Het grote bevindingen topic van '59

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Dat is gewoon typisch Chill, ze hebben eindelijk iets om Vinage eens een keer op aan te spreken nadat ze zelf twee spelers van de stabbersstam rekruteerde, waarvan DRR een dubbele stab onderging. Logisch dat ze ons hier op aan spreken, zelfs goed. Enkel proberen ze elke keer er nog wat extra modder bij te gooien en dat is nou net jammer. Zo werd er in het begin al gesuggereerd dat Flipping Pages en Redbull 'net zo' waren, ''weet niet zeker of er ook PP bij gemoeid was'' en even later zegt Vlekje ''het was een misverstand, er zijn geen bewijzen''. Eerste poging om Vinage zwarter te maken zonder dat er ook maar één bewijs is, simpelweg een speculatie. Dit is de tweede, we zouden ineens spioneren, wat een onzin weer zeg.. ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat ook daar geen sprake noch bewijs van is. Overigens vonden er nog wat van zulke gevallen plaats in ingame berichten.

Je kunt zeggen over Vinage wat je wilt maar wij hebben nog geen enkele misser gemaakt, elk stukje propaganda was gebaseerd op feiten (rekruteer-acties, statistieken, citaten etc.). Ja dat over Perfection was terecht, gewoon sterk bewijs van een fout. Maar vervolgens twee slappe pogingen om heel vinage even af te schilderen als floppers, het zit waarschijnlijk best diep dat Chill zo een beetje elke discussie verloor tot zover. :biggrin: Baseer je op feiten, met speculaties sla je slechts een zwak figuur.
 

DeletedUser78434

Guest
Dat is gewoon typisch Chill, ze hebben eindelijk iets om Vinage eens een keer op aan te spreken nadat ze zelf twee spelers van de stabbersstam rekruteerde, waarvan DRR een dubbele stab onderging. Logisch dat ze ons hier op aan spreken, zelfs goed. Enkel proberen ze elke keer er nog wat extra modder bij te gooien en dat is nou net jammer. Zo werd er in het begin al gesuggereerd dat Flipping Pages en Redbull 'net zo' waren, ''weet niet zeker of er ook PP bij gemoeid was'' en even later zegt Vlekje ''het was een misverstand, er zijn geen bewijzen''. Eerste poging om Vinage zwarter te maken zonder dat er ook maar één bewijs is, simpelweg een speculatie. Dit is de tweede, we zouden ineens spioneren, wat een onzin weer zeg.. ik steek mijn handen ervoor in het vuur dat ook daar geen sprake noch bewijs van is. Overigens vonden er nog wat van zulke gevallen plaats in ingame berichten.

Je kunt zeggen over Vinage wat je wilt maar wij hebben nog geen enkele misser gemaakt, elk stukje propaganda was gebaseerd op feiten (rekruteer-acties, statistieken, citaten etc.). Ja dat over Perfection was terecht, gewoon sterk bewijs van een fout. Maar vervolgens twee slappe pogingen om heel vinage even af te schilderen als floppers, het zit waarschijnlijk best diep dat Chill zo een beetje elke discussie verloor tot zover. :biggrin: Baseer je op feiten, met speculaties sla je slechts een zwak figuur.

- Ten eerste Dries heeft nooit een stab begaan
- Ten tweede heeft DRR één fout gemaakt, geen twee;)
- Ten derde hebben ook jullie stabber recruited, notabene het account wat de veroorzaker was van de stab, Vincent Valentine (nu spelend op Flipping)
- Ten vierde staat er een stukje mb/dorpen vragen van Flipping op het AF
- Ten vijfde recruiten jullie nu Chaosstorm weg, gaan jullie BG aan met TikTak zonder dat TikTak dit heeft overlegd in de stam
- Ten zesde zijn er 2 accounts uit Suits gekicked omdat zij Info doorgaven aan Vinage/Chaosstorm mbt edels en de gesprekken

upth3qkzb092.jpg


rbwnsm1koj.jpg


Na deze gesprekken heeft Vinage / Chaos edels gesniped van suits nadat de tijden van de edels via bevelen delen duidelijk waren.

Het stukje wat hij zegt dat het al maanden loopt qua gesprekken is trouwens volkomen gelogen. Er is sinds afgelopen dagen dat wij te horen kregen dat TikTak en Vin ook al banden hebben pas gesprekken gekomen met suits.

Zie nu ook dat perf 50% aftrek heeft gekregen, daarmee is het onderwerp nu klaar!
 

DeletedUser61134

Guest
Misschien de telefoonsnummers beter weghalen, zijn nog meer dan duidelijk over te nemen :D
Sterker nog je vergeet zelfs een keer helemaal weg te strepen.
 

DeletedUser78434

Guest
Niet liegen...

8xccejt0oy0j.png

Vinage, jullie zetten jezelf zo voor lul.

Chill betichten van zaken, nergens bewijzen.
Chill werkt met stabbers samen: We hebben 2 mensen uit de stam die stabte overgenomen waarvan één inderdaad last-minute een fout heeft begaan maar dit is netjes opgelost richting de partij die hiermee gemoeid was (Youkiller). Vinage internt de stab veroorzaker en diegene die het goedkeurde. Notabene de leider van de stabbende stam.

