Het grote bevindingen topic van '59

Reactiescore
510
Het gaat toch om stamverband haha :p
Uitschieters zijn er altijd.
 

DeletedUser78434

Guest
Mooie post @Roald97

Wat Goez ook zegt, je vergelijkt nu 'appels met peren'

Ja, er zijn een aantal accounts in beide stammen: LW/Goez/Flipping/Redbull/Smokin/noobstiaan die grotendeels gemakkelijk dorpen hebben gekregen.

Maar, daarentegen ook een aantal accs met zeer weinig gemakkelijke dorpen Perfection/Bananen/Act/Kalm/Jason/Save/Gambling//DRR

Dat moet je dan ook nader onderzoeken.

Het feit dat Chill veel Chill heeft overgenomen is al vaker genoemd.

2 voorafgesproken fusies
driesbiljart die door schoolresultaten moest quitten
Monster is 6 maanden op zakenreis in een Afrikaans gebied met beperkt stroom/internet

Maar om daar verder op in te gaan is denk ik niet nodig. Zowel Vinage als Chill hebben DU's en zullen ten alle tijden nog wel ergens externs hebben.
 
Reactiescore
1.478
Noobstiaan makkelijke dorpjes waar??? Wij hebben sinds een weekje of 2 eindelijk een paar du's waarvan er nu al en geen zin meer in heeft. Onze ODA is hoger dan onze punten rang.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
@Roald97 Ik zie dat je A meeneemt in “externs” bij Vinage, echter is dit niet helemaal juist op ThaJekkah na. Rest is weggebashed.

Ben ik van op de hoogte inderdaad, ik heb expres zowel Vinage vs A. en Chill vs Care. allebei volledig meegenomen als intern. Misschien is er in het geval van chill ook maar een deel gratis gepakt en een deel weggebashed, die discussie wilde ik niet voeren dus koos hier gewoon voor in beide gevallen 100% extern. Maar inderdaad, Vinage komt lager uit dan het gegeven getal, mogelijk Chill ook, ik heb mij niet verdiept in het feit of ze gratis dorpen van Care kregen of niet. Dat zou men vrij gemakkelijk kunnen herleiden aan de oda en odd statistieken van beide partijen.

@Roald97 Ik geef je hier gelijk in ga echter is per speler bekijken waaronder wij ook veel extern hebben gedaan maar je bekijkt nu per stam en zo iemand als jou trekt het gemiddelde van jullie stam dik omlaag :p
Ik denk dat als je per speler gaat kijken flipping bijvoorbeeld dat het bijna gelijkwaardig is ;)

Waarom zou ik per individu gaan kijken? Naar mijn mening ben je als stam verantwoordelijk voor elkaars daden. Paar voorbeelden: Vinage weet de massa van Chill op De Sukke totaal te blocken, natuurlijk dan een paar credits naar het def-werk van De Sukke (en vv'ers) maar het is het stambeleid, stamgenoten, de stam die het mogelijk hebben gemaakt dat er voldoende def naar toe kon / stond. Of een recent voorbeeld; Iemand uit Rota deed een stab, de hele stam wordt erop aangekeken. Dus ik maakte de balans op per stam.

Ja Flipping heeft meer interns dan wie dan ook in Vinage, maar hij is nog niets in vergelijking met Last whisper (helemaal niemand is dat). Maarja doordat Flipping gratis dorpjes kon edelen had hij wel clears over om al die barbarendorpen van Perfection te clearen met 10k sp/zw. Je zult in elke stam verschillen hebben in de hoeveelheid. De gegeven 'uitslag' is procentueel, maargoed jullie als Goez zijnde zullen het gemiddelde van Chill zeer zeker niet goed doen met jullie gigantische intern/extern (dat valt te bediscussiëren) Risky Business.

Rens gewoon negeren. Meestal komt daar toch stront uit.

Gelukkig wel, anders zou hij wat meer druiven, pruimen en abrikozen moeten eten om zijn stoelgang weer op gang te helpen.
 

DeletedUser58290

Guest
Zoals ik al aangaf... Hard-Rest op iPhone, duurt even voordat ik E-mails doorgestuurd krijg, ligt niet aan mij :).
Dat duurt inderdaad wel 'even' ja.. Hoe zit het nou ermee? Ik denk dat er met mij nog wel meer mensen zijn die hier nog op zitten te wachten..
 

DeletedUser78434

Guest
Dat duurt inderdaad wel 'even' ja.. Hoe zit het nou ermee? Ik denk dat er met mij nog wel meer mensen zijn die hier nog op zitten te wachten..

Ik kan mij niet voorstellen dat hij in gesprekken heeft kunnen laten blijken dat hij wordt 'genaaid'
Ik als buurman van beide, weet namelijk alle condities en dat dit allemaal netjes wordt uitgevoerd.

Ben wel heel benieuwd wanneer dit online komt van onze Mark, als hij hier überhaupt nog zal komen.
 

DeletedUser79044

Guest
Wel jammer dat ik geen reactie kreeg op mijn respons op goez :|

Zoals iedereen weet zit in niet dagen op het AF en stop ik wat meer tijd in het spelletje.
Ik kan er op terug komen natuurlijk is er niet aan last whisper te tippen is dit erg?
Lijkt me van niet toch meer jaloezie wat sommige uitstralen.
So so iemand heeft een BB gecleard dit is werkelijk waar niet noemenswaardig 1000x simpeler en goedkoper dan je clears op spelers van 300/600k gooien a.k.a Last Whisper.
Maar een dikke pluin voor flipping dat hij een barbaar cleart :D

Wij doen niet ten goede met onze extern dat klopt ieder voor zich lijkt me.
Tevens kan Redbull er ook wel wat van.

