Wat een gezeur zeg hihi
Kwantiteit zullen we ongetwijfeld meer hebben gehad, daar geloof ik jullie op je woord. Ik denk dat we zeker Noord veel sterker stonden, wat eerder ook al werd gezegd, en Core en Zuid waren we denk ik beter aan elkaar gewaagd. Ik denk wel dat onze planners veel beter ingespeeld waren op torens dan de planners van Tyrant. Ook denk ik dat Salt in het begin best lang onderschat werd door Tyrant. Ik zie veel mensen kibbelen over wel of geen kwaliteit, maar misschien vooral niet vergeten dat iedereen andere kwaliteiten heeft. Die van Salt sloten imo vooral beter aan op deze wereld. Maar dat kan een volgende wereld weer compleet anders zijn, het verleden is geen garantie voor de toekomst.
Het kan zijn dat ik nu niet echt 'AF materiaal' ben, maar na het toffe gebaar dat wij met ons allen opgezet hebben heb ik persoonlijk gewoon niet zoveel zin om te shittalken hier. Tuurlijk zijn er veel meningsverschillen tussen beide stammen geweest, ik heb desondanks een toffe wereld gehad met een hele leuke groep.