Het grote bevindingen topic van '59

Deleted User - 487776907

Guest
Verder over het Feit TikTak is een beerput bla bla bla.
Zoals sommige misschien al weten hebben wij besloten om 3x nee te stemmen.
Waarom?
Ik vond de wereld wel prima zo en had alleen leuk gezellig contact met Hyper al vanaf het begin van de wereld.
Dit wil niet zeggen dat ik ze zou willen recruiten.
Ja ik ben er wel eens ooit over begonnen maar na alles bekeken te hebben liep het voor mij toch uit op een dood spoor.
Ik zeg niet dat ik ontevreden erover ben dat ze bij ons zitten maar had het zelf ij het begin liever niet gehad.

Denk dat er meer wordt gedoeld op het andere wat speelde binnen Chill tijdens het rekruteren van die TikTak spelers. Maar ik bemoei niet. Ik wil niemand aan de schandpaal nagelen :)
 

DeletedUser78434

Guest
Zo, aanbod voor coulance gehad van vinage.

22fac832c87a501ebafb944a06b91b21.jpg


Alles onder de streep gratis naar Vinage, alles erboven voor chill.
Wat een aanbod! Wat een respect.

Voel is aan je voorhoofd.
Redbull die in de lijnen van noobstiaan edelt, daarmee fearless cf'ed is niet eens bespreekbaar. Echt een top leiding.

Zo, vanaf nu weer radiostilte.
 

DeletedUser79381

Guest
Voor de eerste keer, en ook de laatste keer, zal ik mijn mening geven over deze wereld nu ik ermee stop.

Wereld 59 is een wereld die nog minder waard is dan de stront van een strontvlieg. Deze wereld is letterlijk bevuild met het onkruid van tribalwars. Het is een wereld vol met haantjesgedrag, spelers die alles hun weg willen & waarbij discussieren niet mogelijk is. Iedereen denkt dat ze de beste zijn, dat ze gelijk hebben, neen. De meeste onder jullie verdienen het zelf niet nog steeds in deze tw-wereld te bestaan.

1) Vinage-aanhangers veroordelen overstap Tiktak, maar de top 4 van vinage probeerde wel een overstap te maken naar Chill.

2) Vinage veroordeelt Chill omtrent het aanwerven van deze leden. R2W, wat volgen Vinage correct kan zijn, maar zelf leggen ze contact met letterlijk iedereen in de wereld om tegen Chill de strijd aan te gaan/Internen. Verdoken R2W? De moraalridders van de wereld, Amen! Verwijt anderen niets als je zelf zo’n praktijken uitvoert, serieus.

3) Chill veroordeelt een ban die een ban was. Jammer dat dit gebeurt, maar dit is nu eenmaal het spel. Doe je dit, dan moet je maar de schuld op jou nemen & niemand anders de schuld nemen. Vinage is hier niet fout. Het is onrespectvol, maar niet fout. Anders was het een eerlijke strijd geworden, wat Vinage al lang probeert te vermijden.

4) Chill heeft al langt een gedachtegang van ‘wij kunnen het alleen’, ‘Met mijn visie zal het lukken’, bullshit. Kijk nu maar! Wat al lang te verwachten was. Vinage speelde het laf, maar slim, om letterlijk iedereen tegen chill op te zetten.

5) Rose heeft zich laten vangen. Ik ben benieuwd welke personen Vinage nog zal aannemen (of misschien geen?) voor ze de eventuele wereldwinst binnenhalen. Zonder een strijd van Vinage/Chill is Rose ten dode opgeschreven. Dan is het GG Vinage.

6) Deze wereld is een schande voor tribalwars. Zowel omtrent straffen (Perf moest perma ban gekregen hebben, straf DRR wel terecht), respect tussen concurrenten (voortdurend haat, haantjesgedrag ten oprichten van elkaar) & en de algemene normen/waarden van deze wereld.

=> Eindconclusie: Rose. verdient het om deze wereld te winnen. Zowel Chill als Vinage trekken op de ballen. Geen 1 van beide verdient het om te winnen. Ervaring of niet, belachelijk gedrag bij de meeste spelers. Hoe dit forum er aantoe gaat, vooral Single Malt, is te triestig voor woorden. Laat me dan zwijgen over Vlekje12. Verschuilt zich achter iedereen & heeft totaal geen loyaliteit. Zou bij wijze van spreke een sollicitatie indienen bij chill als we de overmacht zouden hebben. Rose heeft steeds zijn eigen spel gespeeld & is in staat dit te winnen. Jammer voor hen, zal dit niet gebeuren.