@.TheFluffyDog zal nooit met harde bewijzen kunnen komen.

Wat betrefd de CF die Redbull en MB's uitvoeren?
Wat snel hap voer erin gooien voordat Vinage zich verveeld.
 

DeletedUser78971

Guest
Ik kan mij niet voorstellen dat hij in gesprekken heeft kunnen laten blijken dat hij wordt 'genaaid'
Ik als buurman van beide, weet namelijk alle condities en dat dit allemaal netjes wordt uitgevoerd.

Ben wel heel benieuwd wanneer dit online komt van onze Mark, als hij hier überhaupt nog zal komen.

Moet ik nog 1x duidelijk maken dat ik niet over deze zaak ga? Dat is namelijk iets van mijn co en niet van mij, ga jij je nou maar concentreren op het spelletje. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Teun over deze zaak gaat en niet IK (Mark) dus als je iets wil weten, moet je naar hem gaan en niet bij mij komen.

xxx
Mark
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Waarom zou ik per individu gaan kijken? Naar mijn mening ben je als stam verantwoordelijk voor elkaars daden. Paar voorbeelden: Vinage weet de massa van Chill op De Sukke totaal te blocken, natuurlijk dan een paar credits naar het def-werk van De Sukke (en vv'ers) maar het is het stambeleid, stamgenoten, de stam die het mogelijk hebben gemaakt dat er voldoende def naar toe kon / stond. Of een recent voorbeeld; Iemand uit Rota deed een stab, de hele stam wordt erop aangekeken. Dus ik maakte de balans op per stam.

Ja Flipping heeft meer interns dan wie dan ook in Vinage, maar hij is nog niets in vergelijking met Last whisper (helemaal niemand is dat). Maarja doordat Flipping gratis dorpjes kon edelen had hij wel clears over om al die barbarendorpen van Perfection te clearen met 10k sp/zw. Je zult in elke stam verschillen hebben in de hoeveelheid. De gegeven 'uitslag' is procentueel, maargoed jullie als Goez zijnde zullen het gemiddelde van Chill zeer zeker niet goed doen met jullie gigantische intern/extern (dat valt te bediscussiëren) Risky Business.

Zoals iedereen weet zit in niet dagen op het AF en stop ik wat meer tijd in het spelletje.
Ik kan er op terug komen natuurlijk is er niet aan last whisper te tippen is dit erg?
Lijkt me van niet toch meer jaloezie wat sommige uitstralen.
So so iemand heeft een BB gecleard dit is werkelijk waar niet noemenswaardig 1000x simpeler en goedkoper dan je clears op spelers van 300/600k gooien a.k.a Last Whisper.
Maar een dikke pluin voor flipping dat hij een barbaar cleart :D

Wij doen niet ten goede met onze extern dat klopt ieder voor zich lijkt me.
Tevens kan Redbull er ook wel wat van.

Je zegt tippen, echter is het zeer zeker niet positief. Last Whisper gaat voorlopig de boeken in als een grote rimmende pp-smijter die nog helemaal niets heeft laten zien, zeker niet iets om trots op te zijn. Verder denk ik dat veel mensen veel te veel omhoog kijken en zo kortzichtig zijn dat ze denken dat de spelers bovenaan het lijstje de beste spelers zijn. In feiten lang niet altijd het geval, zelfs vaak niet. Op alle pp-abuse werelden klopt het al niet, spendeer je geen geld eindig je lager in ranking. Op LH werelden zal de speler die de meeste massa's kreeg en moest doen niet bovenaan staan maar de rimmer met de meeste ruimte en de minste staminzet. Op reguliere werelden zijn het ook vaak rimmers die ladingen barbaren hebben om te farmen, iets wat in de core, daar waar het front meestal is, geen sprake van is. Kortom; de spelers bovenaan de lijst zijn vaak helemaal niet de beste. Ik zie dan ook niet in waarom men jaloers zou zijn op last whisper of op een van de andere accounts in de top. Enkel Perfection heeft nog wat moeite gedaan voor de dorpen, jammer van de pp abuse maargoed, flipping, redbull, goez en last whisper zijn alle vier gewoon diehard interners, koud kunstje. Ik weet dat bovenstaande tekst je steekt maar vooraleer je de discussie aangaat zou ik er toch even over na denken. Het is geen originele bewering, er zijn veel spelers die dit al eerder bediscussieerd hebben.

Zie je mijn bovenstaande stukje? Ziet er vast leuk uit, bevat wel een leuk standpunt maar is vrijwel irrelevant in onze discussie. Precies zoals jouw antwoord dus, op het leuke standpunt na dan, je lult er maar wat omheen en gaat totaal niet in op het aansneden onderwerp: Namelijk dat het volgens mij beter is om stammen te vergelijken dan om individuen te vergelijking, zoals jij zei. Maak ik hieruit op dat je het met mij eens bent dat we beter stammen procentueel kunnen vergelijken wb interngedrag dan per individu?
 
Bovenaan