Het grote bevindingen topic van '59

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Arme Tony... Opdraaien voor de fouten waar ook Bram en Bas aan mee doen. Of zou het een mooie stunt zijn om zo het account te bestraffen intern?

mJecxF0.png

cIJUMTm.png
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Hier is niks verkeerds aan?

Dit zijn reacties van beide spelers in hetzelfde PM contact omtrend afspraken willen maken met Justin die het eerste aanbod weigerde... Oftewel beiden co's wisten dat het aanbod gedaan was en stonden heir achter;

''Even een korte reactie namens een van de spelers van het acount Perfection.

Bovenstaande verrast mij net zoveel als jullie en er gaat hier een pittig gesprek gevoerd worden met mijn medespelers.
Ik zou mezelf als speler nooit asocieren met iemand die op deze manier een voordeel verkrijgt, niet van mijn stamgenoten en zeker niet van een speler op dezelfde account.'' Getekent Bas.
 
Reactiescore
536
Dit zijn reacties van beide spelers in hetzelfde PM contact omtrend afspraken willen maken met Justin die het eerste aanbod weigerde... Oftewel beiden co's wisten dat het aanbod gedaan was en stonden heir achter;

''Even een korte reactie namens een van de spelers van het acount Perfection.

Bovenstaande verrast mij net zoveel als jullie en er gaat hier een pittig gesprek gevoerd worden met mijn medespelers.
Ik zou mezelf als speler nooit asocieren met iemand die op deze manier een voordeel verkrijgt, niet van mijn stamgenoten en zeker niet van een speler op dezelfde account.'' Getekent Bas.

Dat er gedoeld wordt op het pp voorstel is niet helemaal duidelijk? Zeker aangezien het hele vervolg gaat over fungeren als mb.
Voor een goed oordeel zal dus de hele pm moeten komen. Dan is de context beter te zien.
 

DeletedUser8174

Guest
Om even alle geruchten uit de wereld te helpen. De aantijgingen jegens flipping en redbull komen niet van suits.

Sommige spelers hadden dingen "gehoord" maar daar bleek niks van waar te zijn.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Dat er gedoeld wordt op het pp voorstel is niet helemaal duidelijk? Zeker aangezien het hele vervolg gaat over fungeren als mb.
Voor een goed oordeel zal dus de hele pm moeten komen. Dan is de context beter te zien.

Hij noemt de speler bij naam en in bovenstaande is te zien dat ze op hetzelfde account reageren... De gesprekken gingen door en er staat vanaf daar loze informatie. Tevens zijn veel pm's zonder handtekening afgesloten (ook in screens van Esca).

Het is gewoon struisvogel spelen als je nu gaat zeggen ''uh ja ze hadden hetzelfde pm contact maar wisten niks van die eerste afspraken hoor'.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Er zit inderdaad een verschil tussen het als account willen fixen van een mooie moraalbreker en één individu die de deal net even over de streept wilt halen door ook nog een wederdienst (pp) aan te bieden. Dat is nou net het verschil tussen legaal en illegaal, nouja illegaal als de deal en transactie hadden plaatsgevonden ;)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Er zit inderdaad een verschil tussen het als account willen fixen van een mooie moraalbreker en één individu die de deal net even over de streept wilt halen door ook nog een wederdienst (pp) aan te bieden. Dat is nou net het verschil tussen legaal en illegaal, nouja illegaal als de deal en transactie hadden plaatsgevonden ;)

Daar gaat het toch ook niet om?

Gaat er om dat Bas nadrukkelijk beweerd er niks van te weten en dat Tony solo gestraft word door uitvoeren op eigen initiatief.

Uit DEZELFDE pm reeks blijkt dat zowel Bas als Bram beiden hier verder op reageerden waar Bram ook praat uit ''wij'' en ''laatste voorstel'' als in WIJ zijn op de hoogte van eerdere voorstellen. Daarbij praat Tony als TEAM Perfection en zijn veel pm's niet ondertekend...

En als beiden in dezelfde pm reageren ga je toch niet zeggen dat ze niet weten wat er 1 pagina terug is gezegd?

Make that the cat wise.
 
Reactiescore
1.049
@De Sukke Tis hier dus duidelijk dat de mensen zich er wel mee bemoeiden.
Dan geloof ik simpelweg niet. Je leest echt niet 1 PM en geeft daar antwoord op, Dan lees je het hele gesprek mee.
@Roald97
Stel ik ben IS-terrorist en ik woon in Syrie, Ik beraam daar een aanslag met 4 vrienden en kom naar NL. Op de dag van de aanslag willen we de explosieven maken maar moeten alleen de ingredienten uit de apotheek halen. Daar worden we ingerekend door de AVDI. Denk je dan dat die ons geen straf geven omdat we de spullen nog niet hebben gekocht en de aanslag nog moest komen?
 
