Het grote complimententopic

Reactiescore
1.918
Reactiescore
383
Ik wil graag alle spelers die deze wereld tot een enorm uitdagende wereld maken bedanken.

Waste, Salt en Tyrant maken de wereld iig uitdagend tot nu toe :)
 
Reactiescore
383
Dronken ik heeft 13 min na deze post al spijt.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.918
een reactie op de ontzettend vieze jumps daar zou ik zeggen
 
Reactiescore
2.878
Als dat een CF is, wat zijn die dorpen van yellow snow dan?

Zie niet in wat het een met het ander te maken heeft? Volgens mij wordt hier ook al over gesproken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Salt die heerlijk salty is over een cf die geen cf is bij een speler die niet bij salt hoort.

Jezus wat triest.
 
Reactiescore
1.016
Hoe is dat geen CF? Ligt echt midden in ALONES cluster lol.
 
Reactiescore
2.878
Je vergeet voor het gemak ALONES als stam zijnde even?

Niet serieuze stammen worden door Tyrant ook niet zo behandeld leert de ervaring.
 
Reactiescore
2.444
Er ligt welgeteld 1 dorpje van Losing in de buurt, dus van een cluster fuck kan je niet echt spreken.

Zou zeggen bekijk het even goed, het dorp ligt midden in het cluster van een andere stam en weer achter het cluster van een stam waarmee Kyuka direct in oorlog is. Ik ga er eigenlijk vanuit dat jullie dan ook gewoon inzien dat het een CF is, net als iedereen toen de juiste informatie beschikbaar was de correcte keuze omtrent de stab maakte.
 
Reactiescore
2.039
Je vergeet voor het gemak ALONES als stam zijnde even?
Moet eerlijk bekennen dat ik alones niet gemarkeerd had op de kaart en dus niet wist dat jullie daar op doelden. Miss in het vervolg wat toelichten. Maakt het wel iets discutabeler idd.

Neemt niet weg dat als je dat als argument neemt, yellow snow en absurd ook in de fout zitten door in de stamclusters van mini rimstammen te barblen? Volgens die redenering zou je enkel barbs in je eigen cluster mogen edelen, waarom doen jullie dit zelf dan ook niet? Oftewel waar trek je de streep?
 
Bovenaan