Het grote bevindingen topic van '59

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Nouja zeg, die regel kende we nog niet! Al bij stil gestaan dat er nooit een premium punten transactie heeft plaatsgevonden dus dat er geen sprake is van omkoping, slechts van een poging tot? We praten verder als jullie met een screentje van de transactie komen.
 

DeletedUser78972

Guest
Het werven van mb/du's in ruil voor bescherming is normaal en doet iedereen op deze wereld die dat kan afdwingen of voorstellen.

Het voorstellen om pp te schenken voor een nieuwe start lijkt me niet strafbaar, zolang er nergens een berekening staat voor de hoeveelheid pp per dorp.

Anders zou de hele pp schenkfunctie niet moeten bestaan op dit spel als je geen pp mag schenken voor een start op een nieuwe wereld en ziet dat de speler op deze wereld geen kans maakt.

Lijkt mij.
 

DeletedUser78434

Guest
Nouja zeg, die regel kende we nog niet! Al bij stil gestaan dat er nooit een premium punten transactie heeft plaatsgevonden dus dat er geen sprake is van omkoping, slechts van een poging tot? We praten verder als jullie met een screentje van de transactie komen.

Beste Roald,

De intentie hebben om je account op W61 te verkopen voor dorpen op W59 is volgens Paragraaf 5 al een permanente ban
Daarentegen komt er ook nog een economische uitbuiting van 300pp ter vergoeding, waar een straf, mindering of ban op staat

Om uberhaupt dus een aanbieding te doen, aangenomen of afgewezen (zoals in deze situatie) is al strafbaar. No matter what, voor elke stam, elke speler moet dit worden gehanteerd. Of het nu een Chill, A., Vinage, Suits of TikTak is maakt mij niets uit. Het hoort niet thuis op dit spel.

En ja, mensen overtuigen om als MB verder te gaan of iets hoort bij het spel, dat is niet verboden. Maar om onetische aanbiedingen te doen is strafbaar.

Als toevoeging, een account wat het aanbod aanneemt is ook strafbaar, een account wat het afslaat niet.
 

DeletedUser78434

Guest
Het werven van mb/du's in ruil voor bescherming is normaal en doet iedereen op deze wereld die dat kan afdwingen of voorstellen.

Het voorstellen om pp te schenken voor een nieuwe start lijkt me niet strafbaar, zolang er nergens een berekening staat voor de hoeveelheid pp per dorp.

Anders zou de hele pp schenkfunctie niet moeten bestaan op dit spel als je geen pp mag schenken voor een start op een nieuwe wereld en ziet dat de speler op deze wereld geen kans maakt.

Lijkt mij.

De schenk optie is om elkaar als vrienden/stamgenoten te helpen. Dat is niet om om te kopen.

Een wereld naast W59 aanbieden voor dorpjes is überhaupt gewoon een loze belofte.

Als laatste, de speler maakt hier een prima kans. Laag in moraal kan wonderen doen:)
 

DeletedUser78975

Guest
Holly shit! Vinage blijft maar zakken zeg...

Even los of er wel of geen transactie heeft plaatsgevonden, de intentie was er wel degelijk. Hoop dat jij dat ook inziet, Roald. Dan is het simpele gevolg 1+1=2

M.a.w. er dient een permantente ban op gelegd te worden en wel om het volgende. Er wordt een paragraaf overtreden waar TribalWars zeer zwaar aan tilt, namelijk het 'verkopen van een acount...'. Het artikel is daarin duidelijk genoeg:
a80c62e10a9f5c077df78e96959640e9.png


Straffen daarop zijn ook heel duidelijk :

bcea65dedd9c0538dd60bb257e5abc5c.png


Dat het niet tot een transactie is gekomen wil niet zeggen dat Tribalwars dit vooral ongestraft moet laten of minder hard moet straffen.
 
Reactiescore
535
Starten met meer accounts om later te fuseren is volgens het tw team ook strafbaar, maar dat stats niet in de regels.

Lijkt mij een goed idee dat de regels eens grondig bijgewerkt worden.

Uiteraard kan deze situatie totaal niet door de beugel.
 
Reactiescore
535
@Jus soli
Kom je weer opdagen nu er weer iets is met vinage. Zo typisch weer.

Over de fusie tussen risky en goez hebben we je niet gehoord...
 

DeletedUser79208

Guest
All,

We hebben inmiddels een gesprek gehad met betreffende CO en in goed overleg besloten dat hij per drect stopt met het spelen op Perfection.

Speler zelf geeft aan dat het nooit de bedoeling is geweest een regel te breken en dat hij niet wist dat dit niet mocht. Betreffende speler wordt in deze dus ZWAAR gestraft voor zijn acite aangezien het voor hem overeenkomt met een 100% Ban.

Nu blijven er echter 3 spelers over welke niets met deze actie te maken hebben maar wel medeverantwoordelijk zijn voor het account. Of het dan wel of niet terecht is dat wij moeten bloeden voor deze actie is iets wat het supportteam van TW zal moeten besluiten.

Jullie zullen begrijpen dat het voor ons allerminst prettig is om dit mee te mogen maken en we niet blij zijn dat het op deze manier moet lopen. Een simpel bericht terug naar ons met "volgens mij mag dit niet" was meer dan welkom geweest in plaats van het "aan de schandpaal nagelen" en had mijn inziens een passende oplossing verzorgd.

