Het grote bevindingen topic van '59

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Gap bespaar me al die kansloze theorieën, ik ken ze. Als ze zeggen dat ze niet op de hoogte waren daarvan dan geloof ik dat. Ze zijn echt niet zo gek om ze PP aan te bieden wetende dat het tegen de regels is. Daarbij was de hoofdspeler op vakantie, die wist er zeker niets van. Dus heel leuk dat jij aan de hand van data kunt suggereren dat ze ervan wisten. Maar als mijn co-speler iets probeert te fixen dan ga ik dat ook niet allemaal teruglezen, je denkt dat op één lijn te zitten, binnen de regeltjes. Vervelend dat het dan een keer niet zo is.

@thelightfighter, ik ben een zakkenroller en stalk een oud vrouwtje tot in een donker steegje maar uiteindelijk blijkt ze haar zoon Badr hari te ontmoeten in dat steegje, ik houd dat mooi gevulde tasje met pensioenflappen voor gezien. Ben ik dan strafbaar omdat ik tegen een voorbijganger zei dat ik voornemens was iemand te beroven? Neen, want ik heb dan helemaal niets fouts ondernomen. Waarom denk je dat een politie het liefste een ''heterdaadje'' heeft, omdat ze dan gestraft kunnen worden, het staat dan buiten kijf dat het heeft plaatsgevonden.

Oke

GV1O3NN.png
 

DeletedUser78434

Guest
Ik hoop dat het support team inziet dat de speler al zwaar bestraft is door het acc zelf.
En dat de ban snel ongedaan word of een mindere straf wordt opgelegd voor deze kleine voorgestelde fout.
Anders zou deze ban wel een heel zware straf zijn voor een kleine onwetende fout die naar mijn weten zelfs nooit is uitgevoerd alleen slechts voorgesteld.

Verder vind ik het heel netjes hoe perfection hierop reageerd.

Moraalridder #1, support dient onafhankelijk te oordelen. Dat het account zelf al iets heeft begaan om het de wereld uit te helpen neemt het feit van Paragraaf 5 niet weg. Ook zoals eerder is genoemd, 3 spelers zaten in dit aanbod verweven. Als ik iemand neersteek en om het goed te maken 100 euro geef aan een zwerver neemt niet weg dat ik een strafbaar feit heb gepleegd en daarvoor ten alle tijden terecht voor zal moeten staan.

Goedemiddag ,
Bij deze wil ik me verontschuldigen voor de ongepaste houding en de aanbieding die ik heb gemaakt vanop het account Perfection
In een bevlieging heb ik deze keuze gemaakt zonder dit te bespreken met de andere spelers van perfection
Ik heb deze aanbieding gedaan met goede intentie tov een andere speler wiens situatie in mijn ogen vrij uitzichtloos was , zonder de weet dat dit tegen de regels was, ik heb me dan ook meteen teruggetrokken van Perfection en zal voor een lange tijd verdwijnen van dit spel, (dat ik de laatste 10 jaar eerlijk en met veel plezier heb gespeeld) ik neem volle verantwoordelijkheid voor mijn daden en hoop dat de andere spelers van perfection niet opdraaien voor deze misstap van mij .

Mvg Tony

Bedankt voor je excuus, maar jij bent niet de enige dader. Ook getekenden Bram en Bas. Dit duidt dus op deelname van alle 3 de spelers toentertijd. Dat jij hier de dupe van ben is zonde. Ja, jij bent met het aanbod gekomen maar uit het hele ethisch handelen naar Justin toe kwam vanuit jullie hele team.

Kennelijk kent iedereen de regeltjes hier heel goed, toch allemaal vergeten dat zoiets niet eens besproken mag worden op het AF. Voor mij is het duidelijk dat de verwijten jegens Redbull en Flipping pages gewoon waren om even lekker te stigmatiseren, helaas tevergeefs.

Zoals ik al zei, UBM (valentijn) zijn account is gedelete omdat hij op Whale speelt. Daarin staat de PM nog dat Redbull hem probeert te paaien met een mooi aanbod.

Flipping benaderd zijn hele buurt om MB/DU te worden en zelfs voor fusies (zie Aggresive in zijn overnamens en hieronder met Slash n Bash een conversatie)
343dd7e0c2ee7c525ec8c7318d4f628c.png


af2a4ae35a100878fecc4594363b5b01.png


Misschien opent dit de ogen eens dat Vinage niet anders denkt over interns etc dan andere stammen.
 

