Het grote complimententopic

Reactiescore
1.237

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Echte kontknalvrienden hier
 
Reactiescore
1.754
Reactiescore
1.754
@rikkert1234 complimenten voor nummer 3000 namens heel Salt
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
3000 in het prestigieuze teltopic natuurlijk, gefeliciteerd rik je verdient het!!
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Reactiescore
1.918
gelieve niet te kuchen wegens mogelijkse verspreiding van het coronavirus
 
Reactiescore
3.540
Hoe gaat het Steven, nog beetje goed hersteld of nog moeite met ademhaling/conditie? Begin toch van steeds meer mensen te horen dat ze er langdurige vermoeidheid en serieus slechte conditie aan over hebben gehouden, en dat waren allemaal gezonde jongeren.

Trouwens, ik had even berichtje naar Duckje gestuurd en heb bevestiging gekregen. Wie als eerst bij de 10.000 is op het teltopic en een volledige video upload waar je alle getallen langsloopt wint automatisch deze en alle volgende werelden. Einde wereld awards zullen zijn:

- Meest geteld (speler/persoon)
- Meest geteld (account/team)
- Vaakst een honderdtal
- Vaakst een duizendtal
- Het laatste cijfer
- Het vaakst 69 in een getal
- Het vaakst 420 in een getal
 
Reactiescore
7.931
Hoe gaat het Steven, nog beetje goed hersteld of nog moeite met ademhaling/conditie? Begin toch van steeds meer mensen te horen dat ze er langdurige vermoeidheid en serieus slechte conditie aan over hebben gehouden, en dat waren allemaal gezonde jongeren.

Ik kan 2x de trap op en neer (dat zijn bij ons 4 trappen totaal) en moet dan gaan zitten omdat ik bekaf ben. Ik kan niet meer op een normale fiets fietsen nu, heb een elektrische nodig anders veeg je me al op na een 5 minuten. Ik heb geen concentratieboog meer en het geheugen werkt ook een stuk minder. Kan niet meer op woorden/zinnen komen en vergeet vaak waar ik mee bezig was/ben. Heb nu ongeveer 5x per dag dat ik een kamer inloop en vergeten ben wat ik daar moest doen. Kortom, pure kut.
 
Reactiescore
2.039
Ik kan 2x de trap op en neer (dat zijn bij ons 4 trappen totaal) en moet dan gaan zitten omdat ik bekaf ben. Ik kan niet meer op een normale fiets fietsen nu, heb een elektrische nodig anders veeg je me al op na een 5 minuten. Ik heb geen concentratieboog meer en het geheugen werkt ook een stuk minder. Kan niet meer op woorden/zinnen komen en vergeet vaak waar ik mee bezig was/ben. Heb nu ongeveer 5x per dag dat ik een kamer inloop en vergeten ben wat ik daar moest doen. Kortom, pure kut.
Maar komt dat door corona of omdat je dikker bent geworden?
 
Reactiescore
3.540
Ik kan 2x de trap op en neer (dat zijn bij ons 4 trappen totaal) en moet dan gaan zitten omdat ik bekaf ben. Ik kan niet meer op een normale fiets fietsen nu, heb een elektrische nodig anders veeg je me al op na een 5 minuten. Ik heb geen concentratieboog meer en het geheugen werkt ook een stuk minder. Kan niet meer op woorden/zinnen komen en vergeet vaak waar ik mee bezig was/ben. Heb nu ongeveer 5x per dag dat ik een kamer inloop en vergeten ben wat ik daar moest doen. Kortom, pure kut.

Klinkt wel echt serieus klote, sterkte er mee man.
 
Bovenaan