Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser8174

Guest
In die discussie ga ik mezelf neutraal houden haha.

Verder is het contact inderdaad tamelijk goed ja ;) Maar ook mijn contact met vinage zit wel snor, dus daar moet je niks achter zoeken ;)
 
Reactiescore
535
@De Sukke tis geen uitweg maar heb zwaar dagje haha ben kapot :O
Maar vindt jij VV niet op Risky lijken in dit opzicht?

Vv is ten eerste geen fusie, maar een intern. Heb er zelf slechts 5 dorpjes van gepakt. Daarnaast zat VV in een gevallen stam en had geen positief toekomstbeeld. Volgens mij allemaal punten die niet van toepassing zijn op Risky.

Desondanks zou ik ook zo’n grote fusie aan willen gaan hoor. Ik kies ook graag de makkelijke weg. Maar eerlijk is eerlijk. Het is wel de uitdaging uit de weg gaan. En zoals afgelopen dagen eerder is gebleken, kiezen meer chill leden voor de easy way, (last whisper, fearless, mugiwara met fusievraag aan dunfan).

Ik vind het dan behoorlijk hypocriet dat Vinage uitgemaakt wordt voor een d2w stam, terwijl Chill eigenlijk de stam is die dit doet.
 
Reactiescore
1.049
Vv is ten eerste geen fusie, maar een intern. Heb er zelf slechts 5 dorpjes van gepakt. Daarnaast zat VV in een gevallen stam en had geen positief toekomstbeeld. Volgens mij allemaal punten die niet van toepassing zijn op Risky.

Desondanks zou ik ook zo’n grote fusie aan willen gaan hoor. Ik kies ook graag de makkelijke weg. Maar eerlijk is eerlijk. Het is wel de uitdaging uit de weg gaan. En zoals afgelopen dagen eerder is gebleken, kiezen meer chill leden voor de easy way, (last whisper, fearless, mugiwara met fusievraag aan dunfan).

Ik vind het dan behoorlijk hypocriet dat Vinage uitgemaakt wordt voor een d2w stam, terwijl Chill eigenlijk de stam is die dit doet.
I2W is dit. Geen D2W
maar echt mn excuses. Maar als zezelf geen co's kunnen vinden en vragen te fuseren/externen zeggen wij geen nee
 
Reactiescore
535
I2W is dit. Geen D2W
maar echt mn excuses. Maar als zezelf geen co's kunnen vinden en vragen te fuseren/externen zeggen wij geen nee

R2w/i2w/d2w, het is praktisch allemaal hetzelfde. Het spel voor jezelf makkelijker maken.
Als een acc als Risky geen co kan vinden, hebben ze niet goed genoeg hun best gedaan met zoeken. Zo’n acc zou ik binnen een kwartier een speler voor hebben. En dan heb ik niet eens zoveel contacten.
 
Reactiescore
1.049
R2w/i2w/d2w, het is praktisch allemaal hetzelfde. Het spel voor jezelf makkelijker maken.
Als een acc als Risky geen co kan vinden, hebben ze niet goed genoeg hun best gedaan met zoeken. Zo’n acc zou ik binnen een kwartier een speler voor hebben. En dan heb ik niet eens zoveel contacten.
Geef mij eens je contacten. En zou jij als ze niemand vinden en graag dit als oplossing zien uit de weg gaan? Lijkt me niet. Ook vind ik BG's aangaan iets anders als externen want ook Rsky gaat door als acc. Verder zullen wij de strijd met Vinage zeker niet uit de weg gaan ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Geef mij eens je contacten. En zou jij als ze niemand vinden en graag dit als oplossing zien uit de weg gaan? Lijkt me niet. Ook vind ik BG's aangaan iets anders als externen want ook Rsky gaat door als acc. Verder zullen wij de strijd met Vinage zeker niet uit de weg gaan ;)

Als een acc als Risky geen co kan vinden, hebben ze niet goed genoeg hun best gedaan met zoeken. Zo’n acc zou ik binnen een kwartier een speler voor hebben. En dan heb ik niet eens zoveel contacten.

