Het grote complimententopic

Reactiescore
5.603

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158

Met zn allen op 1 speler die vrijwel stamloos was, en tyrant is ineens laf wut
 
Reactiescore
1.363
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.016
Met zn allen op 1 speler die vrijwel stamloos was, en tyrant is ineens laf wut

Dus omdat een speler in jouw rim ligt, maar niet perse in een grote stam ligt moet je deze maar met rust laten? Wat is dat voor domme redenering dan.
 
Reactiescore
1.016
Dat is zeg maar een beetje waarvoor je in een stam zit, om samen te werken?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
Dus omdat een speler in jouw rim ligt, maar niet perse in een grote stam ligt moet je deze maar met rust laten? Wat is dat voor domme redenering dan.

Dat zeg ik niet. Ik zou hem ook aanvallen?
 
Reactiescore
1.016
Dat zeg ik niet. Ik zou hem ook aanvallen?

En wat is er dan laf aan dat je jouw buren vraagt mee te helpen tegen een speler met 30+ dorpen? Idealiter werk je zo'n speler juist in 1 wave weg, heb jij zelf en de stam baat bij...
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.158
En wat is er dan laf aan dat je jouw buren vraagt mee te helpen tegen een speler met 30+ dorpen? Idealiter werk je zo'n speler juist in 1 wave weg, heb jij zelf en de stam baat bij...
Ik reageer enkel op iets waarin ik word gequote.

Snap niet hoe het meer laf is dat iemand van tyrant een speler die hij persoonlijk kent helpt een tijdje gedurende de nacht te helpen dan dat hij in zn eentje door een enorme overmacht wordt aangevalllen. Dat gezegd hebbende is atl wwl gewoon tegen vvs in rim draaien en hebben wij ook voor gestemd bij komende wereldafspraken.
 
Reactiescore
1.016
Ik reageer enkel op iets waarin ik word gequote.

Snap niet hoe het meer laf is dat iemand van tyrant een speler die hij persoonlijk kent helpt een tijdje gedurende de nacht te helpen dan dat hij in zn eentje door een enorme overmacht wordt aangevalllen. Dat gezegd hebbende is atl wwl gewoon tegen vvs in rim draaien en hebben wij ook voor gestemd bij komende wereldafspraken.

Precies dus het gene wat stoort aan deze actie, VV pakken vol in de rim van de directe tegenstander. Dat vind ik juist een laffe move, ongeacht dat je die speler persoonlijk kent of niet. Goed om te lezen dat jullie ook tegen zijn, en hopelijk kunnen dergelijke zaken op korte termijn in wereldafspraken gezet worden :)
 
Reactiescore
2.062
Makkelijk achteraf praten, om bij de volgende wereldafspraken wel voor te stemmen.
Eerst zie ik verschillende Tyrant leden het weglachen, en wordt ik zelfs belachelijk gemaakt door een of andere Waste recruit van jullie.
Maar na de actie moeten er opeens wereldafspraken gemaakt worden, beetje vaag of niet Noah?

Gelukkig kunnen Jordi en ik goed praten, dus verwacht ik wel op positief resultaat, echter vind ik het jammer dat verschillende Tyrant leden, die ons moraalridder noemen?, zich opstellen als een clown.
 
Reactiescore
241
Gelukkig kunnen Jordi en ik goed praten, dus verwacht ik wel op positief resultaat, echter vind ik het jammer dat verschillende Tyrant leden, die ons moraalridder noemen?, zich opstellen als een clown.

Jordi is inderdaad een topper. Ook ongelukkig dat hij ook nu net een weekje vakantie had!
Wat dat 2de betreft: als jij je gedraagt als een clown kun je niet verwachten dat anderen zich als een heer gaan opstellen tegenover jou.
 
Reactiescore
805
Ik wil de Rover van de Dag alvast complimenteren met hun boost skills en hun nieuwe Rover award.

Helaas mocht het voor ons niet baten vandaag. Volle bak gekozen en hadden hele tijd rover tot het ergens vanochtend +4 mil ging. :mad2:
Hebben nog nooit een rover geboost, deze kwam zoals @Dutchgangster zegt puur door volle opslagen bij PP abusing. :)
 
Reactiescore
2.062
Jordi is inderdaad een topper. Ook ongelukkig dat hij ook nu net een weekje vakantie had!
Wat dat 2de betreft: als jij je gedraagt als een clown kun je niet verwachten dat anderen zich als een heer gaan opstellen tegenover jou.

Graag zou ik, van jou specifiek, willen zien waar ik mijzelf als een clown opstel.
Aan het begin van de wereld, was ik misschien wat minder serieus in bepaalde onderwerpen, vooral tegen het VF. Echter mag ik dat ook wel eens een keer doen, ik post altijd veelste serieus op elke wereld. Het VF gezeik liep ook uit de hand, en daar mag gewoon wat tegen gezegd worden.

Ik merk dat Tyrant leden, al snel de houding geven aan Salt, New Gen, Zeikerds, Salty, ect ect.
Zie weinig inhoudelijk reacties op bepaalde cases, en alles wordt weggelachen?
 
