Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser79044

Guest
Ik wil daar nog wel op terug komen hoor want jij bent iemand die altijd het laatste woordje moet hebben dus doe ik het met liefde en plezier.

Ik snap niet dat je een massa met internen kunt vergelijken volgens mij zijn dit 2 compleet aparte dingen.
Tevens is Stabben ook weer een aparte tak van een stam.
Voor een massa is iedereen verantwoordelijk.
Voor een stab ligt het aan de situatie wie er verantwoordelijk is en hoe het zich gaat oplossen.
Voor een intern is niemand verantwoordelijk zolang het in jou lijnen ligt who cares van de stam dat jij hem internt?
Dus als jij een gratis dorp krijgt ga je aan de stam vragen of dat wel mag voor de cijfers?
Het antwoord daarop is NEE dus waarom zou je dan een stam gaan vergelijken met elkaar voor interns free dorpen of wat dan ook?
Plus als je solo speelt zoals last whisper dat eerst deed heb je mogelijkheid voor fusies.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil daar nog wel op terug komen hoor want jij bent iemand die altijd het laatste woordje moet hebben dus doe ik het met liefde en plezier.

Ik snap niet dat je een massa met internen kunt vergelijken volgens mij zijn dit 2 compleet aparte dingen.
Tevens is Stabben ook weer een aparte tak van een stam.
Voor een massa is iedereen verantwoordelijk.
Voor een stab ligt het aan de situatie wie er verantwoordelijk is en hoe het zich gaat oplossen.
Voor een intern is niemand verantwoordelijk zolang het in jou lijnen ligt who cares van de stam dat jij hem internt?
Dus als jij een gratis dorp krijgt ga je aan de stam vragen of dat wel mag voor de cijfers?
Het antwoord daarop is NEE dus waarom zou je dan een stam gaan vergelijken met elkaar voor interns free dorpen of wat dan ook?
Plus als je solo speelt zoals last whisper dat eerst deed heb je mogelijkheid voor fusies.
Is alsnog een teken van de gemakkelijke weg kiezen. Kan ik niet veel respect voor opbrengen.
 

DeletedUser69389

Guest
Waarvoor wel ? NewGens enkel als ze respect voor je opbrengen. Interners niet, PP-abusers niet. Vijanden niet...
Vijanden kan ik zeer zeker respect voor opbrengen. Je hoort mij niet klagen over een Save bijvoorbeeld. Respect hoor je te verdienen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208

DeletedUser69389

Guest
Wat heeft een save dan gedaan? Ik wil mn stam niet afvallen maar stel de classic ; Daar was t niet super zullen we zeggen.
Je kunt niet ontkennen dat ze vechten voor hun dorpen. Daarnaast beschikt het team over Valentijn en Angela. Wat wil je als acc nog meer?:oops: Bewezen ervaren spelers.

Wel tof dat je zo denkt over je eigen stamgenoot.... Misschien moet je je meer zorgen gaan maken over een andere stamgenoot van jou. Die denkt met 1/3e volle clears te kunnen aanvallen en daarmee dorpen te pakken. Bij zulke spelers moet je ze in de gaten houden. Niet bij veruit jullie beste account, samen met Mugiwara no Luffy en maybe King Kong.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.149
Maar eventjes hier omdat dit een meer geschikt topic is.

CF of niet, jullie account zouden met de 'spelregels' komen, afspraken maken over eventuele CF (ik wilde erover vragen maar het gaat lastig als ik ben geblokkerd) :eek:

Dus met andere woorden, jullie moeten het initiatief nemen want het boeit ons geen zak? Dat was inderdaad te merken toen jij die barbarendorpen edelde. Ik heb bepaalde verwachtingen van een stam die zich graag wilt profileren als een topstam. Daaronder valt inderdaad ook dat ze geen clusterfucks nemen in de vorm van < 3k barbarendorpen.

Het enige wat ik wil is een leuke eerlijke strijd zonder gezeur en geouwehoer over 1 dorpje die naast jullie ligt & 1 veld van mijn MB af ligt..

