Het grote complimententopic

Reactiescore
7.918
Ik zou graag @.MortuaMemoria willen bedanken om als enige nog een . voor zijn naam te hebben. Zo oldgen kom je ze niet meer tegen, verder wil ik hem ook bedanken voor het stoken in chats en mensen boos te maken. Dat geeft erg veel perspectief in een nogal turbulente wereld. Ondanks dat we al lange tijd meegaan met elkaar en het soms een botst wil ik hem niet kwijt! Je kan zeggen wat je wilt van maks, maar als het nodig is staat ie er wel
 
Reactiescore
470
Ik zou graag @.MortuaMemoria willen bedanken om als enige nog een . voor zijn naam te hebben. Zo oldgen kom je ze niet meer tegen, verder wil ik hem ook bedanken voor het stoken in chats en mensen boos te maken. Dat geeft erg veel perspectief in een nogal turbulente wereld. Ondanks dat we al lange tijd meegaan met elkaar en het soms een botst wil ik hem niet kwijt! Je kan zeggen wat je wilt van maks, maar als het nodig is staat ie er wel

Als die nodig is om te deffen tegen Tyrant is die er zeker!
 
Reactiescore
534
Mijn complimenten aan @Sonemmontis voor het opzetten van het huisdieren contest
 
Reactiescore
2.062
Ik wil @.MortuaMemoria complimenteren voor de rugpijn die die mij heeft gegeven van het carryen op wz.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Rugpijn van op de grond liggen, omdat je weer door mij revived moet worden?
xKr9d5O.jpg
 
Reactiescore
286
Ik zou graag @.MortuaMemoria willen bedanken om als enige nog een . voor zijn naam te hebben. Zo oldgen kom je ze niet meer tegen, verder wil ik hem ook bedanken voor het stoken in chats en mensen boos te maken. Dat geeft erg veel perspectief in een nogal turbulente wereld. Ondanks dat we al lange tijd meegaan met elkaar en het soms een botst wil ik hem niet kwijt! Je kan zeggen wat je wilt van maks, maar als het nodig is staat ie er wel

Nu vergeet je de legend: @.inevitable
 
Reactiescore
5.598
Bedankt @Global Knowledge , ik wil jou complimenteren met je leuke memes en gezelligheid die je meebrengt.

Ik wil graag @Rob. bedankt voor zijn bijdrage aan de maatschappij door hard te werken.

Ik wil @Vitalise graag bedanken voor zijn activiteit, gezelligheid en pro-actieve houding zodat ik niet meer hoef te denken. Je bent een goede lord, lord-Jeremy.

Ik wil graag @Kyuka bedanken voor het verzorgen van mijn zus en moeder. Daarbij complimenten voor het onderhouden van zo een ego, terwijl je zoveel weegt.

Ik wil graag @Conceived by Communism complimenteren omdat hij een goede leider is en ons dwingt om hele dag te farmen. Daarbij offert hij zich op om het saaiste vak ter wereld te leren aan snotapen in zijn vrije tijd. Chapeau.

Ik wil graag @DragonShield3 complimenteren om zijn sympathieke houding en het nachten zonder te farmen.

Ik wil graag @Dream Team. een compliment geven omdat hij altijd in de bieb zit te leren omdat hij klaarblijkelijk geen vrienden heeft in zijn nieuwe woonplek.

Ik wil graag @Dutchgangster bedanken voor het 110% anti-boost beleid van Tyrant en het handhaven hiervan.

Complimenten ook voor @Ezio Auditore da Firenze voor het goede farmen.

@et Murus Magnificum bedankt voor het mij laten inzien dat stabben winstgevend kan zijn. Complimenten voor de duistere Stab.

Ik wil @Night Train graag een compliment geven voor het uitstekende boosten, goed gedaan.

@Theo Walcott. bedankt voor het laten inzien dat je nooit meer bier op op het AF moet gaan typen.

@Calamity. complimenten voor je goede memes, uitstekend.

@Johan cruijf Noah, complimenten voor het vele nachten, echt super.

@anthraxxol bedankt voor het verslaan van Demon73, complimenten voor deze prestaties geleverd in het verleden.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil graag @Conceived by Communism complimenteren voor het willen leiden van de bult ellende
Ik wil graag @DragonShield3 complimenteren dat hij eigenlijk helemaal niet meer zo'n klootzak is als vroeger
Ik wil graag @Slave To The Rhythm bedanken voor het opzetten van zo'n leuk team
Ik wil graag @xKarKiinos bedanken voor het zijn van een betrouwbare speler
Ik wil graag @Calamus Incendium bedanken voor het goede nachtwerk en wens hem veel succes met het ondergaan van testen
Ik wil graag @Underground Tacticz. bedanken voor niet iets doms doen voor één hele maand al
Ik wil graag @lord-toms bedanken voor het leuke posten en het overal goede kerel zijn
Ik wil graag @Vitalise bedanken voor het stiekum alles meelezen op skype en niet reageren behalve met emoticons op berichten, dat is erg vermakelijk
Ik wil graag @Nunada voor het optuigen van extra IC capaciteit in RL zodat we niet doodgaan
Ik wil graag @Rob. willen bedanken voor het niet loggen
Ik wil graag @MyPride bedanken voor de subtiele racistische hinten, deze maken het leven als witte man een stuk aangenamer
Ik wil graag @Kyuka bedanken voor het brengen van een interessante wereld
Ik wil graag @Power of Knowledge bedanken voorhet bedanken van dit topic
Ik wil graag @Duckje bedanken voor zijn tomeloze inzet in een uitzichtloze situatie genaamd tribalwars
Ik wil graag @Miccie en @Sule Silmad bedanken voor een poging van het organiseren van een contest
ik wil graag @Calamity. bedanken voor de spotprenten

Ik weet even geen meer AF namen uit mijn hoofd sorry
Zelfs al langer dan een maand. Het is een wonder.:confused:
 
Reactiescore
1.770
ik wil graag mezelf complimenteren met m'n goede comebacks
 
Bovenaan