Ik sluit mij helemaal aan bij je Rogier. Wat een onzin dat er niemand gevonden kan worden voor dat account. Ik zet nu echt vraagtekens bij al die ervaring die er in Chill zou spelen. Voor zo een sleutelaccount, zelfs nog top 10, op zo een recente, onbepaalde wereld, moet GEMAKKELIJK een speler te vinden. Je hoeft er geen doekjes om te binden, Vinage moet zelfs aanvragen van goede spelers weigeren omdat onze accounts vol zitten en Chill kan niet eens een speler vinden voor zo een account.

Normaliter ben ik zelf iemand die zijn contacten heel goed op orde heeft, doordat ik driemaal leider van een stam was heb ik er mogelijk meer dan anderen tot op het moment dat ik dacht te stoppen met TW en mijn hele skypelijst leeg gooide op een aantal mensen na (oud co spelers, oud mede leiders, vrienden of andere invloedrijke spelers in de community) maar zelfs nu mijn skypelijst nog geen 10% is van wat het was ben ik er zeker van gemakkelijk spelers te kunnen vinden voor dat account en hoogstwaarschijnlijk van veel betere kwaliteit als de vorige eigenaar.

Dus Lightfighter als je ook maar enige waarde hecht aan je bondgenootschap dan ga je eens diep in de contactenpoeltjes van de Chill leden kijken om dat account te bieden wat ze zoeken. Lukt dat niet, doe je een AF-aanvraag. Je zult er geen toppers voor krijgen maar ze zullen zich prima kunnen meten met het niveau in Suits. Lukt het niemand om iemand te vinden, kun je beter Chill direct opheffen. Elke oorlog doet veel spelers stoppen vanwege drukte (oorlog / massa's zijn de druppel..) of mensen gaan 'ineens op vakantie' of iemand oma sterft voor de vierde keer.. elke oorlog weer moet je als stam veel nieuwe spelers werven, gemiddeld wel 5 tot 10 per grote oorlog. Net zoals in het bedrijfsleden zijn het (de juiste) contacten die je ver brengen.

Wellicht snijdt ik Vinage in de vingers door dit advies uit te spreken, maar ik hoop ook op een kwalitatief leuke oorlog, niet zo een slachtpartij zoals op wereld 47. Waar Fire kwalitatief véél beter was dan de grotere tegenpartij en ze hopeloos de pan in gingen. De hele oorlog met een account of twintig aan beide zijdes duurde eigenlijk maar een maand of 2 en toen braken we op alle fronten door en verloren we nergens iets. Ik hoop dat dit een draak van een wereld gaat worden waarbij alle partijen enorme verliezen gaan leiden, stammen komen en gaan en er uiteindelijk na een lange knokpartij een paar winnaars uitkomen(zoals w38), zo een wereldwinst is het achteraf allemaal waard. Een zevende gemakkelijke verbleekt toch bij sommige andere.
 
Reactiescore
535
Geef mij eens je contacten. En zou jij als ze niemand vinden en graag dit als oplossing zien uit de weg gaan? Lijkt me niet. Ook vind ik BG's aangaan iets anders als externen want ook Rsky gaat door als acc. Verder zullen wij de strijd met Vinage zeker niet uit de weg gaan ;)

Ik zal je vast verkeerd begrijpen. Maar Risky gaat door als acc?
In de zin van jij edelt hem helemaal en wordt vervolgens met hun vele edels jullie Du?
 

DeletedUser78552

Guest
Dat zou opzich een slimme zet zijn. Als risky er mee akkoord gaat dan levert dat veel mogelijkheden...
 

DeletedUser77689

Guest
Lol nu al teveel om te lezen,
Momenteel zelfs zo erg dat een non-pp start met maximale activiteit en actieve spelers hooguit zal resulteren in een plaatsje ergens net buiten de top 40.

Gewoon dit citaat en hoe heel het bericht op mij overkomt.:

Je bent enkel veren in je reet aan het steken roald. Je hebt een wedstrijdje uitgeschreven waar je zelf deel van uit maakt en je zelf de spelregels hebt gemaakt.

Echt een top prestatie,

Wist jij dat mensen mij leuker vinden dan jou @Roald97

Kijk maar naar deze tabel

Roald:
Aantal berichten: 5476
Leuk bevonden: 392
7% dus

Ziubird
Aantal berichten: 228
Leuk bevonden: 50
21.9%

Leuke cijfers niet :)
Huphuphup Barbatruc

Nu mag ik zelf uitleggen wat deze cijfers die ik net zelf heb uitgerekend zeggen over mij en mijn tegenstanders.