Toch maar beter leren kijken.

Excuses als jullie het een CF vinden, had zelf nog nooit gehoord van deze ongeschreven regel (Noob team 4 Life):cool::cool:

Zelfs je eigen stamgenoten keuren het af en noemen het een CF...

Voor de lezers die geen idee hebben waarover dit gaat;
Dit is de CF waar ik het over heb(de onderste)
Legenda: De Sukke = geel
DRR = groen:
ebdb009f399e52141073ea9dea5d3f4a.png

Oorspronkelijk was dit een barbarendorp:
f2682c7fa35d2c979209995e3f082af9.png

Zelfs heel mooi keurig om 8u 's ochtends getimed dus met voorbedachte rade uitgevoerd.

Lennart zou dit afhandelen maar kreeg hier maar geen tijd voor wegens tentamens. Zelf heb ik dit opgepakt met Rogier en zijn we een gesprek aangegaan met de leiding van Chill, genaamd Goez. Het volledige gesprek valt in de spoiler te lezen.
De Sukke 21.03.18 12:21
Hoi,

Ik begreep dat een mb van red het bij jullie deed, DRR heeft zojuist een tweede bij ons gepakt. Willen we dit trieste spel voortzetten of gaan we er wat aan doen?

Goez 21.03.18 12:23
Tja ook [player]marter[/player] begint ons te clusterfucken. en de mb van [player].Thefluffydog[/player] bij ons ook.

De Sukke 21.03.18 12:24
Daarom, wil je oplossing?

Goez 21.03.18 12:30
Wat zou jij dan als oplossing benoemen. Zou trouwens de dorpen van drr niet als clusterfuck benoemen.

De Sukke 21.03.18 12:30
Dan moet je nog even de definite van een cf opzoeken denk ik.
Oplossing is dat er iig geen meer bijkomen

Goez 21.03.18 12:32
Is redbull dan ook aan het cfen ?

Goez 21.03.18 12:32
bij fear

De Sukke 21.03.18 12:33
Hij edelt dorpen van stoneslaya, dat bedoel je?

De Sukke 21.03.18 12:34
Ik vind het edelen van 10k dorpen of 3k dorpen wel een verschil.
Als drr 10k dorpen in mijn cluster kan vinden, mag hij ze allemaal pakken.

Goez 21.03.18 12:35
Tja, tis net zo erg in het cluster van fearless als dat de dorpen van drr in jou cluster zijn lijkt mij dan.


Daniel

De Sukke 21.03.18 12:39
Cluster van Fearless?

Waarom zie jij die dorpen van Drr niet als clusterfuck dan?

Goez 21.03.18 16:19
00316*********als je iets wil bespreken hou niet van lange verhalen typen.

Goez 21.03.18 17:01
Heb net al met Bas (Perfection) gesproken dat was de leiding toch?
Wat is het verschil tussen een 10k dorpje of 3.5k dorpje?
Het zijn alle 2 spelers een 3.5k dorpje heb je in 2 dagen met 250pp naar 10k...

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:16
met 250pp? grapjes :p

Goez 21.03.18 17:21
Als dat het enigste is wat je kunt zeggen kap ik deze onnodige handels pogingen van je af.
Je hoeft geen GS meer te kopen dus zal tussen de 250/500PP liggen.
Als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Aan de leden van Vinage heb je nog meer als aan de leiding ;)

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:22
Nja, als jullie het verschil niet zien tussen de soorten cf's ben ik al klaar met het serieus voeren van een conversatie.

Goez 21.03.18 17:32
Hahahahahaha Laat me niet lachen.
Ik defineer CF een speler of dorp onder de 3.5k.
2 velden tegen over zijn front MB 5 velden tegenoverzich zelf noem ik front verleggen.
Meer als 5 velden had ik het nooit geaccepteerd :)
Tevens willen wij best afspraken maken omdat jullie van die mensen zijn die meteen 20 velden BB 600 pnt gaan edelen.
Maar als DRR zijn CF afstaat Redbull dus ook?
Ookal zijn ze gratis waren die van DRR ook ;)

De Sukke 21.03.18 17:36
precies, je definieert een CF als een dorp onder de 3.5k, dat maakt de dorpen die redbull edelt van 10k dus geen CF ;) DRR edelt wel dorpen van onder de 3.5 in mijn cluster.