DeletedUser75339

Guest
Ben ik de enige die zo wantrouwig is tegenover zijn medespelers en alles controleert :oops: ?

Al dan niet ban/Aftrek is voor de mods om te beslissen en dat merken we vanzelf wel.
Ik vond precies nog het ergste in heel dit verhaal het wanhopig gebedel van perfection aan Too Many Hairs
om zijn dorpjes/zijn mb zijn. Hij heeft notabene al samen met redbull een mb stam van 400K .

Geen idee hoe gangbaar dit soort pm's zijn maar voor mij is dit toch wel een topspeler onwaardig.
Zeker gezien het gericht is aan een speler van een rechtstreekse concurrent (suits - rang 3).
 
Reactiescore
1.049
Ben ik de enige die zo wantrouwig is tegenover zijn medespelers en alles controleert :oops: ?

Al dan niet ban/Aftrek is voor de mods om te beslissen en dat merken we vanzelf wel.
Ik vond precies nog het ergste in heel dit verhaal het wanhopig gebedel van perfection aan Too Many Hairs
om zijn dorpjes/zijn mb zijn. Hij heeft notabene al samen met redbull een mb stam van 400K .

Geen idee hoe gangbaar dit soort pm's zijn maar voor mij is dit toch wel een topspeler onwaardig.
Zeker gezien het gericht is aan een speler van een rechtstreekse concurrent (suits - rang 3).
Was dat trouwens niet de kritiek op Chill.
Het rekruteren/Vragen van een eenmalige dienst aan de vijandige stam. Kan me zoiets herinneren
 

DeletedUser78975

Guest
Ben ik de enige die zo wantrouwig is tegenover zijn medespelers en alles controleert :oops: ?

Al dan niet ban/Aftrek is voor de mods om te beslissen en dat merken we vanzelf wel.
Ik vond precies nog het ergste in heel dit verhaal het wanhopig gebedel van perfection aan Too Many Hairs
om zijn dorpjes/zijn mb zijn. Zeker gezien hij samen met redbull al een mb stam van 400K heeft.

Geen idee hoe gangbaar dit soort pm's zijn maar voor mij is dit toch wel een topspeler onwaardig.
Zeker gezien het gericht is aan een speler van een rechtstreekse concurrent (suits - rang 3).

Zo iets heet geen wantrouwigheid hoor, het is niet meer dan normaal dat je met z'n ALLE op de hoogte bent van wat er in de onderhandelingen wordt besproken, daarvoor moet je het gesprek lezen; niks met wantrouwen te maken dus. Als je met een speler onderhandelt kun je onmogelijk met een straight face hier gaan zeggen dat partij A2 en A3 niet op de hoogte waren van het aanbod van partij A1 jegens partij B. Het is dan ook gewoonweg ongeloofwaardig om dat hier te verkondigen. Was het gewoon een normaal gesprekje dan zou dat met de nodige moeite nog verdedigbaar zijn. Maar dit betrof een onderhandeling vanaf het eerste bericht, onderwerp van het gesprek is nota bene 'voorstel'.
 

DeletedUser75339

Guest
Was dat trouwens niet de kritiek op Chill.
Het rekruteren/Vragen van een eenmalige dienst aan de vijandig

Dat was toen wel de kritiek op chill vanuit rota/A.

Ik vind het voorstel van vodka aan youkiller ook nog steeds oneervol.
Net zoals ik dat van dat van perfection nu vind.
De rang 2 en 3 stam die binnenkort ongetwijfeld gaan clashen, moet je niet verpesten met zo'n moves.


Alleen het feit al dat Chill (Vodka) benadering zocht met iemand van Rota om zijn MB te worden is behalve vies ook gewoon onbegrijpelijk. Als je de MB (en wie weet zelfs spion) bent van de vijand dan verdien je per direct een kick zonder NAP. Dan ben je dus nog erger dan de vijand, dan ben je een vieze vijand. Ik als stamleider heb voorgesteld hem te massakicken, dat kun je de individuele leden dan ook niet kwalijk nemen. Je kunt het mij kwalijk nemen. Helaas trek ik me hier niets van aan, want het is de juiste en enige rechtvaardige keuze. Chill zou zich moeten schamen en alle banden met youkiller moeten beindigen. Vervolgens compensatie bieden naar Rota ipv naar Youkiller. En vervolgens wel eisen van ons dat ze de dorpen van Havelte gratis krijgen. Lijkt mij nogal hypocriet en onrechtvaardig.
2) kalm met die vodka moet op de lijst van de politieke laffaards gezien zijn politieke smerige acties steeds. Ook bewijs van.
 

