Nah, ik geniet al van het besef dat Hopeful de aanstoker van #FREEJENS was. Heeft hij nu spijt van denk ik.Dit is zowaar plagiaat! Ik zou een klacht indienen tegen Hopeful als ik jou was @Westkip
Nah, ik geniet al van het besef dat Hopeful de aanstoker van #FREEJENS was. Heeft hij nu spijt van denk ik.Dit is zowaar plagiaat! Ik zou een klacht indienen tegen Hopeful als ik jou was @Westkip
Zullen we het hier niet over hebben aub.Nah, ik geniet al van het besef dat Hopeful de aanstoker van #FREEJENS was. Heeft hij nu spijt van denk ik.![]()
Zet het in je handtekeningZullen we het hier niet over hebben aub.
Ik heb niet gezegd welke regel!Nee?Het is toegelaten meerdere forum accounts te hebben
![]()
Met andere woorden je kent de regels niet echt? Verontrustend :sIk heb niet gezegd welke regel!
Nu we het toch over regels hebben ->Met andere woorden je kent de regels niet echt? Verontrustend :s
Lol
En ja , ik meen mij dat te herinneren dat dat zo is , kan je vergelijken met boostdorpjes wat ook tegen de regels is
@The Minion
Weet jij dat misschien?
En daarom deff je niet?
Dacht dat het trouwens tegen de regels was om op voorhand al te beslissen dat je mid game gaat fuseren?
neeAanbid me
Peasants10 jaar inderdaad. Dirk en ik zijn de echte veteranen.
Ik kom jou wel eens tegen op twitter, reageert vaak op tweets mbt sport. Ik reageer er niet op, aanbid in stilteAanbid me