Ik ben echt helemaal de shit, Roald moet echt meer laten zien. Ben gewoon 3x zo goed als hem is
 
Reactiescore
1.165
Inhoudelijk geen discussie kunnen voeren dus maar met zoiets debiels aankomen.
Dat procentuele verschil zegt helemaal niks. Veel van Roalds zijn post dateren van voordat het like-systeem is ingevoerd. 90% van Roald zijn posts konden dus helemaal geen likes krijgen. Nietszeggends dus.
 

DeletedUser69389

Guest
Zulke reacties staan symbool voor het gemiddelde niveau van de spelers op deze wereld.....
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Lol nu al teveel om te lezen,


Gewoon dit citaat en hoe heel het bericht op mij overkomt.:

Je bent enkel veren in je reet aan het steken roald. Je hebt een wedstrijdje uitgeschreven waar je zelf deel van uit maakt en je zelf de spelregels hebt gemaakt.

Echt een top prestatie,

Wist jij dat mensen mij leuker vinden dan jou @Roald97

Kijk maar naar deze tabel

Roald:
Aantal berichten: 5476
Leuk bevonden: 392
7% dus

Ziubird
Aantal berichten: 228
Leuk bevonden: 50
21.9%

Leuke cijfers niet :)
Huphuphup Barbatruc

Nu mag ik zelf uitleggen wat deze cijfers die ik net zelf heb uitgerekend zeggen over mij en mijn tegenstanders.

Ik ben echt helemaal de shit, Roald moet echt meer laten zien. Ben gewoon 3x zo goed als hem is

Jij hebt echt een mentale achterstand of niet? Jezus jantje zeg.
 

DeletedUser78552

Guest
hahahahahaha gezien de reacties denk ik niet dat veel mensen het met je eens zijn knul.
 

DeletedUser77689

Guest
Je bent enkel veren in je reet aan het steken roald. Je hebt een wedstrijdje uitgeschreven waar je zelf deel van uit maakt en je zelf de spelregels hebt gemaakt.

Met mijn gehele post wilde ik enkel dit zeggen.

Inhoudelijk geen discussie kunnen voeren dus maar met zoiets debiels aankomen.
Dat procentuele verschil zegt helemaal niks. Veel van Roalds zijn post dateren van voordat het like-systeem is ingevoerd. 90% van Roald zijn posts konden dus helemaal geen likes krijgen. Nietszeggends dus

Je bedoeld deze post helemaal niet hebben geschreven om mee te doen aan een inhoudelijke discussie enkel om een heel debiel voorbeeld te geven van hoe roald zn cijfertjes op me overkomen.

Hij zou per speler per stam die cijfertjes op moeten sommen om conclusies te kunnen gaan trekken, elke stam heeft spelers die helemaal never nooit een barb pakken behalve als het gewoon een mooie is en andere spelers helemaal verzot zijn op die dingen. Dat de ene stam dan 2x ''zoveel'' barbs heeft gepakt en hij daar dan over komt zeuren terwijl hij weet dat hij van heel veel mensen (iedereen die tegen chill is) bijstand gaat krijgen. Waarom zou iemand uit chill de moeite gaan doen om daar tegenop te discussiëren terwijl iedereen die mee doet aan deze p&p aanval toch niet objectief gaat zijn.

Dus deze zin van jou: Dat procentuele verschil zegt helemaal niks. Mag je vaker gebruiken.

Zulke reacties staan symbool voor het gemiddelde niveau van de spelers op deze wereld.....

Martijn, heerlijk. Ik zie het als een compliment dat je me inschaalt op gemiddeld:) Love it. Hoop dat alles weer goed gaat in je prive


Jij hebt echt een mentale achterstand of niet? Jezus jantje zeg.

Eerder een mentale bypass ik doe niet mee aan mentale achterstand/voorop lopen aangezien dit alleen maar geopperd gaat worden door iemand die zich superieur voelt aan de ander.

hahahahahaha gezien de reacties denk ik niet dat veel mensen het met je eens zijn knul.

Doordat al het mierenneuken van de laatste jaren hun hersens heeft gecorrodeerd neem ik ze niet kwalijk dat ze de boodschap er niet meer uithalen.
 
Bovenaan