DeletedUser78972

Guest
Moraalridder #1, support dient onafhankelijk te oordelen. Dat het account zelf al iets heeft begaan om het de wereld uit te helpen neemt het feit van Paragraaf 5 niet weg. Ook zoals eerder is genoemd, 3 spelers zaten in dit aanbod verweven. Als ik iemand neersteek en om het goed te maken 100 euro geef aan een zwerver neemt niet weg dat ik een strafbaar feit heb gepleegd en daarvoor ten alle tijden terecht voor zal moeten staan.

Ik ben geen moraalridder, ik vind alleen dat er een lagere straf moet zijn voor het aanbieden van zo'n ruil dan voor het daadwerkelijk uitvoeren van zo'n transactie.
 

DeletedUser79209

Guest
Ik ben geen moraalridder, ik vind alleen dat er een lagere straf moet zijn voor het aanbieden van zo'n ruil dan voor het daadwerkelijk uitvoeren van zo'n transactie.
Dus een terrorist die al plannen en alles klaar heeft liggen is niet strafbaar?? :p
 

DeletedUser78972

Guest
Als die gast had ingestemd was transactie er geweest. De mods kijken naar bewijs en daar staat zwart op wit dat er aan omkoping wordt gedaan

Idd goed gezegd oordelen op bewijs,
Wat ik toe heb gezien is dat er geen akkoord is over een hoeveelheid pp per dorp of acc of iets.
Ook is de pp transactie niet verzonden naar mijn weten, dus is dit geen bewijs.

Als een dealer in NL 1k wiet wilt verkopen voor 2500 eu alleen de deal komt er niet van word je in dit land ook niet vervolgd voor drugshandel omdat deze deal nooit heeft plaats gevonden.

Dat in dit spel het aanbieden ook verboden is kan prima alleen ik verwacht wel een strafmaatverschil tussen deze 2 'delicten'.
 

DeletedUser78972

Guest
Uiteraard wel, als dat gevonden thuis is wel lol.
Ik geef toch ook toe dat strafbaar is om t aan te bieden alleen er moet verschil zijn in de strafoplegging.

Maar ik heb die vergelijking niet gemaakt dus je tagt mij voor saus
@to many hairs
 

DeletedUser79209

Guest
Hoi allemaal,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Justin ik speel dit spel al een aantal jaar en kloot maar een beetje aan op dit spel. Deze wereld gaat wel leuk opzich.



Als ik eerlijk ben, vind ik dat het account perfection een overtreding heeft begaan, en niet 1 persoon. Het is de verantwoordelijkheid van de eigenaar om te zorgen dat er niks gebeurt tegen de regels in. Ik vind het makkelijk om te zeggen dat het tonys fout is. Zelf denk ik dat bas en bram zeker er van af weten (gezien de halve dreigementen). Of zij er nou echt van af wisten laat ik in het midden. Dat neemt niet weg dat de eigenaar niet verantwoordelijk is. Ik kan ook met 15 vrienden op mijn account spelen en dan elke keer proberen om te kopen, en op het moment dat het fout gaat, die persoon kicken. Beetje jammer dit. Mijn account speel ik met 2 vrienden, maar zij regelen alles achter de schermen. Zij hebben geen toegang tot mijn account en mogen mij alleen via WhatsApp mij dingen vertellen. Jij als eigenaar bent verantwoordelijk voor je "personeel". Dus neem ook je verantwoordelijkheid zou ik zeggen..
 
Reactiescore
1.049
Idd goed gezegd oordelen op bewijs,
Wat ik toe heb gezien is dat er geen akkoord is over een hoeveelheid pp per dorp of acc of iets.
Ook is de pp transactie niet verzonden naar mijn weten, dus is dit geen bewijs.

Als een dealer in NL 1k wiet wilt verkopen voor 2500 eu alleen de deal komt er niet van word je in dit land ook niet vervolgd voor drugshandel omdat deze deal nooit heeft plaats gevonden.

