- Reactiescore
- 161
Melvin werkt met iedereen samen
En hoePerijn zit gewoon in Tyrant hoor![]()
KUNNEN WIJ HET MAKEN, NOU EN OF!ik doe gewoon me best he joa!
Niet zo snel concluderen robbedoesOke, excuses. Dacht dat dit een actie was door tyrant zelf,
Behalve met jouMelvin werkt met iedereen samen
Gewoon nog altijd volgens het plan dat we in 1e instantie al hadden?En hoe![]()
Goh we weten beiden dat er wat dingen zijn voorgevallen, laat mij gewoon een spottende opmerking maken danGewoon nog altijd volgens het plan dat we in 1e instantie al hadden?
Zelfs met mij ?:$ heb het gevoel dat we dichter naar elkaar groeienBehalve met jou
Weet niet wat dat met jou te maken heeft, maar Melvin is wel dicht aan t groeien.Zelfs met mij ?:$ heb het gevoel dat we dichter naar elkaar groeien
Wat valt er te waarschuwen?We hadden jullie gewaarschuwd over Pascal hè...
deja vuIk wil Kyuka danken voor de kick vandaag en direct incoms na de kick. Als je dan weet dat ze de laatste dagen gratis dorpen gekregen hebben ... begrijpen wie begrijpen kan... met de reden dat ik bbs bij de vijand edel (doet hij trouwens zelf ook)....
Ze weten niet dat jij gewoon n gouden kerel bent man. Laat ze maar janken.Wat valt er te waarschuwen?
Graag wil ik @Kyuka complimenteren met dezelfde actie uit te voeren waarmee die ons als stabbers bestempelde.Ik wil Kyuka danken voor de kick vandaag en direct incoms na de kick. Als je dan weet dat ze de laatste dagen gratis dorpen gekregen hebben ... begrijpen wie begrijpen kan... met de reden dat ik bbs bij de vijand edel (doet hij trouwens zelf ook)....
Doe ik zo m'n best, laat je jezelf internen. Ik dacht dat we lekker gingen frontenZelfs met mij ?:$ heb het gevoel dat we dichter naar elkaar groeien