Goez 21.03.18 17:38
Buiten de 5 velden ;)
Lezen knul.
Daarom hou ik dus niet van typen gaan ze overal over heen lezen.

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:39
Heeft niks met mijn lezen de maken, jij noemt het edelen van 5 minuten afstand tov ons front verleggen, ik niet. Dat is een verschil in mening ;)

Goez 21.03.18 17:43
5 Velden geen minuten is typen ookal zo moeilijk?
Ga maar weer ruzie maken met Bas als je iets af wil spreken hoor ik het wel ;)

*Niet verder dan 5 velden.
*Niet onder de 3.5k
*MB & DU inbegrepen.
*BG de zelfde afspraken.

Verder spreek je alleen vanuit jou en niet vanuit de stam hoor ik wel :)

De Sukke 21.03.18 17:44
Het is een lange dag ^^

Goez 21.03.18 17:49
De dag is net zo lang voor iedereen ;)

De Sukke 21.03.18 17:49
Nou ^^

hele dag goederenrecht, doe het maar na :p

Goez 21.03.18 17:52
Dat is altijd maar maximaal een halve dag aangezien een dag 24 uur heeft.
14 uur fisiek werk mag je ook wel eens doen ;)

De Sukke 21.03.18 17:52
Ik heb een bijbaantje in de appie ^^

Goez 21.03.18 17:54
Vakkenvullen wat een ruk bij baan :p

De Sukke 21.03.18 17:54
Betaalt meer dan goed :p

Goez 21.03.18 17:59
Ik hoor het wel eens ooit ;)

De Sukke 21.03.18 17:59
Ik zal vandaag of morgen wel iets concreets op papier zetten.

Goez 21.03.18 18:12
Je doet maar ;)
je weet van welke dorpen ze toestemming krijgen van mij.

De Sukke 23.03.18 15:01
Alle clusterfucks dmv barbarendorpen (onder de 5k) zullen niet ingenomen worden achter de eerste linie van het front. Spelersdorpen zijn altijd toegestaan.
Dorpen die recent zo zijn overgenomen zullen worden teruggegeven, waaronder die dorpen van DRR.

Akkoord?

Goez 23.03.18 15:23
achter de eerste 2 linies en niet dat een single dorp een linie is onder de 4k en er worden geen dorpen terug gegeven.

Akkoord?

Goez 23.03.18 15:24
spelers dorpen boven de 4k toegestaan niet altijd

De Sukke 23.03.18 15:27
Graag even wat beter formuleren, hier kan ik niks mee.

Wat mij betreft geen deal als er geen dorpen terug worden gegeven.

Goez 23.03.18 15:33
die dorpen van DRR zijn geen CF dus kan moeilijk teruggeven.
ze liggen op jou 2e echte linie dus niks mis mee

De Sukke 23.03.18 15:38
Het ligt achter onze tweede linie?

Goez 23.03.18 17:19
een single dorp op een lijn is geen linie ;)

Sidenote: Nummer weggehaald.

Goed, zoals jullie kunnen lezen vind de stamleider van Chill het geen CF en zijn zij ook niet bereid het dorp in te leveren.
Laten we even het front van De Sukke erbij pakken en de linies uitmeten:
a6a6fc0ff0cb713e3a00a886cb8b7ff0.png
Lijkt mij toch duidelijke achter de tweede linie, misschien wel de derde linie voor sommige spelers. Maar nee, volgens Goez (de leider van Chill.) is dit geen clusterfuck. Zelfs team SaveTheWhaleMarryAnObese was het hier niet mee eens, waarvoor dank. Het gesprek met hem dan ook gestopt omdat ik daar geen zin in had.