Reactiescore
2.303
@De Sukke Tis hier dus duidelijk dat de mensen zich er wel mee bemoeiden.
Dan geloof ik simpelweg niet. Je leest echt niet 1 PM en geeft daar antwoord op, Dan lees je het hele gesprek mee.
@Roald97
Stel ik ben IS-terrorist en ik woon in Syrie, Ik beraam daar een aanslag met 4 vrienden en kom naar NL. Op de dag van de aanslag willen we de explosieven maken maar moeten alleen de ingredienten uit de apotheek halen. Daar worden we ingerekend door de AVDI. Denk je dan dat die ons geen straf geven omdat we de spullen nog niet hebben gekocht en de aanslag nog moest komen?

Scherpe vergelijking Rens.
Stel je bent van plan in een dronken bui een fiets te stelen, maar dan besluit je het toch niet te doen. Ook al heb je het aan je vrienden al gezegd het te doen.

Denk je dat ze je dan een straf geven ?
 
Reactiescore
1.049
Scherpe vergelijking Rens.
Stel je bent van plan in een dronken bui een fiets te stelen, maar dan besluit je het toch niet te doen. Ook al heb je het aan je vrienden al gezegd het te doen.

Denk je dat ze je dan een straf geven ?
Het zijn vrienden. Mods zijn niet je vrienden of wel?
Zij horen een 3de onafhankelijke partij te zijn.
 

DeletedUser78975

Guest
Daar gaat het toch ook niet om?

Gaat er om dat Bas nadrukkelijk beweerd er niks van te weten en dat Tony solo gestraft word door uitvoeren op eigen initiatief.

Uit DEZELFDE pm reeks blijkt dat zowel Bas als Bram beiden hier verder op reageerden waar Bram ook praat uit ''wij'' en ''laatste voorstel'' als in WIJ zijn op de hoogte van eerdere voorstellen. Daarbij praat Tony als TEAM Perfection en zijn veel pm's niet ondertekend...

En als beiden in dezelfde pm reageren ga je toch niet zeggen dat ze niet weten wat er 1 pagina terug is gezegd?

Make that the cat wise.
Volledig met je eens. (in spe) Judge UBM :p

Heb het volledige gesprek ondertussen ook al ontvangen en het klopt gewoon wat jij zegt. Gehele account was op de hoogte van deze deal. Dat er geen transactie heeft plaatsgevonden is geen vereiste. Een poging tot is net zo strafbaar. Het staat er overigens ook nog letterlijk in, in de sanctiestructuur: 'aanbieden'. Bij een aanbod heeft er nog geen transactie plaatsgevonden en zelfs een aanbod is strafbaar gesteld, dus als dat het enige argument is, dan sta je heel zwak. Beetje zielig om alleen Tony dan te gaan straffen terwijl de andere kennelijk net zo goed op de hoogte waren van de deal en daarover zelfs verder onderhandelde...
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Scherpe vergelijking Rens.
Stel je bent van plan in een dronken bui een fiets te stelen, maar dan besluit je het toch niet te doen. Ook al heb je het aan je vrienden al gezegd het te doen.

Denk je dat ze je dan een straf geven ?

Slechte vergelijking aangezien je fan nog geen feiten gepleegd hebt...

Stel je wil een fiets stelen en neemt hem mee maar hij past niet in de auto (je hebt een ford K ofzo idk) en zet hem na een half uur porren weer terug.

Ben je al strafbaar bezig geweest moat.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Gap bespaar me al die kansloze theorieën, ik ken ze. Als ze zeggen dat ze niet op de hoogte waren daarvan dan geloof ik dat. Ze zijn echt niet zo gek om ze PP aan te bieden wetende dat het tegen de regels is. Daarbij was de hoofdspeler op vakantie, die wist er zeker niets van. Dus heel leuk dat jij aan de hand van data kunt suggereren dat ze ervan wisten. Maar als mijn co-speler iets probeert te fixen dan ga ik dat ook niet allemaal teruglezen, je denkt dat op één lijn te zitten, binnen de regeltjes. Vervelend dat het dan een keer niet zo is.

