Het Groote Faal Topic

DeletedUser66265

Guest
Denk ook dat het aan jou ligt idd.:D





Jouw gevoel voor humor heeft ook wel betere tijden gekend hoor :p
Maar ook al is dit een trap naar jullie, jullie laten het een trap zijn.
Als jullie er ook gewoon om gelachen hadden i.p.v. direct het zielige slachtoffertje te voelen, was er helemaal niets aan de hand ;)
Dus lach eens iets meer en plaats dan als counter zelf een fail van iemand.

Je hebt zoals gewoonlijk helemaal gelijk. Op het w 36 af had ik meer humor haha.

Maar zodra ik hier met 'faals' aan kom zetten wordt dit topic erg persoonlijk gemaakt. Ik versta onder falen iets anders dan wat de gemiddelde speler eronder verstaat geloof ik.

Zo vind ik het bijvoorbeeld lachwekkend als iemand van af account wisselt. Als je van af account wisselt heb je blijkbaar iets te verbergen. Ook vind ik het grappig als spelers ervaringen in hun handtekening zetten waar ze weinig aan bij hebben gedragen.

Ik denk dus dat wat ik onder faal versta iets dieper gaat dan wat de gemiddelde af gebruiker onder faal verstaat. Ik zal dus niet een geniale print screen plaatsen met zo'n kleine faal, zulke dingen zie ik simpelweg niet en vind ik tevens niet interessant.
 

DeletedUser

Guest
Tenzij mijn gevoel voor humor bijzonder slecht is snap ik de faal of de grap als beschreven in de openingspost niet. Het lijkt mij dan eerder een laffe manier om naar ak te willen trappen dan een manier om het fora echt leven in te blazen.

Hij had beter onze grote vriend in deze post kunnen zetten, de man die met zichzelf gesprekken via skype voert. Of het ig gesprek tussen die man en trains, dat zijn dingen waar men om kan lachen. Wat hij nu doet, tja... Het is enigszins grappig dat hij aandacht probeert te trekken door steeds op ak terug te vallen maar meer ook niet.

Het dikgedrukte dus :rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hahaha kopiëren en plakken was te moeilijk voor AK?:p
 
Reactiescore
90
Kollektief is express fout gespeld, ik snap echter dat dit bij sommige mensen tot de nodige verwarring en autistische - compulsieve trekken kan leiden. Mijn excuses hier voor.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ik hoop dat je expres 'groote' hebt gebruikt in plaats van 'grote'. Anders is je beginpost per definitie, zonder twijfel en zonder enig behoefte van dit topic, per direct 'de grootste faal van het W46 forum'.

e7Btd1g.png


Muhaha ha ha ha... wat is het toch leuk om over typefoutjes te praten, vind je niet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kollektief is express fout gespeld, ik snap echter dat dit bij sommige mensen tot de nodige verwarring en autistische - compulsieve trekken kan leiden. Mijn excuses hier voor.

Daar kwam je later pas achter. Niet cool gaan doen nu:rolleyes:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser27049

Guest
Als je Anarchistisch Collectief zou schrijven dan zou je je buigen naar de regels van de spelling, door er Kollektief van te maken zet je je af tegen onze maatschappij die je probeert te laten schrijven volgens bepaalde regeltjes.

Collectief fout schrijven in combinatie met Anarchistisch bevestigd het Anarchistische deel van de naam. Het zou belachelijk zijn anarchistisch in je naam te hebben om vervolgens collectief juist te schrijven, eigenlijk zouden ze anarchistisch ook moeten fout schrijven maar dan wordt het wel ingewikkeld.

De spelers op Anarchistisch Kollektief kunnen bijgevolg dus ook geen fouten maken in spelling, grammatica of het benoemen van dorpen aangezien elke 'fout' die ze maken gewoon een statement is naar de buitenwereld.

Die dorpsnaam was dus eigenlijk een politiek geïnspireerde actie waar we alleen maar respect voor kunnen hebben.
 

DeletedUser

Guest
Als je Anarchistisch Collectief zou schrijven dan zou je je buigen naar de regels van de spelling, door er Kollektief van te maken zet je je af tegen onze maatschappij die je probeert te laten schrijven volgens bepaalde regeltjes.

Collectief fout schrijven in combinatie met Anarchistisch bevestigd het Anarchistische deel van de naam. Het zou belachelijk zijn anarchistisch in je naam te hebben om vervolgens collectief juist te schrijven, eigenlijk zouden ze anarchistisch ook moeten fout schrijven maar dan wordt het wel ingewikkeld.

De spelers op Anarchistisch Kollektief kunnen bijgevolg dus ook geen fouten maken in spelling, grammatica of het benoemen van dorpen aangezien elke 'fout' die ze maken gewoon een statement is naar de buitenwereld.

Die dorpsnaam was dus eigenlijk een politiek geïnspireerde actie waar we alleen maar respect voor kunnen hebben.

Mooi uitgelegd ;)
 
Reactiescore
1.015
Bij dorp 05 staat er Anarchistsisch wat wel mis is en waarschijnlijk hetgeen hij op doelt. Zoveel commotie om zo'n topic :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat je expres 'groote' hebt gebruikt in plaats van 'grote'. Anders is je beginpost per definitie, zonder twijfel en zonder enig behoefte van dit topic, per direct 'de grootste faal van het W46 forum'.

e7Btd1g.png


Muhaha ha ha ha... wat is het toch leuk om over typefoutjes te praten, vind je niet?

Is inderdaad expres
 
Reactiescore
241
Volgens mij is het gewoon een groote faal :D
 

DeletedUser64057

Guest
Wat dat betreft lijk jij er wel wat op:rolleyes::rolleyes::D:D

Je maakt het ook gewoon te makkelijk grutte, wel een leuk topic btw
 
Reactiescore
241
Bovenaan