Mocht je een andere mening hebben dan ik, prima en dat mag ook. Hoef je echter geen heel verweer in dit topic te schrijven.

Edit: Ik kreeg al de vraag; wat is nu de conclusie? Nou die mag je lekker zelf trekken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Dat Goez (AF) tactisch en inzichtelijk gestoord is was voor mij al duidelijk. Wie die Daniel is heb ik ook een vermoeden van. Die is zoniet nog erger. Volslagen idioten als leiding. Arme spelers als Roy of Save.
 

DeletedUser79044

Guest
Oke correct ze liggen op de 3e linie ik had me hierop mis geteld menselijk dat zoeits gebeurt.

Verder als je gaat fronten lijkt het me niet dat er geen dorpjes door elkaar zullen liggen in de eerste 3 linies?
Of is dat wel waar je heen wil zodat iedereen een edel kan zien aankomen want dan moet je dat even melden :)

Er zijn spelers uit jou stam (Vinage) die het wel degelijk met mij eens zijn dat het geen echte CF is.

Zoals ik aanhaalde is het 2 velden van zijn MB af.
Had de MB ze geedelt had je jullie niet eens gehoord.
5 velden van zijn eigen dorpen.
Dan krijg je wat jullie gebruiken ja maar dat is mijn lijn.

Verder vind ik BB onder de 3.5k nutteloos daarna kun je ze gebruiken wat ik ook aanhaalde.

Als je dit hier wil bespreken prima echter weer een domper dat jullie alleen de discussie niet aan durven gaan typisch Vinage stijl.

Op de vraag dat voor BG + MB + DU en dergelijke het zelfde gesteld zou worden werd niet op gereageerd vanwegen de BG met TikTak lijkt me?

Wat betrefd Save (Valtentijn) wil afspraken maken wat iedereen wil maar het moet alleen naar jullie handjes gedraaid worden gebeurt dat niet ga je hier lopen zagen.
Echter heeft het alleen maar negatieve invloed :)

Dat Goez (AF) tactisch en inzichtelijk gestoord is was voor mij al duidelijk. Wie die Daniel is heb ik ook een vermoeden van. Die is zoniet nog erger. Volslagen idioten als leiding. Arme spelers als Roy of Save.

Ze hebben hier ook wel degelijk zelf voor gekozen ;)
Tactisch en inzicht was een groot punt daar in maar naar de buiten wereld moet je altijd doen als je een kip zonder kop bent :)
Dan maken mensen zoals jou underground tacticz. 9/10x een foute inschatting ;)

Wat betrefd Daniel deze persoon ga jij niet kennen wat je ook denkt of meent aangezien hij de NL amper gespeeld heeft.
Verder denk ik ook niet dat hij jou wil leren kennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79057

Guest
Maar eventjes hier omdat dit een meer geschikt topic is.



Dus met andere woorden, jullie moeten het initiatief nemen want het boeit ons geen zak? Dat was inderdaad te merken toen jij die barbarendorpen edelde. Ik heb bepaalde verwachtingen van een stam die zich graag wilt profileren als een topstam. Daaronder valt inderdaad ook dat ze geen clusterfucks nemen in de vorm van < 3k barbarendorpen.


Toch maar beter leren kijken.



Zelfs je eigen stamgenoten keuren het af en noemen het een CF...

Voor de lezers die geen idee hebben waarover dit gaat;
Dit is de CF waar ik het over heb(de onderste)
Legenda: De Sukke = geel
DRR = groen:
ebdb009f399e52141073ea9dea5d3f4a.png

Oorspronkelijk was dit een barbarendorp:
f2682c7fa35d2c979209995e3f082af9.png

Zelfs heel mooi keurig om 8u 's ochtends getimed dus met voorbedachte rade uitgevoerd.