@thelightfighter, ik ben een zakkenroller en stalk een oud vrouwtje tot in een donker steegje maar uiteindelijk blijkt ze haar zoon Badr hari te ontmoeten in dat steegje, ik houd dat mooi gevulde tasje met pensioenflappen voor gezien. Ben ik dan strafbaar omdat ik tegen een voorbijganger zei dat ik voornemens was iemand te beroven? Neen, want ik heb dan helemaal niets fouts ondernomen. Waarom denk je dat een politie het liefste een ''heterdaadje'' heeft, omdat ze dan gestraft kunnen worden, het staat dan buiten kijf dat het heeft plaatsgevonden.
 
Reactiescore
1.049
Gap bespaar me al die kansloze theorieën, ik ken ze. Als ze zeggen dat ze niet op de hoogte waren daarvan dan geloof ik dat. Ze zijn echt niet zo gek om ze PP aan te bieden wetende dat het tegen de regels is. Daarbij was de hoofdspeler op vakantie, die wist er zeker niets van. Dus heel leuk dat jij aan de hand van data kunt suggereren dat ze ervan wisten. Maar als mijn co-speler iets probeert te fixen dan ga ik dat ook niet allemaal teruglezen, je denkt dat op één lijn te zitten, binnen de regeltjes. Vervelend dat het dan een keer niet zo is.

@thelightfighter, ik ben een zakkenroller en stalk een oud vrouwtje tot in een donker steegje maar uiteindelijk blijkt ze haar zoon Badr hari te ontmoeten in dat steegje, ik houd dat mooi gevulde tasje met pensioenflappen voor gezien. Ben ik dan strafbaar omdat ik tegen een voorbijganger zei dat ik voornemens was iemand te beroven? Neen, want ik heb dan helemaal niets fouts ondernomen. Waarom denk je dat een politie het liefste een ''heterdaadje'' heeft, omdat ze dan gestraft kunnen worden, het staat dan buiten kijf dat het heeft plaatsgevonden.
Leuk, Jij mag eindeloos theoriën eroploslaten omtemt chill maar andersom zijn ze 'kansloos'. Het feit blijft dat jij als leiding sneller in je manschappen gelooft dan als 'vijand'. Als ik nu met mijn team een MB omkoop en t komt bij de stamleiding terecht en ik zeg dat alleen ik het was zullen ze me ook sneller geloven. omdat ik bij de stam hoor

Roald wil je eerst dan mijn vergelijking ontkrachten. Daar staan dingen niet zwart op wit omdat je het zegt. is nooit bewijs
Chats die als vriendengroep dienen dienen wel als bewijs.
 

DeletedUser53405

Guest
Om hier even op te reageren:

Eerst en vooral heel waarheidsgetrouw is dat zowel Bram, Bas als ikzelf uit de lucht vallen van deze ban.
Ik kom net terug van 10 dagen lekker skiën, Bram had sinds februari weer een nieuwe job. In dat opzicht zijn Tony en Bas er (tijdelijk) bijgekomen. Als die dan op 03/02 - 05/02 al blijkt zulke domme aanbieding te doen zonder enig overleg of zelfs na te denken.. Daar kan ik alleen maar op zeggen dat dit helemaal fout is en niet door de beugel kan, maar ook dat dit nooit in onze groepsapp is overlegd met de mede spelers. Tony zal er in ieder geval naar ons toe de gevolgen van dragen, maar ook wij zijn hier serieus de duppe van.

De berichtjes van Bram en Bas zijn 5 dagen later, om TMH een mooie kans te geven samen aan onze zijde verder te spelen. De situatie was al aanzienlijk verandert, ze geven juist aan om hem een kans te geven als moraalbreker.

Bram doelt erbij op het vorige voorstel zonder echt te weten wat de volledige inhoud daarvan was, maar zoals je ziet wordt duidelijk door Bram en Bas vermeld wat zijn functie kan zijn als die mee gaat in ons verhaal.
Dit is dus een totaal ander voorstel en daarnaast, ga jij alle PM's van je mede eigenaars controleren?
Ik was 10 dagen afwezig tot 11/02, ga ik ook niet zitten lezen wat er allemaal verstuurd is maar gwn effe een korte samenvatting vragen. Je gaat toch in alle eerlijkheid de groepschat volgen wat daar gezegd wordt.
Dit geldt ook voor Bram en Bas, je gaat toch niet alles zitten teruglezen wat uw mede spelers erop zetten.

Als je echt eens een deftig gesprek met me wil aangaan.
Contacteer me dan gewoon en laat me dat hele gesprek eens zien (Via AF --> Skype), dan vertel ik met veel plezier het tegendeel. Iedere degelelijke mens weet gewoon dat dit niet door de beugel kan, als Bram en/of Bas hier wel weet van hadden, hadden ze Tony daar al onmiddelijk over aangesproken of op gewezen.

Dries | Perfection
 
Bovenaan