Om deze reden stop ik dus op deze wereld. Het is niet de moeite om nog tijd te steken in zo’n bekakte wereld.

Succes aan alle betrokken spelers. Hoe dit ook verder uitdraait, hopelijk wordt Rose hier toch in betrokken.

PS: In zowel Vinage, als Chill, zitten er spelers die respect hebben. Die een babbel kunnen doen en willen strijden op een eerlijke manier. Die competitief zijn, maar niet haatdragend. Het jammere is dat het grote deel dit niet is.
 
Reactiescore
1.148
Zo, aanbod voor coulance gehad van vinage.

22fac832c87a501ebafb944a06b91b21.jpg


Alles onder de streep gratis naar Vinage, alles erboven voor chill.
Wat een aanbod! Wat een respect.

Voel is aan je voorhoofd.
Redbull die in de lijnen van noobstiaan edelt, daarmee fearless cf'ed is niet eens bespreekbaar. Echt een top leiding.

Zo, vanaf nu weer radiostilte.

Lijn 485 was voor ons ook prima geweest, zoals we jou ook verteld hadden. Echter ga jij voor eisen/beslissen dat Redbull daar geen dorpjes mag pakken, wie ben jij om dat te eisen? Juist, helemaal niemand. Als het aan mij lag mochten die dorpen prima terug, maar ik kan mij ook vinden in Martijn & Bas hun redenatie welke ook gewoon volledig terecht is.
 

DeletedUser8174

Guest
. Laat me dan zwijgen over Vlekje12. Verschuilt zich achter iedereen & heeft totaal geen loyaliteit. Zou bij wijze van spreke een sollicitatie indienen bij chill als we de overmacht zouden hebben.

En toch begin je erover? Voor mij was het doen vooral doorspelen of over rompeld worden door flipping/banana. Simpele keuze, Care. was uitgedoofd niemand wou doorspelen en de sterke spelers zijn naar chill; gegaan. Is het dan mijn fout om over te gaan naar een stam waar ik wel toekomst heb.
 
Reactiescore
1.148
1) Vinage-aanhangers veroordelen overstap Tiktak, maar de top 4 van vinage probeerde wel een overstap te maken naar Chill.

Dit 'plan' kwam wederom van Chill. Sterker nog, eind van de ochtend wilde Roy aka Mugiwara aka Escalation zelfs zijn stamgenoten (DRR, KDK & Fearless) kicken om plaats te maken voor Perfection, Redbull, Flipping en Banana. Beide voorstellen lagen al redelijk snel van de ban. Eigenlijk klopt je hele punt niet, Chill kwam met het idee en die Vinage spelers luisterden. Gelukkig is het nooit zover gekomen.

2) Vinage veroordeelt Chill omtrent het aanwerven van deze leden. R2W, wat volgen Vinage correct kan zijn, maar zelf leggen ze contact met letterlijk iedereen in de wereld om tegen Chill de strijd aan te gaan/Internen. Verdoken R2W? De moraalridders van de wereld, Amen! Verwijt anderen niets als je zelf zo’n praktijken uitvoert, serieus.

Volgens mij begrijp jij de term R2W niet helemaal?

3) Chill veroordeelt een ban die een ban was. Jammer dat dit gebeurt, maar dit is nu eenmaal het spel. Doe je dit, dan moet je maar de schuld op jou nemen & niemand anders de schuld nemen. Vinage is hier niet fout. Het is onrespectvol, maar niet fout. Anders was het een eerlijke strijd geworden, wat Vinage al lang probeert te vermijden.

Ben ik helemaal mee eens, op de laatste zin na. Waar precies proberen wij dit te vermijden? Volgens mij zet Chill telkens de eerste stap om ons stappen voor te zijn. Wij moeten hier op reageren anders is deze wereld snel gedaan, lijkt mij niet meer dan logisch?

4) Chill heeft al langt een gedachtegang van ‘wij kunnen het alleen’, ‘Met mijn visie zal het lukken’, bullshit. Kijk nu maar! Wat al lang te verwachten was. Vinage speelde het laf, maar slim, om letterlijk iedereen tegen chill op te zetten.