Lennart zou dit afhandelen maar kreeg hier maar geen tijd voor wegens tentamens. Zelf heb ik dit opgepakt met Rogier en zijn we een gesprek aangegaan met de leiding van Chill, genaamd Goez. Het volledige gesprek valt in de spoiler te lezen.
De Sukke 21.03.18 12:21
Hoi,

Ik begreep dat een mb van red het bij jullie deed, DRR heeft zojuist een tweede bij ons gepakt. Willen we dit trieste spel voortzetten of gaan we er wat aan doen?

Goez 21.03.18 12:23
Tja ook [player]marter[/player] begint ons te clusterfucken. en de mb van [player].Thefluffydog[/player] bij ons ook.

De Sukke 21.03.18 12:24
Daarom, wil je oplossing?

Goez 21.03.18 12:30
Wat zou jij dan als oplossing benoemen. Zou trouwens de dorpen van drr niet als clusterfuck benoemen.

De Sukke 21.03.18 12:30
Dan moet je nog even de definite van een cf opzoeken denk ik.
Oplossing is dat er iig geen meer bijkomen

Goez 21.03.18 12:32
Is redbull dan ook aan het cfen ?

Goez 21.03.18 12:32
bij fear

De Sukke 21.03.18 12:33
Hij edelt dorpen van stoneslaya, dat bedoel je?

De Sukke 21.03.18 12:34
Ik vind het edelen van 10k dorpen of 3k dorpen wel een verschil.
Als drr 10k dorpen in mijn cluster kan vinden, mag hij ze allemaal pakken.

Goez 21.03.18 12:35
Tja, tis net zo erg in het cluster van fearless als dat de dorpen van drr in jou cluster zijn lijkt mij dan.


Daniel

De Sukke 21.03.18 12:39
Cluster van Fearless?

Waarom zie jij die dorpen van Drr niet als clusterfuck dan?

Goez 21.03.18 16:19
00316*********als je iets wil bespreken hou niet van lange verhalen typen.

Goez 21.03.18 17:01
Heb net al met Bas (Perfection) gesproken dat was de leiding toch?
Wat is het verschil tussen een 10k dorpje of 3.5k dorpje?
Het zijn alle 2 spelers een 3.5k dorpje heb je in 2 dagen met 250pp naar 10k...

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:16
met 250pp? grapjes :p

Goez 21.03.18 17:21
Als dat het enigste is wat je kunt zeggen kap ik deze onnodige handels pogingen van je af.
Je hoeft geen GS meer te kopen dus zal tussen de 250/500PP liggen.
Als er verder nog vragen zijn hoor ik het wel.
Aan de leden van Vinage heb je nog meer als aan de leiding ;)

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:22
Nja, als jullie het verschil niet zien tussen de soorten cf's ben ik al klaar met het serieus voeren van een conversatie.

Goez 21.03.18 17:32
Hahahahahaha Laat me niet lachen.
Ik defineer CF een speler of dorp onder de 3.5k.
2 velden tegen over zijn front MB 5 velden tegenoverzich zelf noem ik front verleggen.
Meer als 5 velden had ik het nooit geaccepteerd :)
Tevens willen wij best afspraken maken omdat jullie van die mensen zijn die meteen 20 velden BB 600 pnt gaan edelen.
Maar als DRR zijn CF afstaat Redbull dus ook?
Ookal zijn ze gratis waren die van DRR ook ;)

De Sukke 21.03.18 17:36
precies, je definieert een CF als een dorp onder de 3.5k, dat maakt de dorpen die redbull edelt van 10k dus geen CF ;) DRR edelt wel dorpen van onder de 3.5 in mijn cluster.

Goez 21.03.18 17:38
Buiten de 5 velden ;)
Lezen knul.
Daarom hou ik dus niet van typen gaan ze overal over heen lezen.

Met Vriendelijke Groet,
Kevin☆ Team [player]Goez[/player]

De Sukke 21.03.18 17:39
Heeft niks met mijn lezen de maken, jij noemt het edelen van 5 minuten afstand tov ons front verleggen, ik niet. Dat is een verschil in mening ;)

Goez 21.03.18 17:43
5 Velden geen minuten is typen ookal zo moeilijk?
Ga maar weer ruzie maken met Bas als je iets af wil spreken hoor ik het wel ;)

*Niet verder dan 5 velden.
*Niet onder de 3.5k
*MB & DU inbegrepen.
*BG de zelfde afspraken.

