Het grote complimententopic

Reactiescore
5.610
Heb destijds Calamity ook ver zien jumpen, gelukkig voor Salt lag daar geen enkele speler en of stam in de buurt. Tyrant altijd ongeluk :sad:
Calamity had een CF item gekregen van TW, schijnt dat je daarmee legetime cfs mag zetten. Salt altijd lucky...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Als je de BB hebt gevonden waarmee Cala gejumped heeft krijg je 3 pils van me
Want enkel met barbs kun je "illegaal" cfen natuurlijk.

Als jij kunt twen krijg je er 3 van mij, al denk ik dat ik ze zelf alvast ga opdrinken
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ben wel benieuwd wat er in @Kyuka zijn hoofd om gaat, ga je hier zelf ook nog een deftige reactie op geven?

Dan doel ik als een reactie puur op jou actie, niet weer dat gewijs naar Salt. We willen een reactie van je horen over JOU clusterfuck.

Ach, waarom zou ik me verantwoorden als jullie leider alle vragen ook negeert.

Het dorp ligt op het randje tussen Mystery en ALONES in. De enige die een dorpje heeft wat erbij ligt is Siimontjee. Een gast die zelf nog een lekkere stab wilde zetten in de early’s en het leuk vond om mijn co te beledigen.

Verder boeit het me bar weinig wat alle Salt spelers ervan vinden.
 
Reactiescore
286
Ach, waarom zou ik me verantwoorden als jullie leider alle vragen ook negeert.

Het dorp ligt op het randje tussen Mystery en ALONES in. De enige die een dorpje heeft wat erbij ligt is Siimontjee. Een gast die zelf nog een lekkere stab wilde zetten in de early’s en het leuk vond om mijn co te beledigen.

Verder boeit het me bar weinig wat alle Salt spelers ervan vinden.

Prima, dus als Salt in de endgame CF's bij jou of Murus zet, is het ook goed? Want jullie zijn ook stabbers?
Duidelijk Melvin!

Je bent weer een topper!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Prima, dus als Salt in de endgame CF's bij jou of Murus zet, is het ook goed? Want jullie zijn ook stabbers?
Duidelijk Melvin!

Je bent weer een topper!

Welke stab heb ik gezet? Verder is het redelijk apart dit direct naar Tyrant-Salt te betrekken?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Excuus mocht het geen stab noemen, was gewoon vies spel. Mijn fout.

Maar bij Murus mag Salt dat doen dus? Hoop dat @et Murus Magnificum hier van op de hoogte is, dat dit komt door jou regels die puur voor eigen belang gelden :).

Nu betrek je een situatie waarmee Salt niks te maken heeft bij de ‘oorlog’ tussen Salt en Tyrant?
 
Reactiescore
286
Nu betrek je een situatie waarmee Salt niks te maken heeft bij de ‘oorlog’ tussen Salt en Tyrant?

Wat?
Jou reden om een CF te leggen is: '' hij wilde in early game een stab plegen''.
Zal mij een worst wezen of dat tegen jou was of wat dan ook, een CF pleeg je gewoon niet.
Jij hebt dat wel gedaan en probeert het goed te praten.
Ik spiegel alleen jou redenering op je zelf.
Maar nu ga je weer ''dom'' lopen doen, alsof je het niet begrijpt.
Melvin houdt toch op man :)
 
Reactiescore
2.039
Wat?
Jou reden om een CF te leggen is: '' hij wilde in early game een stab plegen''.
Zal mij een worst wezen of dat tegen jou was of wat dan ook, een CF pleeg je gewoon niet.
Jij hebt dat wel gedaan en probeert het goed te praten.
Ik spiegel alleen jou redenering op je zelf.
Maar nu ga je weer ''dom'' lopen doen, alsof je het niet begrijpt.
Melvin houdt toch op man :)
Kick je yellow dan ook meteen even? Aangezien een 'cf plegen echt niet kan'.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat?
Jou reden om een CF te leggen is: '' hij wilde in early game een stab plegen''.
Zal mij een worst wezen of dat tegen jou was of wat dan ook, een CF pleeg je gewoon niet.
Jij hebt dat wel gedaan en probeert het goed te praten.
Ik spiegel alleen jou redenering op je zelf.
Maar nu ga je weer ''dom'' lopen doen, alsof je het niet begrijpt.
Melvin houdt toch op man :)

Waarom zeg je dat ik dingen niet begrijp, terwijl je zelf constant “jou“ schrijft?

Verder hebben wij een verleden met Simmontjee gehad en waren dat situaties waarbij wij direct betrokken waren. Wat bij jouw redenering niet het geval is. De vergelijking trekt dus op niks.
 
Reactiescore
455
Nu betrek je een situatie waarmee Salt niks te maken heeft bij de ‘oorlog’ tussen Salt en Tyrant?

Wat heeft Alones te maken met jouw strijd tegen weet ik veel wie je daar aan het strijden bent midden in het cluster alones? Dan mag je hun ook niet cf'en toch?
 
Reactiescore
2.064
Kick je yellow dan ook meteen even? Aangezien een 'cf plegen echt niet kan'.

Hoezo gebeurd toch van 2 kanten in de zuid rim. Zijn niet uit afspraken gekomen om een lijn op te stellen, dus dan maar niet.
 
Reactiescore
286
Kick je yellow dan ook meteen even? Aangezien een 'cf plegen echt niet kan'.

Wie heeft het over CFen?
Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam.
Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan.
Om nu de heletijd de vingers weg te wijzen, houd even op.

Geef gewoon toe dat dit niet kan, handel het af en bespreek dan het punt wat Salt heeft gedaan blijkbaar.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wat heeft Alones te maken met jouw strijd tegen weet ik veel wie je daar aan het strijden bent midden in het cluster alones? Dan mag je hun ook niet cf'en toch?

Simmontjee is de speler in ALONES?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie heeft het over CFen?
Ik heb het nu over de situatie van Melvin, stop alsjeblieft met vingers wijzen naar de andere stam.
Als jullie daarover begonnen en lieten zien hoe of wat ( of desbtreffende spelers) dan hadden we daar over gepraat en was ik er ook in mee gegaan.
Om nu de heletijd de vingers weg te wijzen, houd even op.

Geef gewoon toe dat dit niet kan, handel het af en bespreek dan het punt wat Salt heeft gedaan blijkbaar.

Ben wel benieuwd wat er in @Kyuka zijn hoofd om gaat, ga je hier zelf ook nog een deftige reactie op geven?

Dan doel ik als een reactie puur op jou actie, niet weer dat gewijs naar Salt. We willen een reactie van je horen over JOU clusterfuck.

Jij hebt het over CF'en?
 
Reactiescore
2.064
Zoals ik al eerder zei, Kyuka heeft geen normen en waarde meer en zal er alles aan doen om te winnen. Hebben dit al op w73 deels gezien!

Typische melvin actie dit weer
 
Bovenaan