van Melvin op hun.
Het gaat gewoon om triest spel, vooral van iemand die al langer in de TW community zit.

Het vingers wijzen doelde ik op, dat de verdediging voor de CF van Melvin was: ''Snow heeft ook CF's gepleegd''. Daar gaat het nou gewoon niet om, daar kan na dit over gepraat worden lijkt mij.


Ik heb het niets eens over de rim jump, ik heb het over het edelen van barbaren dorpen in andere stammen hun cluster. Volgens jullie mag dat niet ergo de geedelde dorpen van yellow zijn ook fout in jullie ogen.

Wij zijn niet degenen die zo begonnen te brallen over cfs dat was salt (die er zelf niet eens wat mee te maken hebben). Dat je dan de deksel op neus krijgt omdat jullie precies hetzelfde doen is nogal logisch. Als je in het vervolg gewoon een normaal bericht typt ipv zo'n jankpost kunnen we er misschien ook wat mee.

Ik snap je compleet, alleen hoort Melvin zoiets gewoon niet te doen in geen enkel geval. Dit is geen twijfelachtige CF, maar een diepe CF.
Als het een twijfelachtige was, waarbij hij net op de grens ligt, snap ik dat dit als geblaas over komt. Maar Zo'n diepe CF is gewoon in en in triest.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Snap dat je er op deze manier naar kijkt, dat het nu Salt is die weer naar het AF komt. Echter op deze wereld is het vooral salt en Tyrant op het AF. De ''noobs'' zie je niet snel. Uiteraard is het aan de desbetreffende stam om hier naar te vragen, maar als Salt er niets van gezegd had, was er wellicht niets gebeurt en komen er straks onverwachts allemaal edels uit dat dorp van Melvin op hun.
Het gaat gewoon om triest spel, vooral van iemand die al langer in de TW community zit.

Ik snap je compleet, alleen hoort Melvin zoiets gewoon niet te doen in geen enkel geval. Dit is geen twijfelachtige CF, maar een diepe CF.

Als het een twijfelachtige was, waarbij hij net op de grens ligt, snap ik dat dit als geblaas over komt. Maar Zo'n diepe CF is gewoon in en in triest.

Het is wel een twijfelachtig dorp en daar hoeven ze zich geen zorgen over te maken.
 
Reactiescore
1.753
Ik wil iedereen bij voorbaat bedanken om vanaf nu een pintje erbij te nemen en van het AF af te blijven
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Kdoe maar 1 vd 2 maar ontvang je dank met open armen!
 
Reactiescore
1.150
Wat een kut stam dat Tyrant.:sad:
 
Bovenaan