Verder spreek je alleen vanuit jou en niet vanuit de stam hoor ik wel :)

De Sukke 21.03.18 17:44
Het is een lange dag ^^

Goez 21.03.18 17:49
De dag is net zo lang voor iedereen ;)

De Sukke 21.03.18 17:49
Nou ^^

hele dag goederenrecht, doe het maar na :p

Goez 21.03.18 17:52
Dat is altijd maar maximaal een halve dag aangezien een dag 24 uur heeft.
14 uur fisiek werk mag je ook wel eens doen ;)

De Sukke 21.03.18 17:52
Ik heb een bijbaantje in de appie ^^

Goez 21.03.18 17:54
Vakkenvullen wat een ruk bij baan :p

De Sukke 21.03.18 17:54
Betaalt meer dan goed :p

Goez 21.03.18 17:59
Ik hoor het wel eens ooit ;)

De Sukke 21.03.18 17:59
Ik zal vandaag of morgen wel iets concreets op papier zetten.

Goez 21.03.18 18:12
Je doet maar ;)
je weet van welke dorpen ze toestemming krijgen van mij.

De Sukke 23.03.18 15:01
Alle clusterfucks dmv barbarendorpen (onder de 5k) zullen niet ingenomen worden achter de eerste linie van het front. Spelersdorpen zijn altijd toegestaan.
Dorpen die recent zo zijn overgenomen zullen worden teruggegeven, waaronder die dorpen van DRR.

Akkoord?

Goez 23.03.18 15:23
achter de eerste 2 linies en niet dat een single dorp een linie is onder de 4k en er worden geen dorpen terug gegeven.

Akkoord?

Goez 23.03.18 15:24
spelers dorpen boven de 4k toegestaan niet altijd

De Sukke 23.03.18 15:27
Graag even wat beter formuleren, hier kan ik niks mee.

Wat mij betreft geen deal als er geen dorpen terug worden gegeven.

Goez 23.03.18 15:33
die dorpen van DRR zijn geen CF dus kan moeilijk teruggeven.
ze liggen op jou 2e echte linie dus niks mis mee

De Sukke 23.03.18 15:38
Het ligt achter onze tweede linie?

Goez 23.03.18 17:19
een single dorp op een lijn is geen linie ;)

Sidenote: Nummer weggehaald.

Goed, zoals jullie kunnen lezen vind de stamleider van Chill het geen CF en zijn zij ook niet bereid het dorp in te leveren.
Laten we even het front van De Sukke erbij pakken en de linies uitmeten:
a6a6fc0ff0cb713e3a00a886cb8b7ff0.png
Lijkt mij toch duidelijke achter de tweede linie, misschien wel de derde linie voor sommige spelers. Maar nee, volgens Goez (de leider van Chill.) is dit geen clusterfuck. Zelfs team SaveTheWhaleMarryAnObese was het hier niet mee eens, waarvoor dank. Het gesprek met hem dan ook gestopt omdat ik daar geen zin in had.

Mocht je een andere mening hebben dan ik, prima en dat mag ook. Hoef je echter geen heel verweer in dit topic te schrijven.

Edit: Ik kreeg al de vraag; wat is nu de conclusie? Nou die mag je lekker zelf trekken.

Sorry hoor maar hoe wil ik contact met jou opnemen ? Wanneer je mijn account blokkeert kan ik moeilijk een bericht sturen... Ga niet de hele stam vragen om jullie skype/06 nummer.. Het is tenslotte een spelletje...
Toen ik dat BB aanviel had het 3K+ punten maar omdat jou stamgenoot daar rammen heeft opgemikt is het naar beneden gegaan..

