Het grote complimententopic

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Er is door Night Train een cf gepakt op een speler waar geen banden mee zijn namens Tyrant.
Deze gast is dan ook geen moraalbreker meer en dit is bewezen met pm's.
Dat maakt het zo dat hier geen cf's meer op gezet mogen worden conform wereldafspraken.

Nu heeft salt op haar beurt gesteld dat ze mochten aannemen dat dit een moraalbreker was, omdat dit in het verleden zo was en er twee moraalbrekers van TimeDoesMatters in dezelfde stam zaten. Dat is een beredenering waar deels wat voor te zeggen is, maar het maakt desbetreffende speler natuurlijk niet automatisch wel een mb. Het is immers geen officiele mb-stam van Tyrant.

Aangezien wij de beredenering toch deels begrijpen gaan wij ook mee in de vraag om compensatie, dus hebben wij een dorp vlak achter vijandige linie van Night Train (horizontaal gezien) ter ruil aangeboden. Zo is de illegale cf weg, maar heeft Night Train toch voordeel omdat ze een dorp middenin hun eign front-linie ervoor terugkrijgen. Redelijk fair-deal toch?

De Salt leiding heeft beloofd deze situatie op te lossen en wij mogen alle wereldafspraken annuleren als het niet gebeurd.
Laten we dus niet te hard van stapel lopen en de Salt leiding nog de kans bieden dit op te lossen.
Verder hebben wij alle spelers die niet in officiele mb-stammen zitten, welke bekend zijn bij Salt, uit hun functie ontheven om miscommunicatie in het vervolg te voorkomen. Salt heeft op hun beurt een lijst met moraalbrekers aangeleverd.

Helaas heb ik gewoon al mn diplomas gehaald die ik nodig heb voor mijn werk dus is niet nodig

Dat zal in ieder geval geen zwemdiploma zijn, want in het geld zal je niet zwemmen hé ouwe onderbetaalde vakman.
 
Reactiescore
5.686
Helaas heb ik gewoon al mn diplomas gehaald die ik nodig heb voor mijn werk dus is niet nodig
Strikdiploma en spoeddiploma arbeidsongeschiktheid?
 
Reactiescore
983
Er is een groot verschil tussen de letterlijke afspraken en de geest van de afspraken. Dat je tot dat soort verweer je toevlucht moet nemen (het staat er niet letterlijk in!) zegt eigenlijk al genoeg over de grijze zone waarin je opereert.
Sorry maar over grijze zones opzoeken moeten Tyrant spelers echt wel hun mond houden. Of ben je al vergeten hoe veel jumps Noire heeft gedaan op neutrale spelers om zo toekomstige torens of edelspam dorpen te behalen?

Hypocrite much zeg.
 
Reactiescore
7.931
Bijzonder ook trouwens dat salt aanbied om hun intern chicco te delen, en dan toevallig het deel van tyrant opeens weggegeven wordt aan 2 defstammen?

Hoe is dit bijzonder? Ze willen het willens en weten verneuken, ik zie de reguliere moraalridderposters hier nu ook niet.
 
Reactiescore
2.039
Sorry maar over grijze zones opzoeken moeten Tyrant spelers echt wel hun mond houden. Of ben je al vergeten hoe veel jumps Noire heeft gedaan op neutrale spelers om zo toekomstige torens of edelspam dorpen te behalen?

Hypocrite much zeg.
Hoe kom je erbij dat SV een tyrant speler is?
 
Reactiescore
454
@Kyuka

Beetje onzin wij hebben screens dat het overgenomen dorp daadwerkelijk van een mb van thc was
Thc is tyrant dus is die mb ook tyrant
Dat tas dan een poging doet zoiets op te zeggen kan ik me niet in vinden

Thc is verantwoordelijk voor zijn moraalbrekers dus ook degene die de moraalbrekers op kan zeggen , zat thc niet meer in tyrant dan zou dit een cf zijn helaas voor jullie zat thc nog steeds in tyrant en ga ik daarom niet in op de 1vs 1 ruildeal omdat onze cf beter ligt als da zielige dorpje
 
Reactiescore
983
Mijn excuses, dan was ik verkeerd.
Hoe dan ook blijft mijn punt onveranderd. Grijze zones opzoeken is niet iets waar Tyrant ook vies van is.
 
Reactiescore
241
Als je dit doet via een MB, zoals Miennaaiers vanmorgen gedaan heeft. Is er niets aan de hand.

Als je dit probleem toch zo nodig op het AF bespreekbaar wilt maken, vertel dan ook alle feiten alsjeblieft.

1. Coldcase was bekend bij ons als MB van THC,
2. Coldcase zat in de stam Juvy, waarin meerdere MB's van jullie zitten (Dit is zelfs bevestigd op het AF, over bijvoorbeeld Eelke02 die overigens nog steeds daar zit)
3. Night train is het aan het fixen met TAS, waarna er nu weer geschreeuwd wordt dat jullie het dorp niet terug krijgen.

Houd toch op alsjeblieft, Zorg dat je zaken op oorden zijn. Het is een legitieme behaalde CF, netzoals Miennaaiers vanmorgen op de MB van Snow,
Hoor je ons ook niet over zeuren tegenover jullie toch?


Coldcase:

1606126873733.png
1606127004293.png
1606127067049.png
1606127114312.png

Had er zo nog openstaan maar werd gekickt door Tom!

@noobteam Wat zijn jullie leeghoofden man. Jullie verwachten een compensatie voor het pakken van een illigale clusterfuck + jullie vallen aan net na de NAP afspraken (ookal hadden jullie verkeerde info).

