Het grote CF-topic

Hoe kijk jij tegen een CF aan?


  • Totaal aantal stemmers
    45
Reactiescore
742
unknown.png


Toevallig allemaal in de nacht, en je hebt (vind ik) die Coruscant nog een vieze CF gegeven ook nog ook tegen Ruai aan...

unknown.png


Dit is in mijn opzicht GEEN front maken tegen cave meer maar gewoon een vieze CF waar hij zelf veel commentaar op had toen freyr44 dit deed bij H.
Ik vergelijk dit met de actie met die van DBA bij abuser/caccie toen hij precies het zelfde deed met de vv van sorrow..


EDIT: Dit topic is aangemaakt door jullie lieve forummod (kiss)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
634

Best lachen dit, vooral als een Noob dit typt om in kont van Cave te kruipen.

Dus mag jij mij uitleggen wat CF betekent !

Hierbij is dit geen CF,
Maar een waarschuwing. Mocht Cave nog steeds edels in onze cluster sturen, dan gaat Cave echte CF krijgen.

Actie = Reactie
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.582
unknown.png


Toevallig allemaal in de nacht, en je hebt (vind ik) die Coruscant nog een vieze CF gegeven ook nog ook tegen Ruai aan...

unknown.png


Dit is in mijn opzicht GEEN front maken tegen cave meer maar gewoon een vieze CF waar hij zelf veel commentaar op had toen freyr44 dit deed bij H.
Ik vergelijk dit met de actie met die van DBA bij abuser/caccie toen hij precies het zelfde deed met de vv van sorrow..

Volgens mij lijkt golden awards mij niet echt de plek om dit soort zaken te bespreken...

@Chicago blackhawks Echt een kut lijst Frank. Bedankt voor het benoemen van dit schrale account;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
767
unknown.png


Toevallig allemaal in de nacht, en je hebt (vind ik) die Coruscant nog een vieze CF gegeven ook nog ook tegen Ruai aan...

unknown.png


Dit is in mijn opzicht GEEN front maken tegen cave meer maar gewoon een vieze CF waar hij zelf veel commentaar op had toen freyr44 dit deed bij H.
Ik vergelijk dit met de actie met die van DBA bij abuser/caccie toen hij precies het zelfde deed met de vv van sorrow..

Eve vraagje is dit serieus? want dit komt naar mij over als een totale grap was het niet freyer dit deed bij H. en dit gwn toegelaten werd? was het niet de recruit van Cave van Hope and despair die ook wel dikke R2w genoemd word ? sorry maar als je dit serieus neemt heb je zojuist de grootste grap van 2019 gemaakt voor mij.

522|487 lets go Cave blijk maar weeer hypocriet bezig te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74418

Guest
Dat zowat heel one een soort actie reactie speelstijl hanteert, hierbij ook nog eens een wereldbeeld heeft dat extreem krom is en waarbij acties van vijanden volledig uit verhouding worden gerukt (wat nog is een keer vertienvoudigd teruggedaan mag worden volgens one beleid) is echt extreem kinderachtig.

Heeft niet alleen geleid tot een uitermate lage manier van spelen maar nu dus ook tot een CF oorlog met Cave.

Jammer om te zien.

Overigens ook weer een idiote CF van Freyr. De spelers op dat account zijn ofwel zo noob dat ze niet doorhebben dat CF’en een lage manier van spelen is, of ze hebben gewoon schijt aan alles en iedereen.
 
Reactiescore
767
Dat zowat heel one een soort actie reactie speelstijl hanteert, hierbij ook nog eens een wereldbeeld heeft dat extreem krom is en waarbij acties van vijanden volledig uit verhouding worden gerukt (wat nog is een keer vertienvoudigd teruggedaan mag worden volgens one beleid) is echt extreem kinderachtig.

ik denk als je 1 beleid eens op zijn flikker moet geven is het het beleid van warre no offence maar als er zelf meerdere mensen stuklopen omdat iemand zijn zin niet krijgt kom je niet ver. ik heb in heel me tw carriere nog nooit zoon egoist mee gemaakt. Jammer dat hier door alle gesprekken tussen One en Walk stuk lopen ik hoop ook dat iemand anders dit op pakt van Walk en daarbij ook de afspraken gemaakt. Wat ik nu vooral op merk is dat Walk denk het heilige hengeltje te zijn maar volgens het zelfde vieze spel mee speelt. En dan kan je wel allemaal cases gaan opnoemen of terugvallen op andere dingen maar Volgens mij waren de bedoelingen om afspraken te maken en geen verwijten /puberal gedrag te gaan tonen dit was jammer genoeg wel ter zake
 