Reactiescore
216
Ik wil graag alle belgen bedanken om mij na 4 testen nog geen covid te hebben gegeven danku danku, kan ik blijven werken !
 
Reactiescore
383
Wie mot jij dan überhaupt voorstellen dan noobke? :) Of ga jij ook n poging doen om n compliment te krijgen voor een hoog janknoobgehalte..?

Je moet je arrogante kop niet overal willen laten zien zonder dat je überhaupt iets van input hebt. Lekker teren op een zinloos voelende wereldwinst en oprotten:)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Graag zou ik, van jou specifiek, willen zien waar ik mijzelf als een clown opstel.
Aan het begin van de wereld, was ik misschien wat minder serieus in bepaalde onderwerpen, vooral tegen het VF. Echter mag ik dat ook wel eens een keer doen, ik post altijd veelste serieus op elke wereld. Het VF gezeik liep ook uit de hand, en daar mag gewoon wat tegen gezegd worden.

Ik merk dat Tyrant leden, al snel de houding geven aan Salt, New Gen, Zeikerds, Salty, ect ect.
Zie weinig inhoudelijk reacties op bepaalde cases, en alles wordt weggelachen?

Je ziet weinig inhoudelijke reacties en alles wordt weggelachen? Volgensmij heb jij tot op 5x toe mijn vraag aan jou genegeerd?
Ik ben nogsteeds wel benieuwd, want jij zei dat Baken en Salt geen fusie hebben gedaan? Nu zie ik dat Absurd en Freaqshow mb zijn. Yellow Snow en Night Pharmacy zijn toegetreden en Mystery of Ambiguity is aan het fuseren.

Hoe is dit precies geen fusie geweest? Wie zijn er dan achtergebleven buiten Yoda? Dat is immers wat jij op het AF zei toch? Dit is geen fusie, want er blijven meerdere spelers achter?

Ga je nog reageren op mn andere bericht dan? De rest (absurd en Freaqshow) worden dus gewoon intern/moraalbreker? Dus je pakt zeg 80% van een stam en wilt dat geen fusie noemen?

Met andere woorden: je hebt de rest erbij geregeld als intern, mb of fusiepartner?

Hoe is dit dan geen stammenfusie? Absurd is al gejumpt dus wordt sowieso niet gedumpt en voor de rest zit er één mb in van 30k?

Je hebt gewoon 80% van de stam binnengehaald en één iemand erbuiten gelaten?

En als het uit meer accounts bestaat? Welke dan? En horen deze niet aan de kant van Salt?

Maakt eigenlijk ook weinig uit. Ik ben gewoon benieuwd hoe René dit niet wilt bestempelen als een stammenfusie of flinke “R2W-actie” (Actie om grote overmacht te creëren), wat namelijk overduidelijk wel is.

Hij zegt dat er “leden” niet in Baken zitten en hij die niet naar zijn kant heeft gehaald. Mijn vraag is logischerwijs: Wie dan?

Toen ik hem donderdag om een reactie vroeg zou ik die later die dag krijgen, niet gekregen.

Ook zei hij dat dit geen diplomatische betrekkingen waren en ze niet heel Baken zouden pakken. Ben dan ook nogsteeds benieuwd wie niet? Toch enkel Yoda en 80% wel?

Jij stelt hier dat je ‘slechts’ twee leden erbij genomen hebt en geen stam-fusie gedaan hebt. Dan vraag ik of de rest op Yoda na mb’er, intern of fusiepartner is geworden. Jij ontkent dit.

Daarop vraag ik: wie op Yoda na heb je dan nogmeer achter gelaten? Kan je toch best antwoord op geven? Of is de rest gewoon fusiepartner/interns/mb’er geworden en kunnen we toch spreken van een stammenfusie?
 
Reactiescore
2.062
Je ziet weinig inhoudelijke reacties en alles wordt weggelachen? Volgensmij heb jij tot op 5x toe mijn vraag aan jou genegeerd?
Ik ben nogsteeds wel benieuwd, want jij zei dat Baken en Salt geen fusie hebben gedaan? Nu zie ik dat Absurd en Freaqshow mb zijn. Yellow Snow en Night Pharmacy zijn toegetreden en Mystery of Ambiguity is aan het fuseren.

Hoe is dit precies geen fusie geweest? Wie zijn er dan achtergebleven?

Heb al vaker gezegd dat dit (voorlopig) nog niet bekend gemaakt word aangezien dit negatieve effecten kan hebben op de spelers die er buiten vielen.
Echter kan ik je wel vertellen dat Mystery of Ambiguity, niet afspraak tot fuseren had en dit later is voorgevallen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Heb al vaker gezegd dat dit (voorlopig) nog niet bekend gemaakt word aangezien dit negatieve effecten kan hebben op de spelers die er buiten vielen.
Echter kan ik je wel vertellen dat Mystery of Ambiguity, niet afspraak tot fuseren had en dit later is voorgevallen.

Dus Mystery of Ambiguity zat niet bij de spelers die toen richting Salt zouden komen?
 
Bovenaan