Het grote complimententopic

Reactiescore
1.018
Hoi,

In dit topic mag je elkaar complimenten geven, na al die roasts en het gezeik over roasts kan wat positiviteit geen kwaad!

Voorbeeld: Ik wil @DragonShield3 een compliment geven dat hij zo goed kan omgaan met zijn lengte.
Voorbeeld 2: Ik vind het knap dat @Kyuka blijft volhouden dat hij geen obesitas heeft ondanks alle forumgangers die hem hier onzeker over proberen te maken!

Wie gaat het volgende compliment geven:smile:?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil @Ezra the King complimenteren voor en zo'n mooie roast en voor het feit dat zij ons zo goed heeft weten te foppen met haar geslacht.
 
Reactiescore
319
Ik wil graag alle VF'ers bedanken voor hun vele niet inhoudelijke bijdragen.
 
Reactiescore
7.918
Ik wil graag @Conceived by Communism complimenteren voor het willen leiden van de bult ellende
Ik wil graag @DragonShield3 complimenteren dat hij eigenlijk helemaal niet meer zo'n klootzak is als vroeger
Ik wil graag @Slave To The Rhythm bedanken voor het opzetten van zo'n leuk team
Ik wil graag @xKarKiinos bedanken voor het zijn van een betrouwbare speler
Ik wil graag @Calamus Incendium bedanken voor het goede nachtwerk en wens hem veel succes met het ondergaan van testen
Ik wil graag @Underground Tacticz. bedanken voor niet iets doms doen voor één hele maand al
Ik wil graag @lord-toms bedanken voor het leuke posten en het overal goede kerel zijn
Ik wil graag @Vitalise bedanken voor het stiekum alles meelezen op skype en niet reageren behalve met emoticons op berichten, dat is erg vermakelijk
Ik wil graag @Nunada voor het optuigen van extra IC capaciteit in RL zodat we niet doodgaan
Ik wil graag @Rob. willen bedanken voor het niet loggen
Ik wil graag @MyPride bedanken voor de subtiele racistische hinten, deze maken het leven als witte man een stuk aangenamer
Ik wil graag @Kyuka bedanken voor het brengen van een interessante wereld
Ik wil graag @Power of Knowledge bedanken voorhet bedanken van dit topic
Ik wil graag @Duckje bedanken voor zijn tomeloze inzet in een uitzichtloze situatie genaamd tribalwars
Ik wil graag @Miccie en @Sule Silmad bedanken voor een poging van het organiseren van een contest
ik wil graag @Calamity. bedanken voor de spotprenten

Ik weet even geen meer AF namen uit mijn hoofd sorry
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik wil graag @Dr. Hannibal Lecter een compliment geven, omdat hij ondanks een chronisch gebrek aan vaderliefde en waardering uit zijn directe omgeving toch elke dag zijn bed uit blijft komen.
 
Reactiescore
1.150
Reactiescore
7.918
Ik wil graag @dialgaman bedanken voor het herinneren dat ik hem vergeten ben. Niels is een speciale jongen waar onze historie al lang terugloopt. Zo hebben we de nodige propagandeuse aanvaringen gehad op w42 waar hij bij het verkeerde kamp zat. Alles is gelukkig bijgedraait en we mogen elkaar nu al gelange tijd stamgenoten noemen op meerdere werelden. Het is een solide teamspelers waar je op kan bouwen. Als er Nielsen in de stam zitten hoop je dat het altijd deze Niels is. Mocht je in de kluts raken met al die Nielsen in dit spel dan kun je hem herkennen aan het vlaggenlogo op zijn skype met leeuwen erop en wat gelige kleur.
 
Reactiescore
1.918
ik wil graag @Rob. bedanken voor het verspreiden van naaktfoto's
 
Reactiescore
7.918
Ik wil graag @Interdictum. bedanken voor het teruggeven van het account aan Jannes waardoor het weggespeeld is rofl xD lmao. Dat was echt goddelijk mooi. Verder wil ik hem bedanken voor het feit dat iedereen nog steeds in de war is waarom de naam van hem bij de vijand speelt terwijl die het ingame account weggespeeld heeft, wat een ongelofelijke mindfuck right? Ik bedoel wie verzint er zoiets geniaals? Lekker iedereen trollen, dat kan alleen onze ouwe Mats maar. Ik wil hem voor de rest bedanken voor zijn leuke en aangename tijd op w73 en hoop op een leuke toekomst!
 
Bovenaan