Reactiescore
1.918
ik denk als je 1 beleid eens op zijn flikker moet geven is het het beleid van warre no offence maar als er zelf meerdere mensen stuklopen omdat iemand zijn zin niet krijgt kom je niet ver. ik heb in heel me tw carriere nog nooit zoon egoist mee gemaakt. Jammer dat hier door alle gesprekken tussen One en Walk stuk lopen ik hoop ook dat iemand anders dit op pakt van Walk en daarbij ook de afspraken gemaakt. Wat ik nu vooral op merk is dat Walk denk het heilige hengeltje te zijn maar volgens het zelfde vieze spel mee speelt. En dan kan je wel allemaal cases gaan opnoemen of terugvallen op andere dingen maar Volgens mij waren de bedoelingen om afspraken te maken en geen verwijten /puberal gedrag te gaan tonen dit was jammer genoeg wel ter zake

Maat als er iets over jullie vieze acties gezegd wordt( dit is overduidelijk een smerige CF, als je dat ontkent ben gewoon aan het liegen of ben je blinde noob) dan ga je gewoon dadelijk over iets anders beginnen om de aandacht af te leiden. Daarnaast zegt coruscant 'actie=reactie', Freyr heeft je gisteren zelf een salty bericht gestuurd waarin exact hetzelfde tussen de lijnen te lezen stond. Je moet dus echt niet gaan beginnen huilen over dat nieuwe dorp van freyr.


Heel triest jullie
 
Reactiescore
767
Maat als er iets over jullie vieze acties gezegd wordt( dit is overduidelijk een smerige CF, als je dat ontkent ben gewoon aan het liegen of ben je blinde noob) dan ga je gewoon dadelijk over iets anders beginnen om de aandacht af te leiden. Daarnaast zegt coruscant 'actie=reactie', Freyr heeft je gisteren zelf een salty bericht gestuurd waarin exact hetzelfde tussen de lijnen te lezen stond. Je moet dus echt niet gaan beginnen huilen over dat nieuwe dorp van freyr.


Heel triest jullie

Je reactie zegt eigelijk al genoeg , je weet 0,0 van de gesprekken af blijf dan lekker je eige ruiten in gooien als je ze niet in wilt zien .

De dorpe van Freyer waren dikke clusterfucks bij H . Dus is gwn weer hypocriet wat je nu zegt lekker triest ja
 

DeletedUser78702

Guest
@The Minion
Misschien even deze discussie verplaatsen naar toepasselijk topic?

@Chicago blackhawks
One edelt de halve wereld over en neemt dorpen tegen cluster van Cave aan. Die gasten hebben nu al een toren in hun cluster voordat de oorlog is gestart? Ik zou hier zelf ook écht ni mee kunnen lachen.
Dat je deze uitermate zielige acties dan gaat afschuiven op het beleid van Warre, daar verlies je me helemaal haha :D
Het is echt wel One dat deze wereld zwaar aan het verpesten is, tijd om de oogkleppen af te zetten boys!

Als ik al het gezeik enigszins goed heb meegekregen de afgelopen tijd hier: zowel cave, one als walk hebben cf's gedaan? Iedereen onder het mom van:'nee maar jullie zijn begonnen of jullie doen het erger'? En hierdoor is de wereld al verpest voor sommige voordat er ook maar een fatsoenlijke oorlog is geweest, doordat er wat cf's zijn gezet...?

Hartstikke leuk dat er weer een actief wereld forum is, maar iets minder gehuil en wat fatsoenlijke propaganda zou het toch een stuk vermakelijker maken. In plaats van het gejank om wie de ergste cf zet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Het is toch allemaal erg simpel? Cave legt CF's en het officiële statement uit Cave is dat CF's door Cave toegestaan worden behalve als er afspraken zijn. Dan zou je zeggen Cave gaat voor de 100% zo snel mogelijk CF afspraken proberen te vastleggen, maar daarvan is absoluut geen spraken.

*2 De acties van Freyr44

Het account freyr44 ligt hier ook aardig onder vuur op het AF. En hier zijn wij misschien iets te los mee geweest.
De vraag in verband met CFs in H. cluster is er gekomen.
Dit is sterk AFGERADEN door de stamleden , maar aangezien er geen CF-afspraken waren konden we het acc Freyr44 niet VERBIEDEN om dit te doen.
Verder zijn er bij ons ook al pogingen tot CFs geweest.
De spelers van Freyr44 proberen zoveel mogelijk uit stambelang te handelen en zullen zich dan ook aan verdere CF-afspraken houden indien deze gemaakt worden met Cave!

Met vriendelijke groet,
Matthias

Nu komt Walk op het AF klagen over het feit dat er een CF wordt gelegd bij een stam die openlijk CF's goedpraat? Waarschijnlijk ook niet wetende waar Cave IG allemaal mee bezig is.

