Het grote complimententopic

Reactiescore
2.064
Reactiescore
2.064

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Voor zover dat zelfs ik 1 van de actiefste leden binnen Tyrant was. Dat zegt vgm genoeg over de stam zelf. :D
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
5.686
Ik wil graag Jens bedanken voor de eerlijkheid, hij weet waar dit over gaat. Gr
 
Reactiescore
1.237
Ik wil graag Jens bedanken voor de eerlijkheid, hij weet waar dit over gaat. Gr
Inderdaad, dit gaat erover dat Tony beter deffed als Laurens.
 
Reactiescore
1.237
Reactiescore
2.878
Neeeee beter he
 
Reactiescore
253
Ik zou graag iedereen nog willen bedanken voor toch wel een leuke strijd tussen Salt en Tyrant. Ik denk dat er al bij al toch wel wederzijds respect aanwezig was bij elkaar, wat voor mij een belangrijk aspect is. In het bijzonder zou ik Jordi en Melvin willen bedanken, die initieel toch een mooie stam hebben neergezet, waar ze veel moeite in hebben gestoken. Ik zou het nog wel eens willen zien als iedereen dezelfde drive had als Melvin. Verder heb ik ook heel veel respect voor Steven en Justin, het is niet evident om de moed en energie te vinden om een zinkend schip een nieuwe impuls proberen te geven. Last but not least wil ik mijn medespelers op Mienmaaiers nog bedanken voor de leuke tijd. Hopelijk komt er in de toekomst nog een nieuw Mienmaffia-saga aan. :cool2:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Bedankje richting mij vergeten geen probleem kan gebeuren
 
Reactiescore
2.039
Yeah right het zijn de bijkertjes die ervoor zorgen dat je rim niet onder controle is en niet de 3.65m rim stam die er nog ligt. Ook leuk dat je over de schedeltjes begint als je zelf meerdere mbs hebt bijna goed voor 2m punten.
Ik ben erg benieuwd hoe je aan 2m komt, denk dat je je verkijkt op wie onze mb's waren. DoTN was het eerste acc van Tyrant wat zijn rim onder controle had, en had IJKYO als MB in de diepe rim om aangroei onder controle te houden. Vervolgens werd besloten om van IJKYO een volwaardig account te maken (met een jump als gevolg) waardoor die dekking verloren ging, dit hebben wij geprobeerd op te vangen met heir to the throne maar helaas verloor dat account door inactiviteit meer dorpen dan dat het pakte. Op gegeven moment waren zelfs de VV dagen op, zo weinig bezetting was er. Ik vind het dan ook vrij bijzonder dat er verwijten worden gemaakt naar DoTN over het edelen van de rim, terwijl we juist de mb die daarvoor had moeten zorgen opgeofferd hebben voor de stam.

Tel daarbij het acc QQ dat de rim mee zou helpen edelen maar gewoon niet reageerde op pms terwijl er clears voor hun front gegooid werden (om er vervolgens achter te komen dat ze een nap met datzelfde front hadden) en Def zou sturen (maar tijdens massa's, als defaccount hun Def 24 uur op roven stuurden), dan weet je helemaal dat het hopeloos was.

Enige mbs die dotn had waren overigens zynex, purpletail, heir en voorheen dus IJKYO. Misschien dat je op die 2 mil kwam door IJKYO nog mee te tellen.
 
Reactiescore
519
En jij wel zeker dwaze noob ? Mbs proberen blitzen en gaan lopen als ge de bui voelde hangen :)
Als er iemand is die niets heeft laten zien is het oldgen laurens , veel blabla , weinig dada

get rekt runner
 
Bovenaan