Het grote bevindingen topic van '59

DeletedUser78434

Guest
Daar heb je me moet ik toegeven!
Maar dat zijn er 22 voor 3, is relatief nog beter dan 18 voor 2 :p
Niet dat dat het minder erg maakt whaha

Ik zeg ook niet dat mb's en du's slecht zijn.
Ik probeer enkel te zeggen dat zowel Vin als Chill beide gebruik maken van redelijk veel interns.
 
Reactiescore
2.303
Daar heb je me moet ik toegeven!
Maar dat zijn er 22 voor 3, is relatief nog beter dan 18 voor 2 :p
Niet dat dat het minder erg maakt whaha

Rekt noob, en jij zou mij gaan wegspelen?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785

''Havelte + Leiding staat als stabber, niet iedereen in Rota''

Nee dat is niet zo grapjas.

k36lx0.jpg

2rcshuv.jpg


''Niet recruited wel internt en als co laten spelen''

Vincent valentine staat samen met Dries op de lijst, als jij vincent ineens als stabber wilt beschouwen dan is driesbiljart net zo een stabber. Brengt zowel vinage als Chill op 1 ''groepsstabber'' maar hebben jullie er DRR, die nog een extra stab onderging er nog bij. Deze discussie is al gevoerd en heb je toen ook al verloren, wil je weer oude koeien uit de sloot halen..?

''Thibault en zijn spelers die nu in Vinage spelen''

Thibault heb ik wel eens besproken zien worden, echter zit hij niet eens in de skypechat noch dat ik hem ooit zien schrijven. En zijn spelers, die co spelers van hem op Vincent? Die spelen niet in Vinage. Get your facts straight.

Op een ''wat een onzin'' ga ik niet eens in.

''Ludo heeft de tijd van edels en clears doorgespeeld naar Vinage zodat Vinage kon deffen. Een banned account kan dat namelijk niet doorzenden lijkt mij zo''

Lees ik hier uit dat jullie probeerde van Perfection te edelen?
 

DeletedUser75339

Guest
'

''Ludo heeft de tijd van edels en clears doorgespeeld naar Vinage zodat Vinage kon deffen. Een banned account kan dat namelijk niet doorzenden lijkt mij zo''

Lees ik hier uit dat jullie probeerde van Perfection te edelen?

Ze beschuldigen chaos van het doorspelen van informatie.
Dus ik denk dat dit over suits gaat, dat ook daadwerkelijk van perfection heeft genobled tijdens de banperiode.
 

DeletedUser78434

Guest
''Havelte + Leiding staat als stabber, niet iedereen in Rota''

Nee dat is niet zo grapjas.

k36lx0.jpg

2rcshuv.jpg


''Niet recruited wel internt en als co laten spelen''

Vincent valentine staat samen met Dries op de lijst, als jij vincent ineens als stabber wilt beschouwen dan is driesbiljart net zo een stabber. Brengt zowel vinage als Chill op 1 ''groepsstabber'' maar hebben jullie er DRR, die nog een extra stab onderging er nog bij. Deze discussie is al gevoerd en heb je toen ook al verloren, wil je weer oude koeien uit de sloot halen..?

''Thibault en zijn spelers die nu in Vinage spelen''

Thibault heb ik wel eens besproken zien worden, echter zit hij niet eens in de skypechat noch dat ik hem ooit zien schrijven. En zijn spelers, die co spelers van hem op Vincent? Die spelen niet in Vinage. Get your facts straight.

Op een ''wat een onzin'' ga ik niet eens in.

''Ludo heeft de tijd van edels en clears doorgespeeld naar Vinage zodat Vinage kon deffen. Een banned account kan dat namelijk niet doorzenden lijkt mij zo''

Lees ik hier uit dat jullie probeerde van Perfection te edelen?

Rota is niet in zijn geheel schuldig aan een stab, enkel de accounts die meededen maar dat ter zijde er is gewoon te zien in de stats dat jullie ook met hen samenwerken.