Al staat een stam voor kata's, gebruikten ze die in het verleden al, ga je toch ook niet afwachten tot een account van je stam een vernietigende kata massa gehad heeft. Sommige stammen hebben nu eenmaal geen morele waarden zoals Cave aantoont met CF's en ook al de join van Despair.

Is er nog een weg terug? Naar alle waarschijnlijkheid wel, maar niet via het AF. Een IGM met afspraken, die ook daadwerkelijk nageleefd worden zal vast wonderen doen. Maar ach het blijft Cave laten we niet teveel gaan dromen.
 

DeletedUser78702

Guest
Het is exact dat dat we proberen aanhalen. Die actie - reactie mentaliteit van jullie is zo laag, van Coruscant verwacht ik niets anders maar dat jullie er ook zo over denken verbaasd me toch een beetje.
'Zij hebben een CF gelegd bij een stam die intern is voor ons, dus wij leggen er 10x zoveel tegen hun cluster aan de andere kant van de wereld en dit is allemaal Warre zen schuld!'
Kom op man, doe is een beetje normaal :p
 

DeletedUser73927

Guest
Kijk even wat Ayvamos aan het doen is voordat je wilt janken om clusterfucks van One.. In het beste geval is Ayvamos een voorbeeld van die gewraakte actie-reactie mentaliteit , in het slechtste geval gewoon een laffe poging van een half weggespeeld team om wraak te nemen.
 

DeletedUser78702

Guest
Stelletje jankenbalken zeg, ik sta 3 dorpen af omdat ik minder front en maar zeiken en maar zeiken, ga toch eens je spel bezig en niet zo janken, stelletje kleine kinderen dat jullie zijn
Ja snap ik man, je hele front is nu veranderd en je ligt veel safer nu good job! Hypocriet geval o_O
 
Reactiescore
1.278
Het is exact dat dat we proberen aanhalen. Die actie - reactie mentaliteit van jullie is zo laag, van Coruscant verwacht ik niets anders maar dat jullie er ook zo over denken verbaasd me toch een beetje.
'Zij hebben een CF gelegd bij een stam die intern is voor ons, dus wij leggen er 10x zoveel tegen hun cluster aan de andere kant van de wereld en dit is allemaal Warre zen schuld!'
Kom op man, doe is een beetje normaal :p

Laat die jullie maar weg;).

Ik was er wel bij ten tijden dat die CF gepakt werdt en toen stond H. nog volledig onafhankelijk. Toen was er in het geringste nog niet spraken van internen van H. Voor de rest is het in mijn opinie geen actie-reactie mentaliteit. Een stam staat ergens voor en dit draag je als stam uit bij je de beslissingen die je maakt. Al kies je als stam voor een bepaalde stijl van spel is het natuurlijk niet vreemd dat tegenstanders hierop gaan anticiperen. Zeker omdat er geen verbetering in zicht is. (zie mijn vorige kata voorbeeld) .Al komt iemand op je af en je weet dat je een mep gaat krijgen dan deel je lijkt mij toch ook uit wanneer je de kans hebt.

Nu is het aan Cave om het slechte beeld die van hen op w69 heerst om te draaien. Ik zou Cave willen oproepen om het tegendeel te bewijzen en prachtige regels op te stellen waaraan heel Cave zich houdt. Dan zal Cave ineens inzien hoeveel er mogelijk is.
 

DeletedUser78702

Guest
Kijk even wat Ayvamos aan het doen is voordat je wilt janken om clusterfucks van One.. In het beste geval is Ayvamos een voorbeeld van die gewraakte actie-reactie mentaliteit , in het slechtste geval gewoon een laffe poging van een half weggespeeld team om wraak te nemen.
Weer iemand met suggesties maar geen feiten, begint best vermoeiend te worden. Wat nou als ik jullie kan vertellen dat je twstats kan bekijken en daarop kan inspelen. Nee, jullie gaan weer meteen van alle conclusies trekken en zonder enige argumentatie of bewijs beschuldigingen gooien.
 

DeletedUser79415

Guest
@Abuser

Edit: als aapje wil mag hij zelfs een front dorp kiezen van ayvamos daarbij maakt het niet uit als hij een toren dorp pakt, echter heeft aapje een nuchtere mind en wacht de gesprekken af die nu zijn met leiding .

Maar ik had zeker die toren gekanteld .
 

Bijlagen

  • 82C35B99-4B5E-4047-A028-7FFC845DAC7D.jpeg
    82C35B99-4B5E-4047-A028-7FFC845DAC7D.jpeg
    87,5 KB · Weergaven: 33
  • BF420595-01A7-413A-B92C-B927D0AAE709.jpeg
    BF420595-01A7-413A-B92C-B927D0AAE709.jpeg
    190,5 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
983
Dezelfde regels die One enkele dagen terug verbreekt gaan ze nu wel quoten... :rolleyes:
 
Bovenaan