Er zijn altijd voor en tegenstanders in het spel. Dus mensen zijn voor deze actie en er zijn er altijd een aantal die tegen de actie zijn.. Dat is in jou stam exact hetzelfde...

Dus uit jou mooie kaartje kan ik concluderen dat mijn MB dat dorp wel mocht pakken ? Dan was er niks aan de hand geweest ?... Naja never mind als dat dorp jou heilig is kan je het ook wel pakken, of heb je geen clears meer ????

Nogmaal excuses ervoor (IK had persoonlijk nog nooit van dit gehoord) je kunt tenslotte elk dorp op de wereld edelen..



Sjoerd|Team|Das Römische Reich
 

DeletedUser78972

Guest
Eén van die pauper bbtjes heeft me nog 4 clears en 2 edels gekost ook:p

Verder had ik ook nog nooit van een CF gehoord en vind ik het gewoon een slimme zet en met wat edelgeluk heeft die t dorp binnengehaald en behouden.
Ik snap dat dit opzich wel een aardige CF is maar ik zou het misschien ook wel proberen.

Zie het gewoon als een vijandige DU lol.
 

DeletedUser69112

Guest
Het zijn de spelers die niet op een gewone wijze doorheen het front van hun tegenstander kunnen breken die lage middeltjes zoals clusterfucks gaan inzetten. Jullie mogen het creatief/tactisch noemen, maar in mijn ogen zegt dit gewoon alles over de kwaliteiten van het team die dergelijke middelen nodig heeft om toch maar 'progress' te kunnen maken op de kaart/zijn tegenstander.
 

DeletedUser75339

Guest
Uiteindelijk draait het gewoon om mentaliteit naar mijn mening.
Als een speler wilt clusterfucken zal hem dat wel lukken of het nu een barbaar of een spelersdorp is.
Er zijn altijd wel inactieve spelers/mb's te vinden in een ander zijn cluster en als je twstats een beetje volgt , pik je die er zo uit.
Een barbaar is dan vaak nog slechter door het beperkte puntenaantal en daar krijg je dan nog het gezeik van alle moraalridders over. Pak je echter een spelersdorp zoals bv vinage nu bij stoneslaya doet dan heb je de "moral highground" en heb je nog eens betere "cfs".

Enige wat ik hieruit opmaak is dat zowel chill als vinage het hard gaan spelen en dan zou ik ze aanraadden dat mocht dit te hard zijn voor bepaalde leden dat ze daar afspraken over maken met daarin ook spelersdorpen want daarmee kan je (minstens) even hard clusterfucken.
Of gewoon in goede verstandhouding met je vijand spelen en niet proberen om zo je voordeeltjes te halen ;)
 

DeletedUser79057

Guest
Het zijn de spelers die niet op een gewone wijze doorheen het front van hun tegenstander kunnen breken die lage middeltjes zoals clusterfucks gaan inzetten. Jullie mogen het creatief/tactisch noemen, maar in mijn ogen zegt dit gewoon alles over de kwaliteiten van het team die dergelijke middelen nodig heeft om toch maar 'progress' te kunnen maken op de kaart/zijn tegenstander.

Als het midden in het cluster was ja... Maar goed deze discussie kan je oneindig voeren..
Niet iedereen is zo goed als heel vinage he :rolleyes:
 

DeletedUser79251

Guest
Hoezo word hier zo'n ophef over gemaakt? Meningen hierover verschillen overduidelijk, ik zie het als een tactische zet, en als je de "CF" niet leuk vind dan moet je actie ondernemen. Want je mag hem gewoon aanvallen. En wat andere kunnen doen. Kun jij ook doen :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Wat het clusterfucken betreft, ik zou een clusterfuck definiëren als volgt: Het edelen van een neutraal dorp achter de vijandelijke frontlinie. Let op het woord neutraal: Als je vijanden of moraalbrekers/du's van vijanden uit zijn cluster weet te edelen kan het geen clusterfucken genoemd worden, de moraalheer heeft de verantwoordelijkheid om de accounts actief te bemannen en van def te voorzien of iets dergelijks. Daarom noem ik 'neutraal'; Barbarendorpen (geen eigenaar) of net gespawnde noobs (26 punt gastjes) behoren vanzelfsprekend tot de neutralen en het is vrijwel laag om zulke dorpen te edelen. Je enige intentie is dan om te clusterfucken.