Chill intern 2 WIN: Wij internen een aantal dorpenuitbouwers en fuseren omdat dit voor ons een betere richting gaf. Vinage internt ook dorpenuitbouwers, probeert mensen te intimideren met pm's of zelfs om te kopen

Chill Recruit 2 WIN: Wij hadden 13-15 leden en geen BG's wij worden recruiters genoemd. Komt boven water dat Vinage Chaosstorm recruit, mogelijk op den duur nog andere. en ook met 4-6 stammen een BG/samenwerking is aangegaan tegen Chill. Op dit moment is het 80% van de wereld tegen Chill en dan ons verwijten maken

Chill gebruikt informatie: Nooit bewijs voor geweest, ja wij hebben 3 keer een pm gekregen (nooit om gevraagd). Vinage gebruikte Ludo aka Chaos voor wat inside informatie tussen gesprekken van Suits en Chill of mogelijke toekomstopties en Roald. Die notabene beweerd nooit en te nimmer met spionnen te werken wordt gerecked door een skype screen.

Halbe Zijlstra stapte op na al het liegen, gaan jullie dat ook doen?

#Vinage is zijn geloofwaardigheid en professionaliteit kwijt.
#Roaldwaserbij
 

DeletedUser

Guest
Wat een lachertje zeg.
Geen enkele fout ondergaan :O
Tevens zag ik net in de stats hoeveel interns flipping en redbull gedaan hadden dus snap niet wat er over chill gezaagd wordt?
Wel sneu dat je daar vies spel en PP afkoopsommen een wereld wil winnen.
Dit is dus de reden waarom ik een hekel heb aan sommige van jullie.

Chill doe je best deze wereld en pas op met smeerig spel van de anderen leden op de wereld :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
- Ten eerste Dries heeft nooit een stab begaan
- Ten tweede heeft DRR één fout gemaakt, geen twee;)
- Ten derde hebben ook jullie stabber recruited, notabene het account wat de veroorzaker was van de stab, Vincent Valentine (nu spelend op Flipping)
- Ten vierde staat er een stukje mb/dorpen vragen van Flipping op het AF
- Ten vijfde recruiten jullie nu Chaosstorm weg, gaan jullie BG aan met TikTak zonder dat TikTak dit heeft overlegd in de stam
- Ten zesde zijn er 2 accounts uit Suits gekicked omdat zij Info doorgaven aan Vinage/Chaosstorm mbt edels en de gesprekken

Na deze gesprekken heeft Vinage / Chaos edels gesniped van suits nadat de tijden van de edels via bevelen delen duidelijk waren.

Het stukje wat hij zegt dat het al maanden loopt qua gesprekken is trouwens volkomen gelogen. Er is sinds afgelopen dagen dat wij te horen kregen dat TikTak en Vin ook al banden hebben pas gesprekken gekomen met suits.

Zie nu ook dat perf 50% aftrek heeft gekregen, daarmee is het onderwerp nu klaar!

1) Chill bestempelde heel Rota als stab-stam, zie het stabberstopic. Daarmee is volgens jullie iedere Rota speler een stabber. Dus verdraai de feiten niet nu het je ineens beter uit komt.
2) Ook prima wat mij betreft, dan is DRR dus samen met Havelte de enige stabber en heeft Chill er één gerekruteerd en wij geen één.
3) Dan weet je meer dan ik, geef eens een naam van die veroorzaker wil je.
4) Helemaal prima, wil je zeggen dat Last Whisper zulke praktijken niet doet, kom nou. Het punt wat ik maakte was dat jullie het schandaal rondom Perfection een goed moment vonden om Redbull en Flipping voor hetzelfde te beschuldigen. Jammer joh, dat is gewoon niet zo. En nogmaals, dorpen vragen is niet strafbaar en zelfs niet vies. Het valt gewoon onder het kopje internen en het Chill die wat dat betreft de kroon draagt, dat weet je zelf ook dondersgoed dus bespaar me deze bullshit.
5) Iets met de pot verwijt de ketel of heb je dat gedoe tussen Goez en Risky over het hoofd gezien, komop zeg. Jullie zijn de gene die de stekker uit Suits trokken, verwijt het Flipping dan niet dat ze één van die accounts toekomst bieden.
6) Jullie probleem, over welke informatie zou dit dan moeten gaan? Vinage heeft geen enkele intel over Suits noch Vinage en als dat wel zo was, had ik het wel geweten denk ik zo. Dus tenzij je daar ook maar enig bewijs van hebt is dit ook weer bullshit. Je whatsapp screentjes zijn dan ook alles behalve informatief. Het enige wat dat zegt is dat er iemand pro-vinage aanwezig was tijdens gesprekken wat Suits tegen Vinage kon doen? Laat mij je wat vertellen: Er is niets bij Vinage binnengekomen en zowel; wie geeft daar een ruk om. Wat moet Suits nou precies gaan doen tegen Vinage, ik wens ze veel succes.

