Het grote complimententopic

Reactiescore
1.016
Moet eerlijk bekennen dat ik alones niet gemarkeerd had op de kaart en dus niet wist dat jullie daar op doelden. Miss in het vervolg wat toelichten. Maakt het wel iets discutabeler idd.

Neemt niet weg dat als je dat als argument neemt, yellow snow en absurd ook in de fout zitten door in de stamclusters van mini rimstammen te barblen? Volgens die redenering zou je enkel barbs in je eigen cluster mogen edelen, waarom doen jullie dit zelf dan ook niet? Oftewel waar trek je de streep?

In eigen rim edelen of midden in de core, nogal een aardig verschil, niet?
 
Reactiescore
2.444
Neemt niet weg dat als je dat als argument neemt, yellow snow en absurd ook in de fout zitten door in de stamclusters van mini rimstammen te barblen? Volgens die redenering zou je enkel barbs in je eigen cluster mogen edelen, waarom doen jullie dit zelf dan ook niet? Oftewel waar trek je de streep?

Er is daar niet in het cluster van andere stammen gesprongen, gesprongen is er zeker. Maar er zijn of waren op dat moment geen stammen aanwezig om in te springen anders hadden we het vanzelfsprekend niet gedaan.
 
Reactiescore
1.918
stabben en cfen, dat tyrant zaakje stinkt
 
Reactiescore
2.039
Er is daar niet in het cluster van andere stammen gesprongen, gesprongen is er zeker. Maar er zijn of waren op dat moment geen stammen aanwezig om in te springen anders hadden we het vanzelfsprekend niet gedaan.
Ik zie anders in 1 oogopslag al stammen als gradje en mgard liggen.
 
Reactiescore
1.016
Ik zie maar 1 oplossing, alle jumps afstaan aan spelers in de buurt of niet hypocriet komen doen op AF

Geef het goede voorbeeld en begin er maar mee dan zou ik zeggen.
 
Reactiescore
2.444
Ik zie anders in 1 oogopslag al stammen als gradje en mgard liggen.

Ze liggen er inderdaad maar er is geen cf gezet, snow is middels het internen van een aantal dorpen van TNP de rim in gesprongen en niet door het cfen van andere stammen. Ik wil als ik wat meer tijd heb best een exact tijdsverloop voor je maken hoor.
 
Reactiescore
2.039
Ze liggen er inderdaad maar er is geen cf gezet, snow is middels het internen van een aantal dorpen van TNP de rim in gesprongen en niet door het cfen van andere stammen. Ik wil als ik wat meer tijd heb best een exact tijdsverloop voor je maken hoor.
Ik wacht met smart, zie tot nu toe namelijk enkel door jou en snow geedelde barbaren dorpen in de cluster van rimstammetjes. Zal ik ze dan ondertussen pmen om te vragen wat zij daar dan weer van vinden?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Geef het goede voorbeeld en begin er maar mee dan zou ik zeggen.
Oke klaar ik heb gekozen om niet hypocriet te doen op AF!! Nu jullie beurt?

Naar ventje
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Rob en ik zijn vandaag niet onszelf door het verlies van Fnatic.

Maar ben er ook flink in het ootje genomen door Elko en zijn screenshot zonder ALONES. Alhoewel het stamprofiel wel zegt dat ze ALLEEN spelen. Dus ook zonder cluster?
 
Reactiescore
1.016
Rob en ik zijn vandaag niet onszelf door het verlies van Fnatic.

Maar ben er ook flink in het ootje genomen door Elko en zijn screenshot zonder ALONES. Alhoewel het stamprofiel wel zegt dat ze ALLEEN spelen. Dus ook zonder cluster?

Have a snickers!

Dat ik hun profiel niet heb gelezen, dom van me. Natuurlijk is het nu geen CF!
 
Reactiescore
2.878
Alhoewel het stamprofiel wel zegt dat ze ALLEEN spelen. Dus ook zonder cluster?

Bij ons staat er Contact: Thomas Shelby Jr. en we weten allemaal dat je dat ook beter niet kunt doen :')
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Heb destijds Calamity ook ver zien jumpen, gelukkig voor Salt lag daar geen enkele speler en of stam in de buurt. Tyrant altijd ongeluk :sad:
 
Reactiescore
286
Ben wel benieuwd wat er in @Kyuka zijn hoofd om gaat, ga je hier zelf ook nog een deftige reactie op geven?

Dan doel ik als een reactie puur op jou actie, niet weer dat gewijs naar Salt. We willen een reactie van je horen over JOU clusterfuck.
 
Reactiescore
1.016
Jouw*
 
Bovenaan