Groet,

Bas
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Ik ben sneller dan het licht, ik lijk op Team Rocket

https://image.prntscr.com/image/QY3_LD_uRHq0GJ64WZJ8-Q.png

Dus jouw rek ik nog wel :cool:

>>Verkopen van dorpen / accountdata / grondstoffen of het economisch uitbuiten van je account. (Premium punten bieden voor herstart/bondgenootschappen edm)
<<
Het aanbieden van pp voor een herstart krijg je al een ban, ongeacht welke wereld

Je zou beter voor Gamemod gaan inge, je kent de regels zo goed.
Aan wat hebben we deze keer de eer?
 

DeletedUser78975

Guest
@Jus soli
Kom je weer opdagen nu er weer iets is met vinage. Zo typisch weer.

Over de fusie tussen risky en goez hebben we je niet gehoord...

Zo snel als ik ben gekomen ben ik ook weer weg hoor. Zoals eerder gezegd heb ik de komende tijd helemaal geen tijd voor inhoudelijke discussies (heb ik trouwens al aangekondigd voordat jij kwam aanzetten met je vraag over de fusie van risky en goez. Maar goed je bent al besmet met het Rota virus zie ik...)

Wilde alleen dat gezegd hebben, wat ik in mijn vorige bericht heb gedaan. Ben er verder niet inhoudelijk op ingegaan net zoals ik dat niet heb gedaan bij fusie van risky en goez. Btw, wel frappant om mij aanwezigheid als 'raar' te achten gezien hetgeen zich hier voordoet. Reageren op een interen of een vermeende overtreding van de spelregels met aangevoerde bewijzen? Heel vreemd als Jus Soli dan ervoor kiest een simpele reactie te plaatsen op dat laatste. Man man man...
 

DeletedUser76657

Guest
Nouja zeg, die regel kende we nog niet! Al bij stil gestaan dat er nooit een premium punten transactie heeft plaatsgevonden dus dat er geen sprake is van omkoping, slechts van een poging tot? We praten verder als jullie met een screentje van de transactie komen.

Volgens mij kan jij nog niet heel goed lezen. Er staat dat het “aanbieden” al genoeg is.

Dus dit stukje tekst hierboven slaat weer nergens op.
 

DeletedUser78972

Guest
Ik hoop dat het support team inziet dat de speler al zwaar bestraft is door het acc zelf.
En dat de ban snel ongedaan word of een mindere straf wordt opgelegd voor deze kleine voorgestelde fout.
Anders zou deze ban wel een heel zware straf zijn voor een kleine onwetende fout die naar mijn weten zelfs nooit is uitgevoerd alleen slechts voorgesteld.

Verder vind ik het heel netjes hoe perfection hierop reageerd.
 
Reactiescore
519
Goedemiddag ,
Bij deze wil ik me verontschuldigen voor de ongepaste houding en de aanbieding die ik heb gemaakt vanop het account Perfection
In een bevlieging heb ik deze keuze gemaakt zonder dit te bespreken met de andere spelers van perfection
Ik heb deze aanbieding gedaan met goede intentie tov een andere speler wiens situatie in mijn ogen vrij uitzichtloos was , zonder de weet dat dit tegen de regels was, ik heb me dan ook meteen teruggetrokken van Perfection en zal voor een lange tijd verdwijnen van dit spel, (dat ik de laatste 10 jaar eerlijk en met veel plezier heb gespeeld) ik neem volle verantwoordelijkheid voor mijn daden en hoop dat de andere spelers van perfection niet opdraaien voor deze misstap van mij .

Mvg Tony
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Kennelijk kent iedereen de regeltjes hier heel goed, toch allemaal vergeten dat zoiets niet eens besproken mag worden op het AF. Voor mij is het duidelijk dat de verwijten jegens Redbull en Flipping pages gewoon waren om even lekker te stigmatiseren, helaas tevergeefs.
 
Reactiescore
1.049
Okee okee,
Ik kom online en zie dit en in allerlei chats langskomen haha
Dit is al met meerder 'stabs' en domme dingen langsgekomen maar hoe kun je in godsnaam niet weten wat je co uitspookt :D
Daarnaast vind ik het sneu van degene die een ban probeert/probeerde aan te naaien. Is in mijn ogen zielig. Maar is nog te begrijpen, Wat ik wel wil vragen is om Perfection met rust te laten qua incs zodat ze niet kapot zijn als ze terug loggen @Suits . Zou anders redelijk unfaire strijd zijn
 

DeletedUser78972

Guest
Okee okee,
Ik kom online en zie dit en in allerlei chats langskomen haha
Dit is al met meerder 'stabs' en domme dingen langsgekomen maar hoe kun je in godsnaam niet weten wat je co uitspookt :D
Daarnaast vind ik het sneu van degene die een ban probeert/probeerde aan te naaien. Is in mijn ogen zielig. Maar is nog te begrijpen, Wat ik wel wil vragen is om Perfection met rust te laten qua incs zodat ze niet kapot zijn als ze terug loggen @Suits . Zou anders redelijk unfaire strijd zijn

Idd apart maar goed een fout zit in een klein hoekje zoals we vaker zien.
En respect voor jou fairplay gedachte!
 
Reactiescore
2.303
Okee okee,
Ik kom online en zie dit en in allerlei chats langskomen haha
Dit is al met meerder 'stabs' en domme dingen langsgekomen maar hoe kun je in godsnaam niet weten wat je co uitspookt :D
Daarnaast vind ik het sneu van degene die een ban probeert/probeerde aan te naaien. Is in mijn ogen zielig. Maar is nog te begrijpen, Wat ik wel wil vragen is om Perfection met rust te laten qua incs zodat ze niet kapot zijn als ze terug loggen @Suits . Zou anders redelijk unfaire strijd zijn

Ik denk dat je dit wel eens kan vragen aan @baspost
 
Bovenaan