Dat in dit spel het aanbieden ook verboden is kan prima alleen ik verwacht wel een strafmaatverschil tussen deze 2 'delicten'.
Gast tuurlijk wel
Als er bewijs is dat de deal plaats ging nemen en er bewijs is dat de handelaar 1k wiet heeft wordt ie ook achtervolgd. Ten eerste om het feit teveel wietbezit ten tweede voor het aanbieden/handelen van wiet
 

DeletedUser79209

Guest
Uiteraard wel, als dat gevonden thuis is wel lol.
Ik geef toch ook toe dat strafbaar is om t aan te bieden alleen er moet verschil zijn in de strafoplegging.

Maar ik heb die vergelijking niet gemaakt dus je tagt mij voor saus
@to many hairs

Welloe saus a mattie. Jullie begaan als account een overtreding en niet als persoon. Het boeit mij ook niet welke drerrie het deed. Uiteindelijk moeten jullie allemaal verantwoordelijkheid dragen.
 

DeletedUser78975

Guest
@noobstiaan Hier nogmaals dat aanbieden niet zijn toegestaan: CLICKY
PP voor dorpen is verboden. Aanbieden daarvoor inbegrepen. Het kenmerk van een aanbod is dat het een eenzijdige is en er derhalve nooit gesproken kan worden over een transactie. Het woord 'aanbieding' is niet voor niks toegevoegd. Koop is al een overeenkomst en dat betekent dat er een transactie heeft plaatsgevonden. Bij een aanbieding is dat niet het geval. Daarom dat TW ook aanbiedingen verbiedt!

De vergelijkingen zijn overigens van alle partijen hier best beschamend. Dacht dat het de vorige keer een eenmalige iets was. De feiten zijn zoals ze zijn en met al die vreemde vergelijkingen bereiken de meeste hier het tegenovergestelde effect: verwarring in plaats van verduidelijking.
 

DeletedUser78434

Guest
Het overwegen of plannen van strafbare feiten is zowel in Nederland als volgens de Tribalwars regels strafbaar. Leer daarmee dealen. Strafvermindering vragen door een speler eraf te schoppen werkt niet. Het account/actie wordt berecht niet een individu. Het is te zien dat Noobstiaan niet echt een ervaren schakel is op het gebied van Tribalwars. Elke ervaren rot weet hoe dan ook dat dit gewoon full ban waardig is, hoe je het ook went of keert. Het bewijs wordt geleverd. Een 22 berichten tellende PM waarin meerdere pogingen tot overtuigen, omkoping en dreigementen worden gedaan. Dit gedaan door 3 of zelfs 4 verschillende individuen. Het is spijtig dat zoiets gebeurd, maakt niet uit welke speler of stam. Als dit door een chill lid gebeurd is het ook regelrecht laten bannen. Ik hoop dat de support weet wat zij doet en wat de straf is/wordt zal vanzelf tevoorschijn komen.
 

DeletedUser79209

Guest
Verder wil ik er nog aan toevoegen dat die 300 pp echt lachwekkend zijn. Verder wordt er als tegenargument gegeven dat er niks is afgesproken hoeveel pp per dorp. Als je even terug leest zie je meteen dat er 300pp voor AL mn dorpen wordt geboden.
 
Reactiescore
1.150
Dom, dom en nog eens oerdom. Onbegrijpelijk. Meer woorden zal ik er ook niet aan vuil maken.
 

DeletedUser69389

Guest
Holly shit! Vinage blijft maar zakken zeg...

Even los of er wel of geen transactie heeft plaatsgevonden, de intentie was er wel degelijk. Hoop dat jij dat ook inziet, Roald. Dan is het simpele gevolg 1+1=2

M.a.w. er dient een permantente ban op gelegd te worden en wel om het volgende. Er wordt een paragraaf overtreden waar TribalWars zeer zwaar aan tilt, namelijk het 'verkopen van een acount...'. Het artikel is daarin duidelijk genoeg:
a80c62e10a9f5c077df78e96959640e9.png


Straffen daarop zijn ook heel duidelijk :

bcea65dedd9c0538dd60bb257e5abc5c.png


Dat het niet tot een transactie is gekomen wil niet zeggen dat Tribalwars dit vooral ongestraft moet laten of minder hard moet straffen.
Spuitje twaalf komt ook weer met zijn hypocriete oordeel. Vinage als stam zakt niet. Maar het bewuste acc. Zouden we er als stam geen afstand van nemen dan gad had je gelijk.
 
Bovenaan