Zeer treurig om te lezen dat de leider van Chill het verschil niet kan zien tussen het edelen van een barbarendorp van 2500 punten en het edelen van een andere speler (10k dorpen). Vervolgens rept hij ook nog over dat de grootte van dorpen niets uitmaakt omdat je dat toch met een shitload pp naar 10k brengt in 2 dagen, laten we hopen dat dit niet de algemene gedachtegang is op wereld 59. Verder wordt er door Goez geschreven ''Dorpen binnen 5 velden van eigen front is geen clusterfuck''. Jammer dat Kevin zijn gedachtegang niet ver genoeg ging om te beseffen dat je met die regel oneindig lang kunt clusterfucken , gezien je die 5 velden elke keer weer verlegd door middel van clusterfucken.

Ik vind overigens het algemeen optreden van Goez in deze pm-wisseling zeer zeker niet professioneel, al was de aanschrijving van De Sukke ook wel flink aan de informele kant. Jammer dat Goez de deur dicht gooit en er kennelijk geen afspraken gemaakt kunnen worden over clusterfucken omdat Chill er niet voor open staat. Zijn jullie pp-reserves zo groot dat jullie van plan zijn om een honderdtal barbaar-clusterfucks ''in twee dagen naar 10k te boosten''? :p:p


Ik wil daar nog wel op terug komen hoor want jij bent iemand die altijd het laatste woordje moet hebben dus doe ik het met liefde en plezier.

Ik snap niet dat je een massa met internen kunt vergelijken volgens mij zijn dit 2 compleet aparte dingen. (1)
Tevens is Stabben ook weer een aparte tak van een stam. (2)
Voor een massa is iedereen verantwoordelijk. (3)
Voor een stab ligt het aan de situatie wie er verantwoordelijk is en hoe het zich gaat oplossen. (4)
Voor een intern is niemand verantwoordelijk zolang het in jou lijnen ligt who cares van de stam dat jij hem internt? (5)
Dus als jij een gratis dorp krijgt ga je aan de stam vragen of dat wel mag voor de cijfers?(6)
Het antwoord daarop is NEE dus waarom zou je dan een stam gaan vergelijken met elkaar voor interns free dorpen of wat dan ook?
Plus als je solo speelt zoals last whisper dat eerst deed heb je mogelijkheid voor fusies.

Kun je alsjeblieft de volgende keer enige moeite doen om een van de volgende opties toe te passen?
1) Schrijf een samenhangend verhaal in plaats van allemaal oneliners. Ik houd wel van een sudoku of dat soort puzzels maar elke keer jouw oneliner bij een zin van mijn verhaal zoeken gaat nogal vervelen.
2) Maakt gebruik van het quote systeem, knip je citaat op om het enigszins leesbaar te houden. Of pas een nummer-methode toe (zoals ik nu)
3) Probeer wat completer te antwoorden, op basis van dit soort shit-berichten ben je één van de slechtste posters op het forum en in mijn opinie één van de allerslechtst postende leiders op de hele .NL-community.

Goed, ik ga morgenmiddag als ik nuchter ben eens even zoeken wat je nou allemaal weer bazelt want ik word hier echt niet wijzer van. Volgens mij citeer jij een hele andere post dan welke dan ook op de vorige pagina... Je spreekt over stabs, control f dat eens op de vorige pagina. Ik zie de relevantie niet en heb 0 hits. Je zegt dat ik massa's met internen vergelijk, massa is één keer genoemd door mij in een post maar zeer zeker niet in vergelijking met internen. Je derde zin; goed verhaal man. Je krijgt je inhoudelijke reactie morgen, maar echt doe wat aan die shitty manier van posten.
 
Bovenaan