Uit dit punt kan ik opmaken dat je de wereld amper hebt gevolgd of gewoon geen flauw idee hebt wat er precies gaande is. Laten we van het tweede uitgaan. Chill heeft eigenlijk heel de wereld al een meerderheid gehad. Ze hadden Rose die een enorm sterk blok vormde en vervolgens kregen ze nog een paar ex- tiktakkers erbij. Door alle voorgevallen wat zich eerder afgespeeld heeft, heeft Rose de keuze gemaakt om de BG met Chill op te zeggen, wat logisch is. Deze kiezen vervolgens onze kant.
Met andere woorden en veel korter gezegd; Chill heeft het aan zichzelf te danken.

6) Deze wereld is een schande voor tribalwars. Zowel omtrent straffen (Perf moest perma ban gekregen hebben, straf DRR wel terecht), respect tussen concurrenten (voortdurend haat, haantjesgedrag ten oprichten van elkaar) & en de algemene normen/waarden van deze wereld.

Helemaal mee eens dat Perfection een perma ban had moeten krijgen, hier zijn wij dan ook goed weggekomen.


Om deze reden stop ik dus op deze wereld. Het is niet de moeite om nog tijd te steken in zo’n bekakte wereld.

Succes aan alle betrokken spelers. Hoe dit ook verder uitdraait, hopelijk wordt Rose hier toch in betrokken.

PS: In zowel Vinage, als Chill, zitten er spelers die respect hebben. Die een babbel kunnen doen en willen strijden op een eerlijke manier. Die competitief zijn, maar niet haatdragend. Het jammere is dat het grote deel dit niet is.

Geen idee wie jij bent, maar ciao!
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser79044

Guest
Dit 'plan' kwam wederom van Chill. Sterker nog, eind van de ochtend wilde Roy aka Mugiwara aka Escalation zelfs zijn stamgenoten (DRR, KDK & Fearless) kicken om plaats te maken voor Perfection, Redbull, Flipping en Banana. Beide voorstellen lagen al redelijk snel van de ban. Eigenlijk klopt je hele punt niet, Chill kwam met het idee en die Vinage spelers luisterden. Gelukkig is het nooit zover gekomen.

Ik zelf heb het wel eens ooit met een paar mensen over een leuke wereld gehad gewoon gezellig onder elkaar zonder al te veel gezeik en gezaag zoals sommige in Vinage & Chill.
Het is geen schande om voor spel plezier & gezelligheid te gaan lijkt mij?
Dat er toevallig spraak gekomen is van jullie top 3 toen der tijd had er alleen maar mee te maken omdat die mensen niet zo zeuren.
Complimenten aan Redbull Flipping Perfection.


Volgens mij begrijp jij de term R2W niet helemaal?

R2W of B2W valt voor mij allemaal in hetzelfde schuitje.
Enigste verschil met B2W is dat je ze later vaak voor dood opschrijft.

Ben ik helemaal mee eens, op de laatste zin na. Waar precies proberen wij dit te vermijden? Volgens mij zet Chill telkens de eerste stap om ons stappen voor te zijn. Wij moeten hier op reageren anders is deze wereld snel gedaan, lijkt mij niet meer dan logisch?

Tuurlijk moet je hierop reageren maar lijkt me dan ook dat je niet altijd heilig moet blijven doen over jullie wijze van aanpak?



Uit dit punt kan ik opmaken dat je de wereld amper hebt gevolgd of gewoon geen flauw idee hebt wat er precies gaande is. Laten we van het tweede uitgaan. Chill heeft eigenlijk heel de wereld al een meerderheid gehad. Ze hadden Rose die een enorm sterk blok vormde en vervolgens kregen ze nog een paar ex- tiktakkers erbij. Door alle voorgevallen wat zich eerder afgespeeld heeft, heeft Rose de keuze gemaakt om de BG met Chill op te zeggen, wat logisch is. Deze kiezen vervolgens onze kant.
Met andere woorden en veel korter gezegd; Chill heeft het aan zichzelf te danken.

Ze hebben het aan zichzelf te danken omdat jullie ze lekker gepraat hebben?
Of omdat ze met hun niet overlegd hebben over een recruit?
Dit waren voor mij woorden die niet uit Rose zouden komen aangezien ik ze zo eerder nooit heb gezien.


Helemaal mee eens dat Perfection een perma ban had moeten krijgen, hier zijn wij dan ook goed weggekomen.

