Het grote bevindingen topic van '59

Reactiescore
831
Omtrent het pp gebruik hebben jullie zeker allemaal gelijk.
Wel vind ik dat je door 1 wereld te pp farmen al wel succesvol kan zijn op een volgende wereld. Nogmaals niet leuk/ideaal maar jammer genoeg een 'must'.

Het jammere is dat je nooit de big spenders die je op w59 (en elke wereld) ziet zal kunnen voorbijsteken.
 
Reactiescore
141
wat @driesbiljart al zei
ik bedoelde niet met punten maar met grondstoffen zelf
eenmaal bij 150k kun je niet meer
met andere woorden voor spelers zonder pp wordt het binnenkort heel moeilijk
Kan trouwens niet wachten op w60
1 van de mods geef ons eens een sneakpeak als ik het nu niet te onbeleefd vraag;);););)

Ik ben ook verdomd benieuwd
 

DeletedUser75339

Guest
Risky business die dorpen in het midden van zijn cluster aan goez "verliest " hmmm ....
 
Reactiescore
1.148
Extern, was toch al langer duidelijk dat Suits & Chill contact hebben. Dit lijkt zelfs op een BG :D
 
Reactiescore
477
Risky en goez zijn idd aan het fuseren. Niks nieuws aan de horizon toch. De spelers in chill zijn bewezen intern/externkings
 

DeletedUser

Guest
If you can't beat them, join them :p

denk niet dat het hier iets mee te maken heeft.
Denk meer dat het te maken heeft met bezettingen etc.
Ik zie Goez niet als een account die geen uitdaging aandurft althans Kevin en Daniel zijn zeker voorstander van uitdagingen.
Ken kevin van de strijd tegen 4 farmers on a train ging hij ook niet uit de weg.
Over Rens en Rick weet ik niet zoveel.
 
Reactiescore
477
denk niet dat het hier iets mee te maken heeft.
Denk meer dat het te maken heeft met bezettingen etc.
Ik zie Goez niet als een account die geen uitdaging aandurft althans Kevin en Daniel zijn zeker voorstander van uitdagingen.
Ken kevin van de strijd tegen 4 farmers on a train ging hij ook niet uit de weg.
Over Rens en Rick weet ik niet zoveel.

Deze fusie is in ieder geval een strijd uit de weg gaan. Maar dat maakt niet uit. Hij krijgt zo ook eerder een front met Vinage. Waar ik graag een vv draai om dat varkentje even te wassen :)
 

DeletedUser

Guest
Deze fusie is in ieder geval een strijd uit de weg gaan. Maar dat maakt niet uit. Hij krijgt zo ook eerder een front met Vinage. Waar ik graag een vv draai om dat varkentje even te wassen :)

Misschien is het hun doel om eerder bij Vinage te zijn heb ze er verder nog niet over gesproken wat ik wel ga doen ofc.
Die varkentjes was je niet zomaar :p
Maarja dat moet gezien worden aangezien jullie al overduidelijk overtuigd zijn van de wereldwinst.
 
Reactiescore
571
Misschien is het hun doel om eerder bij Vinage te zijn heb ze er verder nog niet over gesproken wat ik wel ga doen ofc.
Die varkentjes was je niet zomaar :p
Maarja dat moet gezien worden aangezien jullie al overduidelijk overtuigd zijn van de wereldwinst.

It ain't over till the fat lady sings ;)
 
Reactiescore
2.303
denk niet dat het hier iets mee te maken heeft.
Denk meer dat het te maken heeft met bezettingen etc.
Ik zie Goez niet als een account die geen uitdaging aandurft althans Kevin en Daniel zijn zeker voorstander van uitdagingen.
Ken kevin van de strijd tegen 4 farmers on a train ging hij ook niet uit de weg.
Over Rens en Rick weet ik niet zoveel.

Ze sucken voor toe.
 

DeletedUser8174

Guest
Risky en goez zijn inderdaad aan het fuseren, dit omdat het account risky teveel werk had en geen groot account meer kon handhaven.
 
Reactiescore
477
En waarom dan de keuze voor Goez en niet iemand binnen suits?

Het lijkt er op deze manier op dat Chill toch wel heel goed contact had met Suits. Maar goed, ondanks al het contact en de van tevoren afgesproken externs blijft Vinage de D2W stam toch ^^
 
Bovenaan