Vincent Valentine speelt op Flipping Pages, of hij in een skypegroep zit of niet weet ik niet en boeit me niet. We weten in ieder geval dat toen hij internt werd dat zij op Vincent zouden spelen. Tegenwoordig staan ook de 2 namen van de ex spelers van Vincent Valentine op het profiel van Flipping, toeval?
Suits probeerde inderdaad te edelen in de tijd van zijn ban, aantal erdoor gekomen (desbetreffende speler bevelen delen uit met Chaos), aantal geblocked (Desbetreffende speler bevel delen aan met Chaos)

Chaos naar Vinage, 2 spelers (goede vrienden van Chaos) gekicked door info sturen naar Chaos/Vinage

Toeval?
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Conform het topic is heel rota schuldig aan de stab omdat ze zich er niet van zouden hebben gedistantieerd.

Suits probeerde inderdaad te edelen in de tijd van zijn ban, aantal erdoor gekomen (desbetreffende speler bevelen delen uit met Chaos), aantal geblocked (Desbetreffende speler bevel delen aan met Chaos)

Chaos naar Vinage, 2 spelers (goede vrienden van Chaos) gekicked door info sturen naar Chaos/Vinage

Daarnaast vind ik het sneu van degene die een ban probeert/probeerde aan te naaien. Is in mijn ogen zielig. Maar is nog te begrijpen, Wat ik wel wil vragen is om Perfection met rust te laten qua incs zodat ze niet kapot zijn als ze terug loggen @Suits . Zou anders redelijk unfaire strijd zijn

Wat betreft Perfection, ik had respect voor de uitspraak van @thelightfighter maar ik zie dat jij noch Suits erachter staan. Erg jammer. Laat ik het dan nou net ook helemaal niet zielig voor jullie vinden dat iemand kennelijk wat informatie zou doorgespeeld hebben om clusterfuck treinen te snipen. Indien het waar is, dan moet je die persoon maar aankijken, niet Vinage wegens spionage.

Suits deed dus direct een poging om dorpen te pakken, wel treurig gezien Perfection nog niet eens 24 uur een aanvalbare ban had. Sneue actie, geen medelijden met die gesnipte treinen. Daarbij kan ik die blocks ook simpel verklaren, dat heet tripwire. Jullie hoeven dan ook weinig sympathie te verwachten van Vinage als één van jullie spelers een aanvalbare ban krijgt. En zeg me niet dat dat niet gaat gebeuren; elke wereld weer worden vele accounts gebanned. Misschien komt er binnenkort wel een derde banwave en verliest elke stam weer 3-4 accounts.
 

DeletedUser78434

Guest
Conform het topic is heel rota schuldig aan de stab omdat ze zich er niet van zouden hebben gedistantieerd.





Wat betreft Perfection, ik had respect voor de uitspraak van @thelightfighter maar ik zie dat jij noch Suits erachter staan. Erg jammer. Laat ik het dan nou net ook helemaal niet zielig voor jullie vinden dat iemand kennelijk wat informatie zou doorgespeeld hebben om clusterfuck treinen te snipen. Indien het waar is, dan moet je die persoon maar aankijken, niet Vinage wegens spionage.

Suits deed dus direct een poging om dorpen te pakken, wel treurig gezien Perfection nog niet eens 24 uur een aanvalbare ban had. Sneue actie, geen medelijden met die gesnipte treinen. Daarbij kan ik die blocks ook simpel verklaren, dat heet tripwire. Jullie hoeven dan ook weinig sympathie te verwachten van Vinage als één van jullie spelers een aanvalbare ban krijgt. En zeg me niet dat dat niet gaat gebeuren; elke wereld weer worden vele accounts gebanned. Misschien komt er binnenkort wel een derde banwave en verliest elke stam weer 3-4 accounts.

Sta ik erachter, ja. Waarom? Omdat Perfection zelf de regels overtreed. Ook wel iets met wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Daarnaast was dit dus bij een Chill speler ook eens het geval en was het hele account gesloopt. Achteraf bleek dit een aanvalbare ban te zijn die fout was gegeven. Daar was vanuit zowel PIG, Vinage, ROTA en REIGN geen problemen mee, nu gebeurd het bij jullie en dan is het jammer. Zo zie je maar weer hoe zwart-wit je bent.