Hier zijn jullie inderdaad goed weggekomen.
Maar ik vraag me af was het leuk geweest voor de wereld een perma ban?
Nee totaal niet.
Was het zinvol om daar BB van 10k te gaan edelen voor ons?
Ja dat was het maar geen behoefte aan CF.
Verder merk ik dat mijn vraag ontweken wordt.

Ik heb een PM gedaan naar De sukke en @underground tacticz. om te vragen of edels niet opnieuw gestuurd zouden kunnen worden onder de Ban.
Daar kreeg ik als volgt antwoord op:
Hij lokt de ban expres uit om rust te krijgen dus moet hij maar op de blaren zitten.
Dit was voor mij nogal een lachwekkend antwoord.
Nadat ik ze dat dus gevragen heb hebben ze een appeal gestuurd naar de support dat het nader bekeken moet worden omdat de straf volgens hun niet lang genoeg was?
Precies een uur nadat ik ze de vraag had gesteld.
Op dat moment ben ik wit heet geworden en heb ik besloten te kappen met deze wereld.
Waarom?
Ik vind een ban terecht zoals ik eerder zei maar een 2e keer indienen om langer vrij spel te hebben dan ben je bij mij te laag & triest.

Amen.
 

DeletedUser79332

Guest
Pff ik ben wel een wereld gejoint zeg.

Ik hoop oprecht dat dit gauw overwaait, ga geen oordeel geven wie er schuldig is aangezien ik nog geen week speel op deze wereld, maar het wordt tijd dat de periode van zieken, zeiken ,naaien ,valsspel ,stabs etc. voorbij is.
Uiteindelijk is dit een spel. Soms win je en soms verlies je. Het belangrijkste is dat je aan het eind van een speelwereld jezelf recht in de spiegel kan aankijken en zeggen: Ik heb het uiterste uit mezelf gehaald met eerlijk en met gezond competitief spel. Daarbij heb je gewonnen of verloren.

Ik wordt een beetje moe van dit moddergooien. Niet omdat ik er een hekel aan heb, sterker nog gezond moddergooien naar elkaar maakt het alleen maar aantrekkelijker en meer competitief, maar omdat ik vanuit mijn oogpunt merk dat er niks veranderd.
De verwijten blijven over en weer vliegen ongeacht wie er gelijk heeft. Er is niemand die opstaat en zegt; Vervelend wat er nu gebeurt is, we kunnen het niet terugdraaien, maar we kunnen het nu wel stoppen en er nog een leuke wereld van proberen te maken.

Ondanks dat ik misschien geen recht van spreken heb, zal ik dan maar degene zijn die dit zeg omdat ik wel van een eerlijke en strijdvaardige wereld hou.

Ondanks dat er een hoop gebeurt is vergeef elkaar. Vergeten hoeft niet maar we kunnen elkaar wel vergeven. Op deze manier kunnen we er nog een leuke, eerlijke en vooral een strijdvaardige wereld van maken met wederzijds respect.Dat zou alle kampen sieren!!!!!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Afgezien van de discussie, willen jullie stoppen met het zeggen van 'Amen' onder je eigen posts, dat is niet echt toepasselijk.
 

DeletedUser79044

Guest
Ff een vraagje: kunnen al die mensen die beweren te stoppen op deze wereld dat niet verkondigen en vervolgens doodleuk doorspelen.

Ik heb al 28 uur niet meer gelogd ;)
Maar weer mijn vraag ontweken?
Ruikt naar een beerput.

Afgezien van de discussie, willen jullie stoppen met het zeggen van 'Amen' onder je eigen posts, dat is niet echt toepasselijk.

Niet toepasselijk dat je een vraag ontwijkt.
Dat ben ik niet gewend van jou?

Zo blijkt maar weer dat niet altijd de lieve praatjes waar gemaakt worden.
Smerig meer kan ik er niet over zeggen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Hoe dit forum er aantoe gaat, vooral Single Malt, is te triestig voor woorden.

Kerel, wat heb ik nu weer gedaan. Als er 1 iemand is met wie je een fijn praatje kan maken ben ik t wel.
Stuur me eens een berichtje op Skype. Ben erg benieuwd waar je dit op baseert. Kan t vaak met iedereen wel vinden, maar dat iemand mij als hoofdreden van een toxic forum noemt raakt me wel enigszins.
 
Bovenaan