Over edels snipen, dat moet je maar toelichten, geen idee waar je het over hebt.

Niet liegen...

8xccejt0oy0j.png

5x02dd.jpg


Niemand die die troll-face in het bericht zag staan? Bona heeft jullie gewoon mooi in de maling genomen stelletje pannenkoeken!
 
Reactiescore
510
Hap hap hap
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Vinage, jullie zetten jezelf zo voor lul.

Chill gebruikt informatie: Nooit bewijs voor geweest, ja wij hebben 3 keer een pm gekregen (nooit om gevraagd). Vinage gebruikte Ludo aka Chaos voor wat inside informatie tussen gesprekken van Suits en Chill of mogelijke toekomstopties en Roald. Die notabene beweerd nooit en te nimmer met spionnen te werken wordt gerecked door een skype screen.

Halbe Zijlstra stapte op na al het liegen, gaan jullie dat ook doen?

#Vinage is zijn geloofwaardigheid en professionaliteit kwijt.
#Roaldwaserbij

Hahahahah ik moet Bonaya maar gewoon bedanken, wat heerlijk dit. Jij stinkt er ook gewoon volledig in! Dit is nou precies wat ik bedoel, Vinage baseert zich op feiten, statistieken, citaten en jij/jullie op speculaties :)
 

DeletedUser78434

Guest
Lol #EnDatIsEen

Zag hem net inderdaad... Mijn excuus aan Roald hiervoor.
1) Chill bestempelde heel Rota als stab-stam, zie het stabberstopic. Daarmee is volgens jullie iedere Rota speler een stabber. Dus verdraai de feiten niet nu het je ineens beter uit komt. - Havelte + Leiding staat als stabber, niet iedereen in Rota
2) Ook prima wat mij betreft, dan is DRR dus samen met Havelte de enige stabber en heeft Chill er één gerekruteerd en wij geen één. - Niet recruited wel internt en als co laten spelen
3) Dan weet je meer dan ik, geef eens een naam van die veroorzaker wil je. Thibault en zijn spelers die nu in Vinage spelen
4) Helemaal prima, wil je zeggen dat Last Whisper zulke praktijken niet doet, kom nou. Het punt wat ik maakte was dat jullie het schandaal rondom Perfection een goed moment vonden om Redbull en Flipping voor hetzelfde te beschuldigen. Jammer joh, dat is gewoon niet zo. En nogmaals, dorpen vragen is niet strafbaar en zelfs niet vies. Het valt gewoon onder het kopje internen en het Chill die wat dat betreft de kroon draagt, dat weet je zelf ook dondersgoed dus bespaar me deze bullshit. Flipping, redbull, Bananen hebben er ook genoeg;)
5) Iets met de pot verwijt de ketel of heb je dat gedoe tussen Goez en Risky over het hoofd gezien, komop zeg. Jullie zijn de gene die de stekker uit Suits trokken, verwijt het Flipping dan niet dat ze één van die accounts toekomst bieden. Dat is echt onzin;)
6) Jullie probleem, over welke informatie zou dit dan moeten gaan? Vinage heeft geen enkele intel over Suits noch Vinage en als dat wel zo was, had ik het wel geweten denk ik zo. Dus tenzij je daar ook maar enig bewijs van hebt is dit ook weer bullshit. Je whatsapp screentjes zijn dan ook alles behalve informatief. Het enige wat dat zegt is dat er iemand pro-vinage aanwezig was tijdens gesprekken wat Suits tegen Vinage kon doen? Laat mij je wat vertellen: Er is niets bij Vinage binnengekomen en zowel; wie geeft daar een ruk om. Wat moet Suits nou precies gaan doen tegen Vinage, ik wens ze veel succes.

Over edels snipen, dat moet je maar toelichten, geen idee waar je het over hebt Ludo heeft de tijd van edels en clears doorgespeeld naar Vinage zodat Vinage kon deffen. Een banned account kan dat namelijk niet doorzenden lijkt mij zo:)
 
Reactiescore
510
8c6f071068a5e929a75da5c2540bfe01.png

Haten op redbull en flipping, hmmm.
En het wordt nog leuker :O
ba5a026540edc74f6a408a0d4b2ad03a.png
 
Reactiescore
510
Dit zijn alleen al 18 mb,du voor 2 spelers. Dat is beetje overdreven lijkt mij.
 

DeletedUser75339

Guest
Het is ook gewoon fel overdreven , maar vinage lijkt me niet degene om daar kritiek op te hebben.

Pages : 9 leden
Perfection + redbull : 13 leden
Vodka : 9 leden
Last whisper : 9 leden

Jullie zijn er beiden even hard mee bezig , dus elkaar erom zwartmaken is zo hypocriet als maar zijn kan.
 
Reactiescore
510
Daar heb je me moet ik toegeven!
Maar dat zijn er 22 voor 3, is relatief nog beter dan 18 voor 2 :p
Niet dat dat het minder erg maakt whaha
 
Bovenaan