Het grote complimententopic

Reactiescore
1.918
lockdown dit weekend incoming, houd jullie vast

hier heb je het eerst gehoord
 
Reactiescore
1.918
Reactiescore
1.365
Leugens. Gaat niet meer zo snel gebeuren. Er zijn nog te weinig mensen die in het ziekenhuis liggen of van Covid sterven. Voor deze getallen gaan ze nog geen lockdown uitroepen.
Ze willen dat landen naar de tering gaan over n virus dat n moraliteit heeft van 0,13. Vooral meer van de grote banken lenen lui! Linkse regering lui zijn zo oliedom/slecht hè.. En wat is dit dan voorn kuttopic; het billenlikforum ofzo xD. Gaap.
 
Reactiescore
148
mijn complimenten dat jullie het bij de complimenten houden
 
Reactiescore
1.365
Scheelt dat België al naar de tering is :p
Sws, Nederland is ook naar de tering als mensen bij de volgende verkiezingen verkeerd stemmen. En als Biden in Amerika wint ist rip wereld zowat:p
 
Reactiescore
32
Sws, Nederland is ook naar de tering als mensen bij de volgende verkiezingen verkeerd stemmen. En als Biden in Amerika wint ist rip wereld zowat:p

Want Trump is zoveel beter? Jammer dat die zijn eigen advies niet serieus nam want als hij Bleekmiddel gezopen had.. Was die sowieso corona loos gebleven :p
 
Reactiescore
1.365
Want Trump is zoveel beter? Jammer dat die zijn eigen advies niet serieus nam want als hij Bleekmiddel gezopen had.. Was die sowieso corona loos gebleven :p
Trump durft tenminste eerlijk te zijn ja. En hij is tegen de media, die zwaaaaar toxic is geweest en nog steeds is. Met bijv hun Russische spion gepraat wat nergens op sloeg. + hij snapt hoe alles in elkaar zit. Maarja, zou maar niet teveel gaan praten erover xd. Vindt die pierce of pearce kerel ook wel goed idd :) (vice president)
 
Reactiescore
32
Trump durft tenminste eerlijk te zijn ja. En hij is tegen de media, die zwaaaaar toxic is geweest en nog steeds is. Met bijv hun Russische spion gepraat wat nergens op sloeg. + hij snapt hoe alles in elkaar zit. Maarja, zou maar niet teveel gaan praten erover xd. Vindt die pierce of pearce kerel ook wel goed idd :) (vice president)

To be fair, vind Trump noch Biden een goede keus.
Beide dino's die Amerika rip maken, nu is dat land Sowieso RIP :p
 
Reactiescore
3.576
Ik wil graag de stam Help bedanken voor het duwtje in de rug te geven om te stoppen omdat mijn karakter toch weer te zwak was nee te zeggen tegen de leuke mensen die mij vroegen voor deze wereld. Hopelijk leer ik uit mijn fouten en ben ik bij een volgende keer sterker.
 
Reactiescore
1.365
To be fair, vind Trump noch Biden een goede keus.
Beide dino's die Amerika rip maken, nu is dat land Sowieso RIP :p
Trump zorgt dr juist voor dat t goed gaat in Amerika xD. Als die biden dude t wordt , gaat heel Amerika in lockdown man.. rip idd..
 
Reactiescore
447
Graag wil ik iedereen bedanken die hier enkel mensen bedanken en niet de zever van 3 paginas lang hier voor
 
Bovenaan