Nu gaat Salt dorpen weggeven aan DC en jullie beweren nog steeds dat leden van ALONES niet voor jullie spelen terwijl ze gewoon doorheen jullie clusters bb's lopen te edelen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
@Kyuka

Beetje onzin wij hebben screens dat het overgenomen dorp daadwerkelijk van een mb van thc was
Thc is tyrant dus is die mb ook tyrant
Dat tas dan een poging doet zoiets op te zeggen kan ik me niet in vinden

Thc is verantwoordelijk voor zijn moraalbrekers dus ook degene die de moraalbrekers op kan zeggen , zat thc niet meer in tyrant dan zou dit een cf zijn helaas voor jullie zat thc nog steeds in tyrant en ga ik daarom niet in op de 1vs 1 ruildeal omdat onze cf beter ligt als da zielige dorpje

Sinds THC spelerloos is en geen hoofd-account meer is, zijn de mb's door andere Tyrant spelers benaderd over hun toekomstige rol. Voor deze speler is daar niks uitgekomen en hebben we afscheid genomen. Verder bespreek ik dit met jullie leiding, want met jouw posts zet je de wereldafspraken onder druk.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Mijn excuses, dan was ik verkeerd.
Hoe dan ook blijft mijn punt onveranderd. Grijze zones opzoeken is niet iets waar Tyrant ook vies van is.
Nu worden op meerdere (deze doorgegane ruildeal is niet het enige waarin op dit moment keiharde afspraken worden verbroken) gebieden niet grijze maar toch wel heel duidelijke afspraken verbroken.

Jammer dat we het in het noorden helemaal fair houden en @Power of Knowledge netjes zijn dorpen inlevert. Dat zal wellicht dus ook voor het laatst zijn
 
Reactiescore
454
Sinds THC spelerloos is en geen hoofd-account meer is, zijn de mb's door andere Tyrant spelers benaderd over hun toekomstige rol. Voor deze speler is daar niks uitgekomen en hebben we afscheid genomen. Verder bespreek ik dit met jullie leiding, want met jouw posts zet je de wereldafspraken onder druk.

Als thc geen hoofdaccount was waarom zit het dan in de hoofdstam
Ik heb er weinig belang bij dat tyrant hun zaakjes niet op orde heeft
Zo kan ik ook nog wel een intern / mb noemen die jullie niet op de lijst hebben maar wel mee werken en ik ook gwn bewijs van heb dus wie speelt er hier smerig krijgen we nu dan compensatie omdat jullie zulke spelers express achterhouden?
 
Reactiescore
983
Nu worden op meerdere (deze doorgegane ruildeal is niet het enige waarin op dit moment keiharde afspraken worden verbroken) gebieden niet grijze maar toch wel heel duidelijke afspraken verbroken.

Jammer dat we het in het noorden helemaal fair houden en @Power of Knowledge netjes zijn dorpen inlevert. Dat zal wellicht dus ook voor het laatst zijn
Volgensmij 'leverde' mashup gister ook 2 cf dorpen in, prima deal voor ons zeg ik.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als thc geen hoofdaccount was waarom zit het dan in de hoofdstam
Ik heb er weinig belang bij dat tyrant hun zaakjes niet op orde heeft
Zo kan ik ook nog wel een intern / mb noemen die jullie niet op de lijst hebben maar wel mee werken en ik ook gwn bewijs van heb dus wie speelt er hier smerig krijgen we nu dan compensatie omdat jullie zulke spelers express achterhouden?

1. Omdat het een front-account is;
2. Waarom hebben wij onze zaakjes niet op orde? We kunnen gewoon aantonen dat deze speler niet bij ons hoort;
3. Wij hebben geen lijst aangeleverd;
4. Wie dan?
 
Reactiescore
253
Als thc geen hoofdaccount was waarom zit het dan in de hoofdstam
Ik heb er weinig belang bij dat tyrant hun zaakjes niet op orde heeft
Zo kan ik ook nog wel een intern / mb noemen die jullie niet op de lijst hebben maar wel mee werken en ik ook gwn bewijs van heb dus wie speelt er hier smerig krijgen we nu dan compensatie omdat jullie zulke spelers express achterhouden?

Kan je misschien meer je best doen om alles goed te lezen? Melvin zegt namelijk net in zijn post dat Coldcase ontheven was van zijn functie. @IMakeYouHappy geeft hiervoor bewijs. Wat loop je dan nog te lullen dat we onze zaakjes niet op orde hebben?
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Duidelijk salt wil geen afspraken.

Tijd om te gaan cfen en haal de katas van stal
Kata's bouw je in de werkplaats, de stal voorziet je alleen van verkenners, lichte cavalerie en zware cavalerie.
 
Reactiescore
454
1. Omdat het een front-account is;
2. Waarom hebben wij onze zaakjes niet op orde? We kunnen gewoon aantonen dat deze speler niet bij ons hoort;
3. Wij hebben geen lijst aangeleverd;
4. Wie dan?

Dus omdat het een front account is heb je hem nog steeds in de hoofdstam dus een volwaardig account

Dat jullie spelers runnen en zo niet hun mbs opzeggen dat zijn zaakjes niet op orde hebben
Zit tyrant fout niet ik als ik nu een pm eruit gooi na alles mbs hier wil dat dus zeggen dat iedereen zn mb antiblitz is want ik heb ze allemaal ontslagen

Als jullie die lijst nog nie gestuurd hebben zeg ik nog niks want dan kan ik er later op terugvallen als die er wel is
 
Bovenaan