Tripwires, vind ik toch wel zeer knap. want de edels waren namelijk gesniped. achter de clear. Dan vind ik het toch wel knap iemand blind precies tussen de clear en edel zijn 'block' gooit.

Al met al snap ik dat het front en de front bb'tjes nu allemaal stacked worden. Dat zou ik ook doen. Maar om nu te zeggen dat het niet zielig is dat jullie info hebben gehad en als wij info krijgen is het het einde van de wereld is dan ook wel een beetje krom...

Ik hoop dat team Perfection op een eerlijke manier verder gaat. Daarmee mijn laatste bijdrage aan dit onderwerp.
 

DeletedUser78972

Guest
Lekker boeien hoeveel mb/du's iedereen heeft, des te meer hoe beter.
Ik heb gvd een halve du die bijna net zo hard groeit als een bb lol.

Jullie lijken wel een stel wijven , of moet ik zeggen genderneutraaltjes:p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Ik ga hier echt niet veel posts meer aan vuil maken, jij en ik praten volledig langs elkaar heen, bedenk zelf maar waar je het aan wilt weten, ik zal proberen aardig te blijven. Ik zal er kort over zijn: Vinage is naar jullie zeggen de moraalriddersstam, kwalitatief de beste stam, reken maar dat we bij een aanvalbare ban niets hadden ondernomen! Tenzij de aanvalbare ban was gegeven voor een driedubbele hack op De sukke, dan kun je wat terugverwachten. Maar het feit is dat jullie totaal niet gedupeerd zijn door de actie van Perfection, helemaal niemand is er door gedupeerd. De enige gedupeerde is Perfection omdat één of andere mierenneuker het nodig vond om zoiets te rapporteren. Maar zwakkelingen zoals jij willen willen aan zo een triest voorval nog wat extra's verdienen. Ik weet echt heel zeker dat Vinage geen misbruik maakt van zo een situatie.

Ik gaf zo een rot accountje, gambling death nog een aanrader op het aanvraagforum zodat er mogelijk goede spelers zouden joinen. Iedereen is gebaat bij een leuke oorlog, maar dat laat jou duidelijk gewoon koud. Blijven dromen dat Vinage een slaatje zou slaan uit zo een actie, I highly doubt it. Ik heb ook geen idee over welk voorval je het hebt waardoor ik zwart-wit zou zijn, ik vind je zinsbouw sowieso nogal fucked up in je eerst alinea.

Leer lezen clown, ik zeg enkel dat ik de blocks kan verklaren met tripwire. Ik zeg helemaal nergens dat er op die manier een snipe heeft plaatsgevonden, dat is namelijk praktisch onmogelijk op de tast.
 
Reactiescore
2.303
Een ban is 95% van de gevallen gewoon volledig terecht.
Wat er gebeurd tijdens je ban is dan ook gewoon dikke pech.

Zet jullie erover.
 
Reactiescore
536
Vinage heeft een nieuwe recruit.
Bah vieze vuile r2w/d2w stam is het.

Denk dat we de discussie over een bg tussen vinage en A. Hiermee ook kunnen afsluiten.
 
Reactiescore
2.506
+1 voor D2W
 
Reactiescore
1.049
Roald mogen we je hier geloven dat je niks zult ondernemem bij een domme aanvalbare ban waar nog geen uitspraak over is gedaan?
 
Reactiescore
2.303
Roald mogen we je hier geloven dat je niks zult ondernemem bij een domme aanvalbare ban waar nog geen uitspraak over is gedaan?

Nee, hierin mag je hem zeker niet in geloven.
Want ik (zijn medespeler), zou meteen aanvallen. Tenzij er bij een onderling gesprek de situatie uitgelegd wordt en ik mij daarin kan vinden in samenspraak met Roald.

Ik geef niet om de hele uitleg, je zal garantie banned zijn met reden. In dit geval vind ik het ook volledig terecht dat perfection ban heeft, al dan niet de uitslag streng is of niet.
 
Bovenaan