Het grote complimententopic

Reactiescore
412
oof moet niet erger worden hoor bij dat tyrant, maar ik wil ze wel bedanaken voor enigszins leven op t af brengen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
603
Graag wil ik @et Murus Magnificum bedanken voor het niet te dodgen van mijn aanval op klaarlichte dag

Bekijk bijlage 23822
:O had Supergirl niet 53k aanvaller op jou? Lekker hypocriet dan

En dat bij 3 mogelijke recaps vandaag gehad 3x toestemming op 2 ..... dan kan je het spel niet meer serieus nemen.

3 blijven haken van de 10 recaps is niet heel raar als je steeds maar op de gok speelt met 1 edel
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
195
:O had Supergirl niet 53k aanvaller op jou? Lekker hypocriet dan



3 blijven haken van de 10 recaps is niet heel raar als je steeds maar op de gok speelt met 1 edel

Mijn bericht gebeurde midden op de dag, dan vind ik het erger dat een clear om 18:00 geraakt wordt dan dat supergirl mijn troepen raakt om 08:00 op een zaterdag ochtend wanneer normale mensen slapen.:biggrin:
Met als resultaat de helft van zijn troepen dood, verdediger van de dag en maar 3 dorpen kwijt terwijl ze met 2 personen aanvallen? Amateurs:rolleyes2:

Op de gok met 1 edel is wel logisch als ze op meerdere dorpen tegelijk edels sturen of moet ik 20 edels uit 1 dorp toveren nadat 90% om 08:00 gesloopt was? Werd tijd dat supergirl wat aan zijn ODA deed 8000 oda tot gisteren had die voor een top 20 account hahahaha ik ga stuk.

Doe iets aan jouw logica, want veel skills hebben ze niet getoond behalve de nolife skill van een wekkertje te zetten op zaterdag ochtend, stamloze supergirl snel in tyrant inviten om die vol te proppen met OS omdat die het niet 1v1 kan en nog 1 waarvoor ik ze straks ga rapporteren, timen met een bot/script op minder dan 10ms per aanval.

D5250E48-F161-49CA-8F64-9F0E8F472D0E.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan