Het grote complimententopic

Reactiescore
534
Wel als het gaat om het handelen van de game mods.

Dan moeten er maar weer complimentjes uitgedeeld worden aan personen die ze volgens jullie wel verdienen

De gesprekken over bans/beleid/etc mogen verder gevoerd worden in de daarvoor bestemde kanalen
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Dan moeten er maar weer complimentjes uitgedeeld worden aan personen die ze volgens jullie wel verdienen

De gesprekken over bans/beleid/etc mogen verder gevoerd worden in de daarvoor bestemde kanalen

Via support bijv? Moet er daar wel worden geantwoord en niet de prioriteit worden gegeven om een beetje nutteloos te spammen in de TW discord.
 
Reactiescore
805
Dan moeten er maar weer complimentjes uitgedeeld worden aan personen die ze volgens jullie wel verdienen

De gesprekken over bans/beleid/etc mogen verder gevoerd worden in de daarvoor bestemde kanalen
Complimenten geven over het handelen van die mods mag toch wel? Of het sarcasme is of niet dat kan je natuurlijk niet aantonen.
 
Reactiescore
534
Complimenten geven over het handelen van die mods mag toch wel? Of het sarcasme is of niet dat kan je natuurlijk niet aantonen.

Dat mag wel hoor, maar die waren op volgens Calamus Incendium:p
De mensen die er wat dieper op willen ingaan verwijs ik alleen naar de daarvoor bestemde kanalen

Via support bijv? Moet er daar wel worden geantwoord en niet de prioriteit worden gegeven om een beetje nutteloos te spammen in de TW discord.

Bijvoorbeeld. Maar zolang er niet een specifieke case besproken word mag feedback of je mening ook hier of in het praattopic
 
Reactiescore
3.540
Jongens ik heb hier al 4 pagina's geen complimenten meer gezien. ON TOPIC OF PERMABAN!

Ik wil graag @Sonemmontis bedanken voor 1000 pp, hij is heel rijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.878
Wil @Rarwghhh. graag een compliment geven voor zijn bescheidenheid (buiten het AF om).
 

Deleted User - 487806708

Guest
Ik wil graag de maker van het nieuwe event een compliment geven. Dit event is nog erger als die op 69 en zal waarschijnlijk nog sneller een wereld verpesten. goed gedaan mannen!
 
Reactiescore
447
Ik wil @Divine Legion bedanken voor de 1000pp die we nog krijgen omdat suarez niet naar ajax is.
 
Reactiescore
1.918
Hij blijft wel lekker bijltjes bashen die too hot
 
Bovenaan